Forum platformy nc+ :: forum HD

Wróć   Forum platformy nc+ :: forum HD > nc+ > Archiwum > Archiwum n > n sprzęt i n usługi

n sprzęt i n usługi Archiwum

 
 
Narzędzia wątku
  #1  
Stary 2012-08-07, 06:09
Awatar janki41
janki41 jest offline
junior
Rejestracja: 07 2012
Miasto: Puławy
Postów: 19
janki41 is an unknown quantity at this point
Domyślnie brak dźwięku i obrazu

Witam.
Po nocnej burzy nie mam ani obrazu,ani dźwięku:/
Próbowalem już chyba wszystkiego, łacznie z miękkim i twardym resetem, zmianą rozdzielczości, zmianą HDMI i SCART.
Jedyne co widzę to txt na tv "brak sygnału".
Po podłączeniu zasilania dekoder się uruchamia - sa wszystkie komunikaty na wyświetlaczu (testing, testing11... itd), ale na ekranie tv nie ma nic. Wogóle nie pojawiają się żadne plansze, ani informacje startowe.
Czyżby monstera szlag trafił?
  #2  
Stary 2012-08-07, 06:55
Pilot jest offline
Senior
Rejestracja: 10 2010
Pilot ma wyłączona reputację
Domyślnie

Rozwiązywanie problemów

Proszę ja Ciebie nie używaj już więcej wykałaczki.

Cytat:
napisał(a) janki41 Zobacz post

P.S.
Dekoder "naprawiony"
Nie to tak podziubanie wykałaczką przewodu SATA przez otwory wentylacyjne


Pozdrawiam.
__________________
Pozdrawiam.
  #3  
Stary 2012-08-07, 07:32
Paweł_nc+ jest offline
nc+ przedstawiciel
Rejestracja: 06 2012
Paweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond repute
Domyślnie

@janki41 jaki masz dekoder? (4 pierwsze litery nr seryjnego).
__________________
Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!
  #4  
Stary 2012-08-07, 07:42
Pilot jest offline
Senior
Rejestracja: 10 2010
Pilot ma wyłączona reputację
Domyślnie

Sądząc z opisu użytkownika to jest DGCB (chyba) poczekamy aż sam zaineresowany się wypowie.

Pozdrawiam.
__________________
Pozdrawiam.
  #5  
Stary 2012-08-07, 07:50
Awatar janki41
janki41 jest offline
junior
Rejestracja: 07 2012
Miasto: Puławy
Postów: 19
janki41 is an unknown quantity at this point
Domyślnie

Cytat:
napisał(a) Paweł.G_n Zobacz post
@janki41 jaki masz dekoder? (4 pierwsze litery nr seryjnego).
Monsterbox DGCT
  #6  
Stary 2012-08-07, 08:45
Paweł_nc+ jest offline
nc+ przedstawiciel
Rejestracja: 06 2012
Paweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond repute
Domyślnie

Ok, a gdy zniknie napis testing, to co Ci się pojawia na wyświetlaczu?
__________________
Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!
  #7  
Stary 2012-08-07, 12:24
Awatar janki41
janki41 jest offline
junior
Rejestracja: 07 2012
Miasto: Puławy
Postów: 19
janki41 is an unknown quantity at this point
Domyślnie

Cytat:
napisał(a) Paweł.G_n Zobacz post
Ok, a gdy zniknie napis testing, to co Ci się pojawia na wyświetlaczu?
Na wyświetlaczu leci po kolei:
testing
Testing 11
Prosze czekac...
SD1 (CVBS) - aktualnie podpięty przez SCART
100.64 100.62
Aktualizacja
Aktywacja
10 TVP 1 HD
Obok świeci tylko ikonka zasilania na zielono.
Gdy podepnę przez HDMI, to zamiast SD1 (CVBS) wywala HDMI OFF i zapala się czerwony wykrzyknik. Póżniej jeżeli jest włączone HDMI na wyświetlaczu na zmiane jest 10 TVP 1 HD i HDMI OFF. Przy podpięciu przez SCART jest tylko 10 TVP 1 HD.
Ekran tv cały czas nie pokazuje nic (brak sygnału) nawet po włączeniu zasilania, gdzie powinien być wyświetlany ekran powitalny dekodera.
  #8  
Stary 2012-08-07, 12:27
Paweł_nc+ jest offline
nc+ przedstawiciel
Rejestracja: 06 2012
Paweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond reputePaweł_nc+ has a reputation beyond repute
Domyślnie

HDMI off oznacza, że dekoder nie komunikuję się z telewizorem. Czy wcześniej dekoder działał na kablu HDMI z tym samym TV?

Jeśli tak, wyłącz dekoder w tryb czuwania (godzina na wyświetlaczu). Ponownie wybierz źródło sygnału w TV dla złącza HDMI i uruchom dekoder.
__________________
Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!
  #9  
Stary 2012-08-07, 12:41
Awatar janki41
janki41 jest offline
junior
Rejestracja: 07 2012
Miasto: Puławy
Postów: 19
janki41 is an unknown quantity at this point
Domyślnie

Cytat:
napisał(a) Paweł.G_n Zobacz post
HDMI off oznacza, że dekoder nie komunikuję się z telewizorem. Czy wcześniej dekoder działał na kablu HDMI z tym samym TV?

Jeśli tak, wyłącz dekoder w tryb czuwania (godzina na wyświetlaczu). Ponownie wybierz źródło sygnału w TV dla złącza HDMI i uruchom dekoder.
Tak dekoder działał do wczorajszego wieczoru na kablu HDMI z tym samym tv.
Wyłączenie i właczenie nie pomaga. Przy próbie z kablem HDMI na wyświetlaczu na zmiane nadal wyświetla 10 TVP 1 HD i HDMI OFF.
Gniazda w tv i przewody sprawdzone i sprawne (zamiast dekodera podłaczyłem przez HDMI laptopa, a przez SCART magnetowid).
Przy wyborze obrazu przez SCART mam w dekoderze ustawione SD1 (CVBS) (*1), natomiast przez HDMI 1080i (HDMI) (*3).
  #10  
Stary 2012-08-07, 12:54
uzyszkodnik jest offline
Senior
Rejestracja: 07 2011
Postów: 911
uzyszkodnik is an unknown quantity at this point
Domyślnie

Próbowałes podłączyć do innego TV?
 

Narzędzia wątku

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Włączony
EmotikonkiWłączony
[IMG] kod jest Włączony
Kod HTML jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:42.


Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
X ZAMKNIJ

Serwis ncplus.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies), czyli małych plików umieszczanych na komputerze użytkownika, podczas przeglądania stron www. Ciasteczka używane są do zapisywania informacji w celach reklamowych oraz funkcjonalnych (zapamiętywane są niektóre akcje użytkowników, jak np. zamknięcie okienka promocji wewnętrznej) - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. WIĘCEJ>