Forum platformy nc+ :: forum HD

Wróć   Forum platformy nc+ :: forum HD > nc+ > Archiwum > Archiwum n > n sprzedaż

n sprzedaż Archiwum

 
 
Narzędzia wątku
  #1  
Stary 2010-04-07, 20:58
JolaP jest offline
junior
Rejestracja: 04 2010
Postów: 1
JolaP is an unknown quantity at this point
Domyślnie Reklamacja

W dniu 11.01.2009 w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem firmy "n" została zawarta umowa o świadczeniu usług tv "n". Zostałam poinformowana, że mogę korzystać przez 3 miesiące od zawarcia umowy z darmowych pakietów tj. HBO i Cinemax i żeby zrezygnować z tej promocji wystarczy zadzwonić do konsultanta przed 11.04.10 i poinformować o swoich zamiarach. Gdy zadzwoniłam przed tym dniem zostałam poinformowana że już za późno żeby zrezygnować i okres rozliczeniowy trwa do końca miesiąca, więc będę musiała ponieść koszty. Zostało mi zarzucone, że to ja źle odebrałam informacje. Podkreślam że kilkakrotnie pytałam konsultantkę podczas zawierania umowy, czy nie muszę zrezygnować miesiąc wcześniej, żeby nie ponosić dodatkowych opłat. Potwierdzała, że absolutnie nie. Można to chyba łatwo potwierdzić, ponieważ rozmowy są nagrywane. Składając reklamację narażam się na poniesienie dodatkowych kosztów i nie mam żadnych gwarancji, że moja reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie. To jest chyba trochę nie w porządku, dlaczego ja mam płacić za błędy innych i ich naprawiać?
  #2  
Stary 2010-04-07, 21:01
The_Q jest offline
Senior
Rejestracja: 10 2009
Miasto: z grodem
The_Q has a reputation beyond reputeThe_Q has a reputation beyond reputeThe_Q has a reputation beyond reputeThe_Q has a reputation beyond reputeThe_Q has a reputation beyond reputeThe_Q has a reputation beyond reputeThe_Q has a reputation beyond reputeThe_Q has a reputation beyond reputeThe_Q has a reputation beyond reputeThe_Q has a reputation beyond reputeThe_Q has a reputation beyond repute
Domyślnie

Najlepiej poczekać na odpowiedź w sprawie Twojej reklamacji.
__________________
Telewizor: Super Turbo Hi Vision Triple Power.
Dekoder: Ultra Hi Tech STB.
Kabel: 300m, Turbo HDMI.
  #3  
Stary 2010-04-07, 22:50
lukasz6045 jest offline
junior
Rejestracja: 12 2008
Postów: 122
lukasz6045 is an unknown quantity at this point
Domyślnie

trzeba było podpisać umowę w punkcie sprzedaży tam wszystko jasno by Ci wytłumaczyli
  #4  
Stary 2010-04-07, 23:59
Awatar fan HDTV
fan HDTV jest offline
Senior
Rejestracja: 06 2007
Postów: 4 918
fan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond reputefan HDTV has a reputation beyond repute
Domyślnie

Cytat:
napisał(a) lukasz6045 Zobacz post
trzeba było podpisać umowę w punkcie sprzedaży tam wszystko jasno by Ci wytłumaczyli
Niekoniecznie. Na dodatek o ile w przypadku pomyłki konsultanta z telefonicznego BOK można sprawę odkręcić na podstawie nagrania rozmowy, to w przypadku podobnej sytuacji w APSie klient jest praktycznie bez szans na pozytywne załatwienie reklamacji.
__________________
5720SX, 3740SX, 2850ST
  #5  
Stary 2010-04-08, 08:27
Awatar pollux
pollux jest offline
Senior
Rejestracja: 05 2008
Postów: 790
pollux has a reputation beyond reputepollux has a reputation beyond reputepollux has a reputation beyond reputepollux has a reputation beyond reputepollux has a reputation beyond reputepollux has a reputation beyond reputepollux has a reputation beyond reputepollux has a reputation beyond reputepollux has a reputation beyond reputepollux has a reputation beyond reputepollux has a reputation beyond repute
Domyślnie

Cytat:
napisał(a) JolaP Zobacz post
W dniu 11.01.2009 w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem firmy "n" została zawarta umowa o świadczeniu usług tv "n". Zostałam poinformowana, że mogę korzystać przez 3 miesiące od zawarcia umowy z darmowych pakietów tj. HBO i Cinemax i żeby zrezygnować z tej promocji wystarczy zadzwonić do konsultanta przed 11.04.10 i poinformować o swoich zamiarach...
Uważam, że nie ma powodu do nerwów. Jeśli się nie mylę, promocja trwa część miesiąca w którym podpisało się umowę plus trzy następne pełne miesiące - czyli łącznie do końca kwietnia masz gratis.


