Forum platformy nc+ :: forum HD

Wróć   Forum platformy nc+ :: forum HD > nc+ > Archiwum > Archiwum n > n sprzęt i n usługi

n sprzęt i n usługi Archiwum

 
 
Narzędzia wątku
  #161  
Stary 2013-01-08, 08:54
tomo75i8 jest offline
Senior
Rejestracja: 03 2011
Postów: 1 143
tomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond repute
Domyślnie

Cytat:
napisał(a) Tomassek Zobacz post
Aktywowałem usługę WIMP, jednak mam problem z odtwarzaniem strumienia z muzyką. Mogę bez problemu zalogować się do serwisu, przeglądać zasoby - okładki płyt, listy utworów, itd. Jednak, gdy wybiorę konkretny utwór i chcę go odtworzyć (niebieski przycisk) to jest wyświetlane okno, w którym jest wyświetlana okładka płyty, ale suwak na belce utworu stoi w pozycji 00:00. Co więcej cały suwak jest nieaktywny i wartości zarówno na obu końcach suwaka to 00:00. Naciskanie dowolnych przycisków nie pomaga. Dzwoniłem do pomocy technicznej, ale nie udało się rozwiązać problemu.

Moja konfiguracja sieciowa jest następująca. Turbodekoder HD jest połączony przewodem z routerem TP-Link WR543G pracującym w trybie AP Client, tak jak opisano to w tym przewodniku - wersja B:
http://nhdtv.pl/forum/files/faq_imag...netu_Wi-Fi.pdf
Za pośrednictwem routera TP-Link łączę się bezprzewodowo z głównym routerem bezprzewodowym zintegrowanym z modemem ADSL. Niestety nie mam możliwości łatwego przetestowania czy bezpośrednie podłączenie przewodem Turbodekodera do mojego głównego routera z modemem ADSL rozwiązuje problem, ponieważ oba urządzenia są podłączone w odległych pomieszczeniach.

Gdy loguję się do WIMP-a z PC na moje konto, to wszystko działa poprawnie, również wtedy, gdy PC podłączę przewodem do routera TP-Link, w analogiczny sposób do tego, w jaki jest podłączony Turbodekoder. Na Turbodekoderze wszystkie inne usługi internetowe n działają bez zarzutu, np. nVODnet, YouTube.

Czy ktoś z szanownych forumowiczów napotkał podobny problem? Czy przyczyną może być to, że Turbodekoder jest podłączony do sieci WiFi za pośrednictwem routera w trybie AP Client (inna podsieć). Nie udało mi się znaleźć żadnych informacji na temat wymagań sieciowych usługi WIMP dostępnej na platformie n. Być może trzeba przekierować jakieś porty? Jak wyżej wspomniałem, na zwykłym PC podłączonym do TP-Link usługa działa bez problemu, ale jest to inna aplikacja.

Będę wdzięczny za pomoc.
spróbuj zmienić na takie ustawienia (nie mogę wkleić linka) więc cytuję odpowiedź Moniki_n. U mnie pomogło i śmiga tak jak na PC.

"wejdź w menu: SETUP - DIAGNOSTYKA - SIEĆ i sprawdź jakie masz ustawienia DNS, jeżeli się różnią od tych podanych poniżej, to spisz adres IP i maskę podsieci, następnie wejdź do menu tam gdzie można ręcznie skonfigurować Internent i pierwsze dane skopiuj według tych które obecnie posiadasz, a tam gdzie są adresy DNS wpisz takie numery:

DNS1: 194.204.159.001
DNS2: 194.204.152.034
"
Daj znać czy pomogło.
  #162  
Stary 2013-01-08, 11:41
dexu jest offline
Senior
Rejestracja: 11 2006
dexu has a reputation beyond reputedexu has a reputation beyond reputedexu has a reputation beyond reputedexu has a reputation beyond reputedexu has a reputation beyond reputedexu has a reputation beyond reputedexu has a reputation beyond reputedexu has a reputation beyond reputedexu has a reputation beyond reputedexu has a reputation beyond reputedexu has a reputation beyond repute
Domyślnie

Każdy działający dns powinien działać, ja mam zupełnie inne dnsy i działa.

Te podane przez Monike są tepsowe.

U dostawcy np z sieci Bydman czy innej akademickiej będą te tepsowe działały wolno lub wcale.
  #163  
Stary 2013-01-08, 12:15
tomo75i8 jest offline
Senior
Rejestracja: 03 2011
Postów: 1 143
tomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond repute
Domyślnie

Zgadza się, u mnie na innych nie działało. na tych podanych przez Monikę_n "poszło jak burza"
  #164  
Stary 2013-01-08, 20:51
Tomassek jest offline
junior
Rejestracja: 01 2013
Postów: 2
Tomassek is an unknown quantity at this point
Smile

Cytat:
napisał(a) tomo75i8 Zobacz post
spróbuj zmienić na takie ustawienia (nie mogę wkleić linka) więc cytuję odpowiedź Moniki_n. U mnie pomogło i śmiga tak jak na PC.

