Forum platformy nc+ :: forum HD

Wróć   Forum platformy nc+ :: forum HD > nc+ > Archiwum > Archiwum n > n sprzęt i n usługi

n sprzęt i n usługi Archiwum

 
 
Narzędzia wątku
  #1  
Stary 2011-12-22, 16:47
kasiunia2087 jest offline
junior
Rejestracja: 12 2011
Postów: 3
kasiunia2087 is an unknown quantity at this point
Exclamation brak dostępu - nie dotrzymanie warunków umowy

Od trzech dni czekam na dostęp do tego za co płacę, co wg umowy mi się należy i co - i nic po podpisaniu umowy zero dostępu. Biuro obsługi klienta potrafi zadać tylko pytanie czy jest jakość i siła i ile jest anten podłączonych. To skandal czy tam pracuje ktoś kompetentny?? Czy wiecie jakie mogą zostać nałożone na was kary za niedotrzymanie warunków umowy?? chyba nie.
Komunikat po podłączeniu dekodera mówi o tym, iż uzyskam dostęp do zamówionej oferty w ciągu 24 godzin, po 24 godzinach pan w BOK twierdzi, że "n" ma na to 48 godzin, po 48 godzinach inny pan w BOK twierdzi, że zostałam wprowadzona w błąd i to są tylko 24 godziny. Brawo gratuluję kompetencji pracowników !!
Inną sprawą jest połączenie się z konsultantem - graniczy z cudem no cóż 4 skargi - reklamacje w ciągu 2 dni. I nie odpuszczę. Całe szczęście w tym kraju jest coś takiego jak Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który takich kłamców jak "n" niszczy
  #2  
Stary 2011-12-23, 09:24
sebrze11 jest offline
junior
Rejestracja: 12 2011
Postów: 30
sebrze11 is an unknown quantity at this point
Domyślnie

jezeli bys miala cos zglaszac to daj znac chetnie sie dolacze poniewaz czekam na aktywacje uslugi multiroom premium hd -bagatela od 15-grudnia i dalej nic mam dosyc dzwonienia po 4 razy dziennie do tych ........
  #3  
Stary 2011-12-23, 09:32
Dawid_nc+ jest offline
nc+ przedstawiciel
Rejestracja: 03 2011
Dawid_nc+ ma wyłączona reputację
Domyślnie

Cytat:
napisał(a) kasiunia2087 Zobacz post
Od trzech dni czekam na dostęp do tego za co płacę, co wg umowy mi się należy i co - i nic po podpisaniu umowy zero dostępu. Biuro obsługi klienta potrafi zadać tylko pytanie czy jest jakość i siła i ile jest anten podłączonych. To skandal czy tam pracuje ktoś kompetentny?? Czy wiecie jakie mogą zostać nałożone na was kary za niedotrzymanie warunków umowy?? chyba nie.
Komunikat po podłączeniu dekodera mówi o tym, iż uzyskam dostęp do zamówionej oferty w ciągu 24 godzin, po 24 godzinach pan w BOK twierdzi, że "n" ma na to 48 godzin, po 48 godzinach inny pan w BOK twierdzi, że zostałam wprowadzona w błąd i to są tylko 24 godziny. Brawo gratuluję kompetencji pracowników !!
Inną sprawą jest połączenie się z konsultantem - graniczy z cudem no cóż 4 skargi - reklamacje w ciągu 2 dni. I nie odpuszczę. Całe szczęście w tym kraju jest coś takiego jak Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który takich kłamców jak "n" niszczy
Podaj nr umowy i hasło na PW. Dodatkowo proszę krótko opisać problem.
  #4  
Stary 2011-12-23, 23:43
PiotrRus jest offline
junior
Rejestracja: 12 2011
Postów: 6
PiotrRus is an unknown quantity at this point
Domyślnie

