Forum platformy nc+ :: forum HD

Wróć   Forum platformy nc+ :: forum HD > nc+ > Sprzęt i usługi > Dekodery > PVR BOX+ / 5800SX

PVR BOX+ / 5800SX Dział poświęcony dekoderowi PVR BOX+ / 5800SX.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
  #1  
Stary 2013-06-28, 19:19
kakadd jest offline
junior
Rejestracja: 06 2013
Postów: 3
kakadd is an unknown quantity at this point
Domyślnie Problem z dekoderem.

Witam, mam od dłuższego czasu problem z dekoderem n(250gb). Jestem abonentem od prawie 5 lat i jakies 2-3 miesiące temu dekoder zaczął zawodzic. Opuźniona reakcja po wybraniu programu, przeskakuje po 5 sekundach(czasami). Zawiesza się całkowice, tzn działa i nagle czarny ekran zero reakcji. Wtedy muszę go wyłączyc z prądu i odpalic ponownie. Czsami dzieje się tak co parę minut, a czasami gra przez cały dzien bez problemu. Walczę o wymianę dekodera i tu moje pytanie. Co robic z tymi ludzmi, nie da się z nimi dogadac. W punktach, w moim miescie czekają od 3 tygodni na dekodery i z tego powodu nie mogą mi wymienic. Informują ze "warszawa" nie wysyła. Na infolini natomiast uzyskuję informację ze w punkcie mam prosic by zamówili. Podzwoniłem po innych miejscowosciach i 25km od mojego domu mają dekodery! Przyjezdam, gosc sprawdza i bach po chwili się zacioł, ale dekodera mi nie wymieni bo go zresetuje. Mówię mu że już to robiłem res+epg+->, ale on swoje. Nagadał głupot walił w dekoder ręką, dmuchał w kartę i kazał przyjechac jesli nadal będzie zawodził. No i oczywiscie to samo. Teraz pewnie juz wymieni dekoder, ale poinformował mnię że te dekoredy które dają na wymianę to takie z regeneracji.. Czli dostanę stary dekoder... Dlaczego mam miec "wyeksploatowany i brudny" dekoder po kims? Jak wogóle walczyc z tymi ludzmi. Poradzcie cos bo juz brak mi słów na nich.. Teraz znów przedłużyłem umowę z n na nc+, ale po 11 msc zerwę umowę, bo kontakt z nimi tylko jest jesli mogą ludzi na cos naciągnąc. Co doradzicie w takiej sytuacji, jak walczyc o nowy dekoder? Dzięki
Odpowiedź z Cytatem
  #2  
Stary 2013-06-28, 19:27
Paweł_nc+ jest offline
nc+ przedstawiciel
Rejestracja: 06 2012
Paweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond repute
Domyślnie

@kakadd,

sugeruję dodatkowo wykonać reset dekodera z czyszczeniem dysku:

EPG+REC+strzałka do góry (na panelu dekodera)

Naciskamy EPG, trzymając EPG dociskamy REC, trzymając EPG+REC dociskamy strzałkę do góry i trzymamy przez kilka sekund do momentu, aż na wyświetlaczu dekodera pojawi się napis TEST.

Dodam, że reset ten przywraca ustawienia fabryczne i formatuję dysk twardy dekodera:
- znikają faktury (wgra się bieżąca)
- znikają listy użytkowników
- jeżeli dekoder jest podłączony jednym kablem antenowym, to należy odpowiednio skonfigurować ustawienie anteny dla jednego kabla
- znika cała zawartość dysku twardego, nagrania (tych nie da się odzyskać) oraz usługa VOD - ta na nowo się wgra na dekoder w ciągu najbliższych kilku dni.

Zasoby dekoderów w punktach serwisowych są cyklicznie uzupełniane na podstawie zgłoszeń, dokonywanych przez Pracowników Punktów. Jeżeli dany punkt chwilowo nie dysponuje dekoderami na wymianę, zawsze możesz skorzystać z serwisu producenta. W tym celu należy odesłać dekoder na adres firmy ADB. Wcześniej należy skontaktować się telefonicznie z pracownikiem firmy, w celu uzyskania numeru zgłoszenia RMA (jest to warunek konieczny, ponieważ przesyłki bez nadanego numeru będą zwracane do nadawcy bez rozpatrzenia).
Dane serwisu:
ADB Polska Sp. z o.o.
Trasa Północna 16 / budynek II
65-119 Zielona Góra
tel: (68) 45 15 0 15.
Po potwierdzeniu usterki, w ciągu 3 dni od daty dostarczenia sprzętu do serwisu, ADB wymienia i odsyła sprawny dekoder.

