Forum platformy nc+ :: forum HD

Wróć   Forum platformy nc+ :: forum HD > Oferta na kartę > Poznaj ofertę na kartę > NNK

NNK Dział poświęcony ofercie n na kartę.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
  #1  
Stary 2013-04-14, 14:17
extreme666 jest offline
junior
Rejestracja: 01 2013
Postów: 23
extreme666 is an unknown quantity at this point
Domyślnie Kontakt z nC+ nie działa

Przeszukałem forum i jakoś nie mogę znaleźć odpowiedniego działu na wyjaśnienie problemu z wysłaniem reklamacji.Otóż mam n HD na kartę.Zabrano mi polskojęzyczne kanały a w zamian dostałem jakieś anglojęzyczne śmieci.Usiłuję wysłać reklamację dot. powyższej sytuacji i okazuje się,że mail wysłany na adres BOK@ncplus.pl wraca.To samo dzieje się z mailem wysłanym na abonenci@ncplus.pl.
Taka sytuacja zakrawa na kpinę ze strony nki.Nie wiem czy są zawaleni reklamacjami,czy może nie chcą czytać prawdy?
Wysłałem w końcu reklamację na doradca.n@info2.ncplus.com - ale czy to jest dobry adres-nie wiem,nie jestem abonentem (w dosłownym sensie) nki.
Może ktoś poda aktualne i działające adresy przydatne do kontaktu z nC+?
Odpowiedź z Cytatem
  #2  
Stary 2013-04-14, 17:53
connor jest offline
Senior
Rejestracja: 05 2010
Postów: 9 478
connor has a reputation beyond reputeconnor has a reputation beyond reputeconnor has a reputation beyond reputeconnor has a reputation beyond reputeconnor has a reputation beyond reputeconnor has a reputation beyond reputeconnor has a reputation beyond reputeconnor has a reputation beyond reputeconnor has a reputation beyond reputeconnor has a reputation beyond reputeconnor has a reputation beyond repute
Domyślnie

może przez formularz?
http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas
Odpowiedź z Cytatem
  #3  
Stary 2013-04-14, 18:05
Awatar Frauka
Frauka jest offline
Senior
Rejestracja: 01 2011
Miasto: Mazury
Frauka ma wyłączona reputację
Domyślnie

Cytat:
napisał(a) extreme666 Zobacz post
Przeszukałem forum i jakoś nie mogę znaleźć odpowiedniego działu na wyjaśnienie problemu z wysłaniem reklamacji.Otóż mam n HD na kartę.Zabrano mi polskojęzyczne kanały a w zamian dostałem jakieś anglojęzyczne śmieci.Usiłuję wysłać reklamację dot. powyższej sytuacji i okazuje się,że mail wysłany na adres BOK@ncplus.pl wraca.To samo dzieje się z mailem wysłanym na abonenci@ncplus.pl.
Taka sytuacja zakrawa na kpinę ze strony nki.Nie wiem czy są zawaleni reklamacjami,czy może nie chcą czytać prawdy?
Wysłałem w końcu reklamację na doradca.n@info2.ncplus.com - ale czy to jest dobry adres-nie wiem,nie jestem abonentem (w dosłownym sensie) nki.
Może ktoś poda aktualne i działające adresy przydatne do kontaktu z nC+?
Jeżeli chcesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+ to wyślij e-mail na jeden z poniższych adresów:
adres do obsługi Abonentów n: doradca.n@info2.ncplus.com.pl
adres do obsługi Abonentów c+: doradca.c@info2.ncplus.com.pl
adres do obsługi Abonentów nc+: doradca@info2.ncplus.com.pl
W treści podaj dane do weryfikacji (numer umowy oraz imię i nazwisko), opisz problem.
W temacie maila podaj swój Nick - i krótko opisz cel kontaktu.
Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!
__________________
Forumowa Loża Szyderców
Odpowiedź z Cytatem
  #4  
Stary 2013-04-15, 15:08
Paweł_nc+ jest offline
nc+ przedstawiciel
Rejestracja: 06 2012
Paweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond repute
Domyślnie

@extreme666,

jeżeli chcesz złożyć oficjalną reklamacje, to zgodnie z Przewodnikiem po ofercie n na kartę, jest to możliwe jedynie pisemnie. W tym celu należy zatem wysłać pismo na adres:

Cyfrowy Dom Sp. z o.o.
ul. J. Conrada 37
31 - 357 Kraków
__________________
Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!
Odpowiedź z Cytatem
  #5  
Stary 2013-10-24, 17:45
Awatar fan HDTV
fan HDTV jest offline
Senior
Rejestracja: 06 2007
Postów: 4 935
fan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond repute
Domyślnie jaki jest aktualny kontakt mailowy?

Jaki jest aktualny kontakt mailowy dla abonentów nc+?

Chodzi mi o kontakt z Działem Reklamacji i BOK.

