Forum platformy nc+ :: forum HD

Wróć   Forum platformy nc+ :: forum HD > forum > Archiwum

 
 
Narzędzia wątku
  #1  
Stary 2008-11-14, 19:45
lukas881 jest offline
junior
Rejestracja: 11 2008
Postów: 18
lukas881 is an unknown quantity at this point
Domyślnie jak wyłączyć pakiet w n

Witam tak jak w temacie napisane mam z tym problem ponieważ kiedy zmieniałem pakiet przez telefon z konsultantką i poszło gładko lecz ta konsultantka wspomniała, że przez internet też można to zrobić tak więc ostatnio naszła mnie ochota by zmienić pakiet z nauka na hity filmowe no i tu jest problem w internecie jest tylko opcja zamów nie ma żadnego zamień. No i zadzwoniłem najpierw przez domowy no i 14 minut słuchałem jakiejś głupiej muzyki to samo jak dzwoniłem przez komórkowy

W końcu się wkurzyłem i zamówiłem hity filmowe bo pomyślałem sobie tak teraz mam pakiety muzyka i nauka więc nie mogę mieć mniej niż dwa płatne tak więc żeby wyłączyć jakiś pakiet muszę mieć 3 no to zamawiam te filmy a tu nic nie pojawiła się opcja usuń czy coś tak więc ma ktoś jakiś sposób oprócz dzwonienia do BOK bo inaczej zbańczę na tych rachunkach za telefon bo inaczej ostatecznym sposobem będzie jechać do ich biura
  #2  
Stary 2008-11-14, 19:47
Awatar Jarosław K.
Jarosław K. jest offline
Senior
Rejestracja: 11 2006
Postów: 15 348
Jarosław K. has a reputation beyond reputeJarosław K. has a reputation beyond reputeJarosław K. has a reputation beyond reputeJarosław K. has a reputation beyond reputeJarosław K. has a reputation beyond reputeJarosław K. has a reputation beyond reputeJarosław K. has a reputation beyond reputeJarosław K. has a reputation beyond reputeJarosław K. has a reputation beyond reputeJarosław K. has a reputation beyond reputeJarosław K. has a reputation beyond repute
Domyślnie

Nie można wyłączyć ani zamienić pakietu przez serwis internetowy.

Gratuluję pomysłu, teraz aby wyłączyć niechciany pakiet to nie dość, że będziesz musiał dodzwonić się na infolinię to jeszcze zapłacisz 20 zł za zmianę abonamentu na niższy.
  #3  
Stary 2008-11-14, 20:48
hali jest offline
junior
Rejestracja: 07 2007
Postów: 6
hali is an unknown quantity at this point
Domyślnie

A właśnie można. Zamiast dzwonić można wysłać e-maila na adres" nkontakt@n.pl "z poośbą o wyłączenie podając nr klienta i hasło. Sam w ten sposób wyłączyłem promocie HBO na drugi dzień dostałem zwrotne potwierdzenie e-mailem.
  #4  
Stary 2008-11-15, 11:02
lukas881 jest offline
junior
Rejestracja: 11 2008
Postów: 18
lukas881 is an unknown quantity at this point
Talking

dzięki wielkie już wysyłam tego e-maila mam nadzieje ze sie nie skapną bo jeszcze mi nie włączyli tego nowego pakietu a jest napisane ze jest aktywny
  #5  
Stary 2008-11-15, 11:05
Awatar peterpeter
peterpeter jest offline
Senior
Rejestracja: 02 2007
Miasto: ppuszczeńsko
peterpeter has a reputation beyond reputepeterpeter has a reputation beyond reputepeterpeter has a reputation beyond reputepeterpeter has a reputation beyond reputepeterpeter has a reputation beyond reputepeterpeter has a reputation beyond reputepeterpeter has a reputation beyond reputepeterpeter has a reputation beyond reputepeterpeter has a reputation beyond reputepeterpeter has a reputation beyond reputepeterpeter has a reputation beyond repute
Domyślnie

obojętnie w jakim okresie zgłosisz wyłączenie następuję ostatniego dnia miesiąca
jak przesyłane są uprawnienia na następny
__________________
ITI 2850 ST
  #6  
Stary 2008-11-15, 13:22
lukas881 jest offline
junior
Rejestracja: 11 2008
Postów: 18
lukas881 is an unknown quantity at this point
Domyślnie

tak wiem więc jak teraz zgłosiłem żeby wyłączyli mi ten pakiet to nawet jak będę musiał zapłacić 20 zł to tak jak bym zapłacił 4 zł bo jeszcze miesiąc będę mieć ten pakiet

Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło
  #7  
Stary 2008-11-16, 14:32
lukas881 jest offline
junior
Rejestracja: 11 2008
Postów: 18
lukas881 is an unknown quantity at this point
Post

no teraz to już sam nie wiem wysłałem tego maila do n podałem dokładną nazwę pakietu jaki mają wyłączyć podalem te wszystkie dane i... no właśnie nie dostałem tego maila wzrotnego o którym była mowa tak więc dopóki nie dosatnę tego maila pakiet będzie aktywny?
  #8  
Stary 2008-11-16, 14:34
Awatar Jarosław K.
Jarosław K. jest offline
Senior
Rejestracja: 11 2006
Postów: 15 348
Jarosław K. has a reputation beyond reputeJarosław K. has a reputation beyond reputeJarosław K. has a reputation beyond reputeJarosław K. has a reputation beyond reputeJarosław K. has a reputation beyond reputeJarosław K. has a reputation beyond reputeJarosław K. has a reputation beyond reputeJarosław K. has a reputation beyond reputeJarosław K. has a reputation beyond reputeJarosław K. has a reputation beyond reputeJarosław K. has a reputation beyond repute
Domyślnie

Cytat:
napisał(a) lukas881 Zobacz post
no teraz to już sam nie wiem wysłałem tego maila do n podałem dokładną nazwę pakietu jaki mają wyłączyć podalem te wszystkie dane i... no właśnie nie dostałem tego maila wzrotnego o którym była mowa tak więc dopóki nie dosatnę tego maila pakiet będzie aktywny?
Wyłączenie pakietu tak czy inaczej może nastąpić dopiero od następnego miesiąca. Do tego czasu powinieneś otrzymać potwierdzenie. Przypominam, że jest niedziela, więc czas oczekiwania na odpowiedź może być wydłużony.
  #9  
Stary 2008-11-16, 14:44
bufu jest offline
junior
Rejestracja: 10 2008
Postów: 87
bufu is an unknown quantity at this point
Domyślnie

Cytat:
napisał(a) lukas881 Zobacz post
no teraz to już sam nie wiem wysłałem tego maila do n podałem dokładną nazwę pakietu jaki mają wyłączyć podalem te wszystkie dane i... no właśnie nie dostałem tego maila wzrotnego o którym była mowa tak więc dopóki nie dosatnę tego maila pakiet będzie aktywny?

zawsze możesz sprawdzić sobie tutaj https://nbok.n.pl/selfcare/ jakie masz pakiety on/off
  #10  
Stary 2008-11-16, 14:54
Awatar Rafik14
Rafik14 jest offline
Senior
Rejestracja: 11 2008
Miasto: Legnica
Postów: 353
Rafik14 has a reputation beyond reputeRafik14 has a reputation beyond reputeRafik14 has a reputation beyond reputeRafik14 has a reputation beyond reputeRafik14 has a reputation beyond reputeRafik14 has a reputation beyond reputeRafik14 has a reputation beyond reputeRafik14 has a reputation beyond reputeRafik14 has a reputation beyond reputeRafik14 has a reputation beyond reputeRafik14 has a reputation beyond repute
Domyślnie

A te osoby które nie dostały swojego numeru abonenta oraz numeru umowy ? Mam do tego tylko hasło...
 

Narzędzia wątku

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Włączony
EmotikonkiWłączony
[IMG] kod jest Włączony
Kod HTML jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:46.


Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
X ZAMKNIJ

Serwis ncplus.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies), czyli małych plików umieszczanych na komputerze użytkownika, podczas przeglądania stron www. Ciasteczka używane są do zapisywania informacji w celach reklamowych oraz funkcjonalnych (zapamiętywane są niektóre akcje użytkowników, jak np. zamknięcie okienka promocji wewnętrznej) - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. WIĘCEJ>