Cytat:
napisał(a) lukasz6045 Zobacz post
trzeba było podpisać umowę w punkcie sprzedaży tam wszystko jasno by Ci wytłumaczyli
Pakiety promocyjne oferowane poprzez APS i Telefoniczne Centrum Sprzedaży nie zawsze muszą się pokrywać.

Ostatnio edytowane przez pollux : 2010-04-08 - 08:30
  #6  
Stary 2010-04-08, 09:09
Izold
Guest
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Składając reklamację narażam się na poniesienie dodatkowych kosztów i nie mam żadnych gwarancji, że moja reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie.
Za złożenie reklamacji nie nalicza się dodatkowych opłat, więc nie rozumiem o jakich kosztach piszesz w tym kontekście...?
Do 30 dni wniosek zostanie rozpatrzony. Jeżeli racja jest po Twojej stronie, to z pewnością otrzymasz jakiś rodzaj rekompensaty.
  #7  
Stary 2010-04-08, 12:12
exul36 jest offline
junior
Rejestracja: 04 2010
Miasto: b.p.
Postów: 32
exul36 is an unknown quantity at this point
Domyślnie

ja mialem kiedys problem z vod i tez skladalem reklamacje co prawda nie odpisali pisemnie tak jak obiecuja ale za to dali film za friko i zmniejszyli rachunek takze nie masz sie co martwic! pozdrawiam
  #8  
Stary 2010-04-08, 12:42
Emoo jest offline
junior
Rejestracja: 11 2009
Postów: 36
Emoo has a reputation beyond reputeEmoo has a reputation beyond reputeEmoo has a reputation beyond reputeEmoo has a reputation beyond reputeEmoo has a reputation beyond reputeEmoo has a reputation beyond reputeEmoo has a reputation beyond reputeEmoo has a reputation beyond reputeEmoo has a reputation beyond reputeEmoo has a reputation beyond reputeEmoo has a reputation beyond repute
Domyślnie

Cytat:
napisał(a) JolaP Zobacz post
nie mam żadnych gwarancji, że moja reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie. To jest chyba trochę nie w porządku, dlaczego ja mam płacić za błędy innych i ich naprawiać?
Przecież nikt nie da ci gwarancji że reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie, trzeba ją po prostu złożyć i poczekać, co enka odpowie. Chyba że uważasz że najbardziej skuteczne będzie wałkowanie tematu na forum.
  #9  
Stary 2010-04-11, 00:51
PagerKlb jest offline
junior
Rejestracja: 04 2010
Postów: 4
PagerKlb is an unknown quantity at this point
Domyślnie pomoc

Powiem tak: dla mnie promocje , które oferuje N poprzez kontakt telefoniczny to chwila w której właśnie podpisujesz cyrograf z diabłem. Konsultant mówił mi jedno a wyszło całkiem coś innego i nie tylko ja tak odebrałem informację jakie przekazywał aczkolwiek i moi najbliżsi. Więc kontaktując się z BOK poinformowałem, iż czuję się oszukany i chciałbym odsłuchać nagraną rozmowę telefoniczną. Na co otrzymałem odpowiedź: PROSZĘ SIĘ UMÓWIĆ I PRZYJECHAĆ DO WARSZAWY. Przecież to jest kpina . . . mam ponosić dodatkowe straty ? A kto zwróci mi za paliwo (moja trasa to 600km) kto zwróci mi za stracony czas ? Myślałem , że Telewizji Nowej Generacji zależy na klientach ale chyba się pomyliłem. A taki byłem zadowolony . . .
  #10  
Stary 2010-04-11, 12:14
Awatar Leon
Leon jest offline
Senior
Rejestracja: 01 2007
Leon ma wyłączona reputację
Domyślnie

To już 3 wątek w którym się skarżysz, a myślałeś że konsultant z nagraniem przyjedzie do Ciebie, przecież to telewizja a nie FSO.
 

Narzędzia wątku

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Włączony
EmotikonkiWłączony
[IMG] kod jest Włączony
Kod HTML jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:10.


Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
X ZAMKNIJ

Serwis ncplus.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies), czyli małych plików umieszczanych na komputerze użytkownika, podczas przeglądania stron www. Ciasteczka używane są do zapisywania informacji w celach reklamowych oraz funkcjonalnych (zapamiętywane są niektóre akcje użytkowników, jak np. zamknięcie okienka promocji wewnętrznej) - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. WIĘCEJ>