Dekoder który otrzymasz po wymianie musi być sprawny. Nie gwarantujemy natomiast, że będzie nowy.
__________________
Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!
Odpowiedź z Cytatem
  #3  
Stary 2013-06-28, 19:36
kakadd jest offline
junior
Rejestracja: 06 2013
Postów: 3
kakadd is an unknown quantity at this point
Domyślnie

Żle napisałem. Resetował w punkcie tak jak Pan napisał, bo usunęły się wszystkie nagrania, faktury itp.

A jest możliwosc zamówienie dekoderów (sprawnych) do punktu? Bo nie wiem czy Zostało w ogóle takie cos odnotowane.. Wydaje mi się że po 3 tygodniach zamówione dekodery powinny już byc na miejscu(oczywiscie po uznaniu wady przez pracownika punku, jak było u mnie). A tu nadal cisza ja dzwonię do nich co 3 dni i nie ma. Dbałośc o klienta dosłowinie poraża..
Odpowiedź z Cytatem
  #4  
Stary 2013-06-28, 19:58
Paweł_nc+ jest offline
nc+ przedstawiciel
Rejestracja: 06 2012
Paweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond repute
Domyślnie

Nie ma możliwości zamówienia dekodera do odbioru w punkcie. Możesz spróbować porozmawiać z pracownikiem. Możliwe, że zgodzi się odłożyć dla Ciebie jeden egzemplarz. Wydaje mi się jednak, że lepszym rozwiązaniem jest wysyłka sprzętu (tu nie ma ryzyka braku dekoderów), niż męczenie się z uszkodzonym...
__________________
Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!
Odpowiedź z Cytatem
  #5  
Stary 2013-06-29, 08:03
tarpan jest offline
junior
Rejestracja: 11 2006
Miasto: Opole
Postów: 5
tarpan ma wyłączona reputację
Domyślnie

No to teraz już wiem dlaczego w ciągu ok. miesiąca 3 razy wymieniałem dekoder (dokładnie te same objawy co u kakadda)...

Tak nie powinno być. Rada, aby samemu zająć się wysyłką sprzętu jest niepoważna. Może jeszcze samemu naprawiać? Kurcze, zapłaciłem 99 zł, 3 razy traciłem czas i paliwo, aby wymienić dekoder (wreszcie trafiłem na egzemplarz, który wiesza się "tylko" raz na kilka dni).

A na oficjalnym forum nc+ radzą, aby samemu się zająć wysyłką sprzętu ("nie ma ryzyka braku dekoderów"). Takiego ryzyka w ogóle nie powinno być! Płacimy niemałe pieniądze!

A już wypowiedź pt: " Możesz spróbować porozmawiać z pracownikiem. Możliwe, że zgodzi się odłożyć dla Ciebie jeden egzemplarz" mnie po prostu powaliła. Abonenci nc+! Jeśli wam się zepsuje dekoder, klękajcie przed pracownikiem! MOŻE się zgodzi!

Żenada.
Odpowiedź z Cytatem
  #6  
Stary 2013-06-29, 15:04
Paweł_nc+ jest offline
nc+ przedstawiciel
Rejestracja: 06 2012
Paweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond repute
Domyślnie

@tarpan,
punkty oczywiście powinny posiadać dekodery na stanie a jeśli jest inaczej, braki magazynowe powinny zostać szybko uzupełnione. Czasami jednak z różnych przyczyn, dekodery mogą być przez chwilę w punktach niedostępne. Aby nie narażać Klientów na czekania i konieczność udawania się do punktu, umożliwiliśmy wymianę poprzez serwis producenta. Wysyłka jest alternatywą, nie obowiązkiem.
__________________
Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!
Odpowiedź z Cytatem
  #7  
Stary 2013-07-04, 18:18
yogi50 jest offline
junior
Rejestracja: 04 2013
Postów: 4
yogi50 is an unknown quantity at this point
Domyślnie

