Forum platformy nc+ :: forum HD

Wróć   Forum platformy nc+ :: forum HD > nc+ > Poznaj nc+ > Umowa i Regulamin

Umowa i Regulamin Szukasz informacji na temat Umowy, Regulaminu i innych dokumentów obowiązujących w nc+? Ten dział jest dla Ciebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
  #1  
Stary 2013-04-30, 12:57
Jer16 jest offline
junior
Rejestracja: 06 2012
Postów: 45
Jer16 is an unknown quantity at this point
Domyślnie Jak napisac reklamacje-wzór

Podajcie jakis wzór jak napisac reklamacje w sprawie niezgodnosci właczonych programów.
Odpowiedź z Cytatem
  #2  
Stary 2013-04-30, 17:14
Awatar Leon
Leon jest offline
Senior
Rejestracja: 01 2007
Leon ma wyłączona reputację
Domyślnie

Nie ma wzoru na reklamację, bo ta dotyka tak wielu problemów, że nie można nazwać żadnego pisma wzorem.
Jak ja pisałem reklamację, to pisałem tak:
Fakty: i tutaj, dzień, godzinę, imię i nazwisko konsultanta, nr telefonu,
temat rozmowy.
Następna rozmowa, dzień, godzinę, imię i nazwisko konstanta, nr telefonu,
temat rozmowy.
Stan faktyczny na dzień dzisiejszy.
Żądanie wprowadzenia faktycznych zapisów rozmowy, korekta rachunku, zadośćuczynienie.
__________________
Skoro blokujecie tak przydatną funkcję, to jak można w ogóle pisać, że nowa lista kanałów wynika z dbania o wygodę abonentów!?
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Narzędzia wątku

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Włączony
EmotikonkiWłączony
[IMG] kod jest Włączony
Kod HTML jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:27.


Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
X ZAMKNIJ

Serwis ncplus.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies), czyli małych plików umieszczanych na komputerze użytkownika, podczas przeglądania stron www. Ciasteczka używane są do zapisywania informacji w celach reklamowych oraz funkcjonalnych (zapamiętywane są niektóre akcje użytkowników, jak np. zamknięcie okienka promocji wewnętrznej) - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. WIĘCEJ>