"wejdź w menu: SETUP - DIAGNOSTYKA - SIEĆ i sprawdź jakie masz ustawienia DNS, jeżeli się różnią od tych podanych poniżej, to spisz adres IP i maskę podsieci, następnie wejdź do menu tam gdzie można ręcznie skonfigurować Internent i pierwsze dane skopiuj według tych które obecnie posiadasz, a tam gdzie są adresy DNS wpisz takie numery:

DNS1: 194.204.159.001
DNS2: 194.204.152.034
"
Daj znać czy pomogło.
Tak zrobiłem i wszystko zaczęło działać! Wielkie dzięki za pomoc, bo straciłem już dwa długie wieczory na poszukiwaniu źródła problemu.
  #165  
Stary 2013-01-08, 23:20
tomo75i8 jest offline
Senior
Rejestracja: 03 2011
Postów: 1 143
tomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond reputetomo75i8 has a reputation beyond repute
Domyślnie

Cieszę się, że mogłem pomóc.
  #166  
Stary 2013-01-10, 16:29
Awatar redemers
redemers jest offline
junior
Rejestracja: 01 2010
Miasto: Gądki k/poznania
Postów: 140
redemers is an unknown quantity at this point
Domyślnie

A czy te 30 dni są na test i mogę potem zrezygnować ?
  #167  
Stary 2013-01-10, 19:27
Awatar WoofeR
WoofeR jest offline
Senior
Rejestracja: 12 2008
Miasto: Warszawa
Postów: 987
WoofeR has a reputation beyond reputeWoofeR has a reputation beyond reputeWoofeR has a reputation beyond reputeWoofeR has a reputation beyond reputeWoofeR has a reputation beyond reputeWoofeR has a reputation beyond reputeWoofeR has a reputation beyond reputeWoofeR has a reputation beyond reputeWoofeR has a reputation beyond reputeWoofeR has a reputation beyond reputeWoofeR has a reputation beyond repute
Domyślnie

Możesz zrezygnować.
__________________
Panasonic Viera TX-P42X20E - mediaBOX+ (Canal+ Silver)
Panasonic Viera TX-P42S30E - mediaBOX+ (Canal+ Silver, HBO)
  #168  
Stary 2013-01-10, 20:14
Awatar wwwpaw
wwwpaw jest offline
Senior
Rejestracja: 01 2010
Postów: 430
wwwpaw has a reputation beyond reputewwwpaw has a reputation beyond reputewwwpaw has a reputation beyond reputewwwpaw has a reputation beyond reputewwwpaw has a reputation beyond reputewwwpaw has a reputation beyond reputewwwpaw has a reputation beyond reputewwwpaw has a reputation beyond reputewwwpaw has a reputation beyond reputewwwpaw has a reputation beyond reputewwwpaw has a reputation beyond repute
Domyślnie

Cytat:
napisał(a) WoofeR Zobacz post
Możesz zrezygnować.
w jaki sposób mogę zrezygnować?
__________________
CLRA/CARBO
TV-LG 42LG5000
KINO DOMOWE LG HB905DA
  #169  
Stary 2013-01-10, 23:05
Awatar WoofeR
WoofeR jest offline
Senior
Rejestracja: 12 2008
Miasto: Warszawa
Postów: 987
WoofeR has a reputation beyond reputeWoofeR has a reputation beyond reputeWoofeR has a reputation beyond reputeWoofeR has a reputation beyond reputeWoofeR has a reputation beyond reputeWoofeR has a reputation beyond reputeWoofeR has a reputation beyond reputeWoofeR has a reputation beyond reputeWoofeR has a reputation beyond reputeWoofeR has a reputation beyond reputeWoofeR has a reputation beyond repute
Domyślnie

Standardowo, wysyłając maila lub dzwoniąc na BOK. Być może takie zlecenie przyjmują też nasi moderatorzy jednak nie jestem tego pewien.
__________________
Panasonic Viera TX-P42X20E - mediaBOX+ (Canal+ Silver)
Panasonic Viera TX-P42S30E - mediaBOX+ (Canal+ Silver, HBO)
  #170  
Stary 2013-01-11, 07:54
Dawid_nc+ jest offline
nc+ przedstawiciel
Rejestracja: 03 2011
Dawid_nc+ ma wyłączona reputację
Domyślnie

Cytat:
napisał(a) WoofeR Zobacz post
Standardowo, wysyłając maila lub dzwoniąc na BOK. Być może takie zlecenie przyjmują też nasi moderatorzy jednak nie jestem tego pewien.
Zrezygnować z usługi można wysyłając maila na adres nkontakt@n.pl
Moderatorzy nie wykonują tego typu modyfikacji.
__________________
Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!
 

Narzędzia wątku

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Włączony
EmotikonkiWłączony
[IMG] kod jest Włączony
Kod HTML jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:09.


Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
X ZAMKNIJ

Serwis ncplus.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies), czyli małych plików umieszczanych na komputerze użytkownika, podczas przeglądania stron www. Ciasteczka używane są do zapisywania informacji w celach reklamowych oraz funkcjonalnych (zapamiętywane są niektóre akcje użytkowników, jak np. zamknięcie okienka promocji wewnętrznej) - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. WIĘCEJ>