W zupełności zgadzam się z moim poprzednikiem. Ja juz tez 3x wymieniałem dekoder. Wszystko to co napisałes o objawach, pokrywa sie z objawami u mnie. Na dodatek jest mój dekoder sam restartuje i przeprowadza pełna instalacje. Złośliwość rzeczy martwych, zawsze w najciekawszym fragmencie programu. Tez juz kazano usunąć nagranie, wyczyścić dysk. A objawy sie ciągle powtarzaj. W pełni Cie popieram że płacimy grube pieniądze, a otrzymujemy spzręt nadający sie tylko na złom, a z problemami musimy sobie sami radzic i ponosić jeszcze związane z tym spore koszty.
Odpowiedź z Cytatem
  #8  
Stary 2013-07-05, 16:58
Arviss jest offline
junior
Rejestracja: 01 2011
Postów: 7
Arviss is an unknown quantity at this point
Domyślnie

Ja mam na razie drugi dekoder, ale jest jeszcze gorzej niż było. Ciągłe restarty / resety nie pomagają. Te dekodery niestety tak mają. Oprogramowanie posiada masę błędów jeśli chodzi o stabilność
Odpowiedź z Cytatem
  #9  
Stary 2013-07-14, 10:29
fabrini jest offline
junior
Rejestracja: 02 2011
Postów: 2
fabrini is an unknown quantity at this point
Domyślnie

Witam

Mam podobny problem...

Co jakis czas wszystkie kanaly znikaja - tzn znika tylko wizja i fonia bo "niebieski pasek z kanalami" zostaje na czarnym tle. Oczywiscie zadzwonilem do milej pani z obslugi klienta, ktora powiedziala zeby "cos skasowac z dysku i problem powinien zniknac" i faktycznie od tego czasu wszystko co ogladam nagrywam zeby w razie pojawienia sie problemu (tzn. zniknieciu obrazu i dzwieku) miec co skasowac z dysku. Problem pojawia sie jak chce cos nagrac w czasie jak "nie ogladam" zeby ogladnac poazniej... Pozniej oczywiscie zdziwienie bo film ktory normalnie trwa 1:30 u mnie na dysku trwa 50 minut a czasem tylko 10 bo rezta sie nie nagrala...

Dekoder mam od kilku lat i czasem sie zdazaly male "zaciecia" oczywiscie w momencie najmniej odpowiednim ale po kilku glosno wypowiedzianych wulgaryzmach wszysto wracalo do normy i powod do kolejnych przeklenstw pojawial sie po kilku miesiacach... Problem nasilil sie (oczywiscie moim zdaniem) kiedy oferty C+ i n polaczyly sie i aktualizowal sie dekoder... Teraz potrafi mi sie zaciac kilka razy w czasie jednego programu, mam wrazenie ze wiecej sie zacina na kanalacj HD...

Moje pytanie jest nastepujace: Co mam zrobic zeby sie tym ktos zajal bo grozby nie przedluzenia umowy jakos wiekszego wrazenia nie robia... Obsluga klienta mydli oczy jakimis glupotami ktore tymczasowo pomagaja ale na dluzsza mete nikt nic z tym nie robi... Wiec "Jak zyc?" sie pytam.....
Odpowiedź z Cytatem
  #10  
Stary 2013-07-14, 10:51
Awatar dizmar
dizmar jest offline
Senior
Rejestracja: 02 2013
Postów: 2 232
dizmar has a reputation beyond reputedizmar has a reputation beyond reputedizmar has a reputation beyond reputedizmar has a reputation beyond reputedizmar has a reputation beyond reputedizmar has a reputation beyond reputedizmar has a reputation beyond reputedizmar has a reputation beyond reputedizmar has a reputation beyond reputedizmar has a reputation beyond reputedizmar has a reputation beyond repute
Domyślnie

Cytat:
napisał(a) fabrini Zobacz post
... bo grozby nie przedluzenia umowy jakos wiekszego wrazenia nie robia... ... Wiec "Jak zyc?" sie pytam.....
Spełnić groźby i żyć bez stresów.
__________________
W marcu 2013 wypowiedziana umowa z powodu zmniejszenia ilości programów. Chcą opłaty za kwiecień 2013 już przez 5 firmę windykacyjną. Ciekawe do ilu firm jeszcze przekażą?
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Narzędzia wątku

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Włączony
EmotikonkiWłączony
[IMG] kod jest Włączony
Kod HTML jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:46.


Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
X ZAMKNIJ

Serwis ncplus.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies), czyli małych plików umieszczanych na komputerze użytkownika, podczas przeglądania stron www. Ciasteczka używane są do zapisywania informacji w celach reklamowych oraz funkcjonalnych (zapamiętywane są niektóre akcje użytkowników, jak np. zamknięcie okienka promocji wewnętrznej) - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. WIĘCEJ>