Forum platformy nc+ :: forum HD

Wróć   Forum platformy nc+ :: forum HD > nc+ > Archiwum > Archiwum n > wasze propozycje

wasze propozycje Archiwum

 
 
Narzędzia wątku
  #1  
Stary 2006-11-08, 18:32
itek jest offline
junior
Rejestracja: 11 2006
Postów: 41
itek ma wyłączona reputację
Domyślnie Gdzie można wymienić/oddac itp. dekoder??

Swój dekoder kupiłem we wrocławiu, przeszło 130 km od mojego domu. Czy teraz, w razie awarii lub np. chęci wymiany na recorder itp. muszę jechać do tego sklepu gdzie go kupiłem, czy mogę to załatwić w innym sklepie lub przez infolinie ??
  #2  
Stary 2006-11-09, 10:52
phans jest offline
junior
Rejestracja: 11 2006
Postów: 9
phans ma wyłączona reputację
Domyślnie uszkodzony/niesprawny/zepsuty dekoder

Co w przypadku gdy dekoder się zepsuje bo w umowie(rozdz. 8 pkt. 3) wyczytałem zapis że nieodpłatnie jest on naprawiany w przypadku ukrytych wad technicznych! A jeżeli coś innego to odpłatnie (wg cennika 500zł).
Czyli dekoder jest niesprawny, zanoszę go do punktu serwisowego a oni mi mówią że zepsuł się nie z winy ukrytych wad technicznych tylko z czegś innego i każa mi płacić 500zł bo tak jest w umowie. A co to są te ukryty wady techniczne? Czy w innych platformach umowa jest podobna?
  #3  
Stary 2006-11-09, 10:54
phans jest offline
junior
Rejestracja: 11 2006
Postów: 9
phans ma wyłączona reputację
Domyślnie

Na jaki okres jest gwarancja na dekoder?
  #4  
Stary 2006-11-09, 14:11
Awatar GDA
GDA jest offline
Senior
Rejestracja: 11 2006
Miasto: 3CiTy
GDA ma wyłączona reputację
Domyślnie

Cytat:
napisał(a) phans
Na jaki okres jest gwarancja na dekoder?
Powinna być na okres umowy - bo to operator daj ci sprzęt do odbioru kanałów a nie Ty go kupujesz, jeżeli uszkodzenie wynika z Twojej winy to płacisz karę określoną w regulaminie
__________________
TNG "n" R.I.P. 21.03.2013

"nie zrozumiałem oferty, zmigrowałem do CATV UPC i cieszę się HORIZON-em"
  #5  
Stary 2006-11-09, 20:34
endryu jest offline
junior
Rejestracja: 11 2006
Miasto: S-rz
Postów: 72
endryu has a reputation beyond reputeendryu has a reputation beyond reputeendryu has a reputation beyond reputeendryu has a reputation beyond reputeendryu has a reputation beyond reputeendryu has a reputation beyond reputeendryu has a reputation beyond reputeendryu has a reputation beyond reputeendryu has a reputation beyond reputeendryu has a reputation beyond reputeendryu has a reputation beyond repute
Domyślnie

przyłączam sie do pytania mojego przedmówcy
  #6  
Stary 2006-11-09, 20:48
psp11 jest offline
junior
Rejestracja: 11 2006
Postów: 2
psp11 ma wyłączona reputację
Domyślnie wyiana dekodera

Tez jestem zainteresowany odpowiedzia na to pytanie.
  #7  
Stary 2006-11-10, 19:20
phans jest offline
junior
Rejestracja: 11 2006
Postów: 9
phans ma wyłączona reputację
Domyślnie