Czy któryś z poniższych jest dalej aktualny dla abonentów nc+?

nkontakt@n.pl
nkontakt@ncplus.pl

P.S. Wiem, ze to nieodpowiedni dział, ale gdy starałem się utworzyć nowy wątek we właściwym dziale, to mignął mi tylko komunikat o moderacji, a wątek się nie pojawił.
__________________
5720SX, 4740SF, 3740SX, 2850ST

Ostatnio edytowane przez fan HDTV : 2013-10-24 - 18:00
Odpowiedź z Cytatem
  #6  
Stary 2013-10-24, 18:11
Piotrek_nc+
Guest
Postów: n/a
Domyślnie

Nie ma adresu mailowego.
Wiadomości oraz reklamacje należy wysyłać poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas.
Odpowiedź z Cytatem
  #7  
Stary 2013-10-24, 18:17
Awatar fan HDTV
fan HDTV jest offline
Senior
Rejestracja: 06 2007
Postów: 4 935
fan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond repute
Domyślnie

Cytat:
napisał(a) Piotrek_nc+ Zobacz post
Nie ma adresu mailowego.
Od kiedy to go nie ma?

Od 1996 ITI na wszystkie reklamacje odpowiadało mi w pierwszej kolejności mailem (papierowa odpowiedź przychodziła później).

Czy teraz mailowe odpowiedzi nie są już udzielane, bo żaden z tych działów "nie ma adresu mailowego"?

A może jednak ktoś dostaje nadal maile z tych działów? Jeśli tak, to poprosiłbym o informację z jakiego maila...
__________________
5720SX, 4740SF, 3740SX, 2850ST
Odpowiedź z Cytatem
  #8  
Stary 2013-10-24, 18:41
Awatar Kibo no hikari
Kibo no hikari jest offline
Senior
Rejestracja: 01 2013
Miasto: Kraków
Kibo no hikari has a reputation beyond reputeKibo no hikari has a reputation beyond reputeKibo no hikari has a reputation beyond reputeKibo no hikari has a reputation beyond reputeKibo no hikari has a reputation beyond reputeKibo no hikari has a reputation beyond reputeKibo no hikari has a reputation beyond reputeKibo no hikari has a reputation beyond reputeKibo no hikari has a reputation beyond reputeKibo no hikari has a reputation beyond reputeKibo no hikari has a reputation beyond repute
Domyślnie

Cytat:
napisał(a) fan HDTV Zobacz post
Od kiedy to go nie ma?

Od 1996 ITI na wszystkie reklamacje odpowiadało mi w pierwszej kolejności mailem (papierowa odpowiedź przychodziła później).

Czy teraz mailowe odpowiedzi nie są już udzielane, bo żaden z tych działów "nie ma adresu mailowego"?

A może jednak ktoś dostaje nadal maile z tych działów? Jeśli tak, to poprosiłbym o informację z jakiego maila...
Czy skorzystasz z tego : http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas czy też z tego: kontakt@info2.ncplus.com.pl to wyjdzie na to samo.
__________________
Do 31.07.2013r. WPT+HBO+nPremium
W końcu zrozumiałem ofertę i od 01.08.2013r.:
Universe+/6xCanal+/3xHBO
Odpowiedź z Cytatem
  #9  
Stary 2013-10-24, 18:57
Awatar fan HDTV
fan HDTV jest offline
Senior
Rejestracja: 06 2007
Postów: 4 935
fan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond repute
Domyślnie

Cytat:
napisał(a) Kibo no hikari Zobacz post
Czy skorzystasz z tego : http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas czy też z tego: kontakt@info2.ncplus.com.pl to wyjdzie na to samo.
Dzięki !
__________________
5720SX, 4740SF, 3740SX, 2850ST
Odpowiedź z Cytatem
  #10  
Stary 2013-10-24, 19:34
Piotrek_nc+
Guest
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
napisał(a) fan HDTV Zobacz post
Od kiedy to go nie ma?

Od 1996 ITI na wszystkie reklamacje odpowiadało mi w pierwszej kolejności mailem (papierowa odpowiedź przychodziła później).

Czy teraz mailowe odpowiedzi nie są już udzielane, bo żaden z tych działów "nie ma adresu mailowego"?

A może jednak ktoś dostaje nadal maile z tych działów? Jeśli tak, to poprosiłbym o informację z jakiego maila...
Odpowiedzi na reklamacje są wysyłane mailowo.

Korespondencję swoją powinieneś kierować poprzez formularz kontaktowy. Niezależnie od tego, że czy jest to reklamacja czy coś innego. Nie ma bezpośredniego maila do Działów.
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Narzędzia wątku

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Włączony
EmotikonkiWłączony
[IMG] kod jest Włączony
Kod HTML jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:35.


Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
X ZAMKNIJ

Serwis ncplus.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies), czyli małych plików umieszczanych na komputerze użytkownika, podczas przeglądania stron www. Ciasteczka używane są do zapisywania informacji w celach reklamowych oraz funkcjonalnych (zapamiętywane są niektóre akcje użytkowników, jak np. zamknięcie okienka promocji wewnętrznej) - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. WIĘCEJ>