Cytat:
napisał(a) kasiunia2087 Zobacz post
Od trzech dni czekam na dostęp do tego za co płacę, co wg umowy mi się należy i co - i nic po podpisaniu umowy zero dostępu. Biuro obsługi klienta potrafi zadać tylko pytanie czy jest jakość i siła i ile jest anten podłączonych. To skandal czy tam pracuje ktoś kompetentny?? Czy wiecie jakie mogą zostać nałożone na was kary za niedotrzymanie warunków umowy?? chyba nie.
Komunikat po podłączeniu dekodera mówi o tym, iż uzyskam dostęp do zamówionej oferty w ciągu 24 godzin, po 24 godzinach pan w BOK twierdzi, że "n" ma na to 48 godzin, po 48 godzinach inny pan w BOK twierdzi, że zostałam wprowadzona w błąd i to są tylko 24 godziny. Brawo gratuluję kompetencji pracowników !!
Inną sprawą jest połączenie się z konsultantem - graniczy z cudem no cóż 4 skargi - reklamacje w ciągu 2 dni. I nie odpuszczę. Całe szczęście w tym kraju jest coś takiego jak Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który takich kłamców jak "n" niszczy
Jak widzę, to stwierdzam, że nie jestem sam z tym problemem.
Czekam , aż technicy, o których wszyscy słyszeli, ale nikt ich nie widział, sprawią, by mój turbo sie zaktywował.
Nie rozumiem tylko jednego, płacisz za aktywację, a nikt wysyłając sprzęt go nie aktywował - to jest chore.
Dobrze, że mam jeszcze cyfrę do końca roku, a po świętach odnoszę "n" jak jej nie zaktywują.
  #5  
Stary 2011-12-27, 18:05
kasiunia2087 jest offline
junior
Rejestracja: 12 2011
Postów: 3
kasiunia2087 is an unknown quantity at this point
Domyślnie

po interwencji Pani Moniki (za co serdecznie dziękuję) dekoder został aktywowany nie mniej jednak nie pełna oferta.... brakuje wszystkich HBO, nPremium i czegoś tam jeszcze.... nie mam już siły na tych ............... z BOK. Gdybym ja pracowała tak jak oni to już dawno byłabym bezrobotna....
  #6  
Stary 2011-12-27, 20:07
Awatar rozpedek
rozpedek jest offline
junior
Rejestracja: 05 2011
rozpedek is an unknown quantity at this point
Domyślnie

Cytat:
napisał(a) kasiunia2087 Zobacz post
po interwencji Pani Moniki (za co serdecznie dziękuję) dekoder został aktywowany nie mniej jednak nie pełna oferta.... brakuje wszystkich HBO, nPremium i czegoś tam jeszcze.... nie mam już siły na tych ............... z BOK. Gdybym ja pracowała tak jak oni to już dawno byłabym bezrobotna....
witam, moze tak pracujesz tylko wstyd sie przyznac bo lepiej kogos gnoic niz widziec u siebie głupote i wytyklac czyjes błedy a "ja to perfect jestem wiecej obiektywizmu"pewnie jestes jakis accont manager czytaj na polski mistrz ............ sie i lenistwaP

Ostatnio edytowane przez Dawid_nc+ : 2011-12-28 - 09:02 Powód: słownictwo
  #7  
Stary 2011-12-28, 11:31
kasiunia2087 jest offline
junior
Rejestracja: 12 2011
Postów: 3
kasiunia2087 is an unknown quantity at this point
Domyślnie

otóż drogi Panie "rozpedek" nie nie pracuję tak, ale to nie jest miejsce do rozmów na ten temat. Rozumiem, że jesteś jednym z wysokiej klasy specjalistów z BOK "n" życzę sukcesów w pracy
a dostępu do mojej oferty nie ma nadal choć od podpisania umowy minęło 10 dni.... więc ktoś jest zaskoczony tym, że mam takie a nie inne zdanie na temat funkcjonowania "n" ???
 

Narzędzia wątku

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Włączony
EmotikonkiWłączony
[IMG] kod jest Włączony
Kod HTML jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:18.


Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
X ZAMKNIJ

Serwis ncplus.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies), czyli małych plików umieszczanych na komputerze użytkownika, podczas przeglądania stron www. Ciasteczka używane są do zapisywania informacji w celach reklamowych oraz funkcjonalnych (zapamiętywane są niektóre akcje użytkowników, jak np. zamknięcie okienka promocji wewnętrznej) - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. WIĘCEJ>