Cytat:
napisał(a) GDA
...jeżeli uszkodzenie wynika z Twojej winy to płacisz karę określoną w regulaminie
Tak powinno być jednak tak jak pisałem i jest w regulaminie kupna dekodera jest trochę wg mnie pokrętnie i faktycznie nie zabezpiecza kupującego a jedynie sprzedawcę. Bo co to są te ukryte wady fabryczne?! Niech układ scalony ci się zepsuje, niech dysk w tym nowym dekoderze ci wysiądzie - czy to są ukryte wady fakryczne? Wg mnie ukryte wady fabryczne są to wykryte przez producenta występujące powszechnie uszkodzenia których nie powinno być. A przecież dysk twardy w komputerze potrafi się zepsuć i to nie jest wada fabryczna tylko prawdopodobieństwo awarii.
  #8  
Stary 2006-11-14, 15:28
Awatar demis
demis jest offline
junior
Rejestracja: 11 2006
Miasto: Bielsko-Biała
Postów: 30
demis ma wyłączona reputację
Domyślnie

gdy ja kupowałem "n" i zadałem takie pytanie sprzedawcy, on powiedział, że mogę tuner wymienic gdzie kolwiek (ale zaprasza do siebie). Oczywiście wcześniej umówić się telefonicznie.
__________________
Włączyłem cierpliwość !
Sam się sobie dziwię.
  #9  
Stary 2006-11-15, 22:32
piotrc jest offline
junior
Rejestracja: 11 2006
Miasto: Szczecin
Postów: 31
piotrc ma wyłączona reputację
Domyślnie Niesprawny n-box - możliwość wymiany/naprawy

Mój n-box ma - jak się okazuje - dość nietypową przypadłość - przy prawidłowym ustawieniu anteny (odbiór sprawdzony na trzech różnych instalacjach), po właczeniu dowolnego programu MPEG-4 (wszystko jedno, czy HDTV, czy SDTV, po kilku minutach pracy, zaczyna się "szatkować obraz". Dzieje się to niezależnie od kanału (ale tylko na MPEG-4!) i niezależnie od parametrów odbioru (obecnie n.p. na Discovery HD mam "siłę" - 96%, "jakość" 92-94%, BER 5.9E-3 - 6.4E-3). Inne kanały - MPEG-2 - odbiór bez żadnych problemow. Uszkodzony jest zatem odbiornik - prawdopodobnie się przegrzewa (jest ustawiony w otwartej, przewiewnej szafce, z zachowaniem przestrzeni u góry ok. 1,5 wysokości urządzenia).
Nie mogę go wymienić na nowy - okazuje sie, że formalnie możliwość taka istnieje tylko w punkcie zakupu urządzenia - wszystkie inne punkty w moim mieście odmawiają przyjęcia (podobno zgodnie z regulaminem postępowania w takich przypadkach - można zgłaszać się tylko tam, gdzie kupiło się sprzęt !!!).
Mój problem polega na tym, że punkt, w którym zakupiłem n-boxa, "zawiesił" współpracę z ITI. Zostałem zatem sam ze swoim problemem. Infolinia "n" mimo zgłoszenia sprawy, nie odezwała się. Co mam robić? Czy muszę dalej płacić abonament? Czy może powinienem odesłać niesprawny sprzęt bezpośrednio do nadawcy? (ale kto wówczas poniesie ryzyko utraty/uszkodzenia podczas transportu)?
Zastanawiam się, czy mam podstawy do wypowiedzenia umowy, bo przecież nie mogę odbierać większości programów, a nadawca zobowiązał się mi to umożliwić.
Czy i w jaki sposób udało się już komuś wyegzekwować wymianę niesprawnego n-boxa? Czy ktoś miał podobne objawy w n-boxie?
P.S. N-box kupiony w Szczecinie w sklepie Philipsa jako jeden z pierwszych w mieście.
  #10  
Stary 2006-11-15, 23:02
Almon jest offline
junior
Rejestracja: 11 2006
Postów: 18
Almon ma wyłączona reputację
Domyślnie

Przykro mi to powiedzieć, ale chyba naprawdę to forum zabije ciekawość. Po tym fakcie - ja już chyba nie chcę N. Mimo wszystko.
 

Narzędzia wątku

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Włączony
EmotikonkiWłączony
[IMG] kod jest Włączony
Kod HTML jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:59.


Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
X ZAMKNIJ

Serwis ncplus.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies), czyli małych plików umieszczanych na komputerze użytkownika, podczas przeglądania stron www. Ciasteczka używane są do zapisywania informacji w celach reklamowych oraz funkcjonalnych (zapamiętywane są niektóre akcje użytkowników, jak np. zamknięcie okienka promocji wewnętrznej) - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. WIĘCEJ>