Forum platformy nc+ :: forum HD

Forum platformy nc+ :: forum HD (https://forum.ncplus.pl/forum/index.php)
-   n sprzedaż (https://forum.ncplus.pl/forum/forumdisplay.php?f=315)
-   -   N wlacza sama wszystkie pakiety (https://forum.ncplus.pl/forum/showthread.php?t=5817)

robroyy 2007-12-26 13:26

N wlacza sama wszystkie pakiety
 
witam "n"wlacza sama wszystkie pakiety i teraz kaze sobie za to placic dzwonilem do "n" i powiedzialem ze prosze udowodnic ze ja prosilem o wlaczenie tych wszystkich pakietow a pani na to : czy pan wie ze wszystkie rozmowy sa nagrywane ?? a ja : TAK WIEM I PROSZE MI TO UDOWODNIC ZE ZAMAWIALEM TE USŁUGI .
"n"a moze pan podac z jakich numerow pan do nas dzwonil?
HAHA DEBILIZM WIELKI

dulon184 2007-12-26 13:36

mozesz rozin±ć temat -
witam "n"wlacza sama wszystkie pakiety i
Nie bardzo rozumiem!

kuba2222 2007-12-26 14:01

Proste.... Pojawily mu sie pakiety ktorych nie zamawial, a teraz Nka chce za nie kase .
Znajomy mial tak samo w Cyfrze, jak mu sie pojawily C+ i HBO myslal ze to promocja a potem dostal rachunek. W jego przypadku okazalo sie ze pakiet zamowilo 13 letnie dziecko, jednak po dluzszych bojach uznali reklamacje i zwrocili kase bo nie dziecko jest strona umowy.

dulon184 2007-12-26 14:13

Może w przypadku Robroyy było podobnie? Pisze o dziecku.
A zreszta kto tam wie co w N-ce roi IM sie w glowach!

Zygfryd 2007-12-26 16:53

Cytat:

napisał(a) robroyy (Post 94917)
"n"a moze pan podac z jakich numerow pan do nas dzwonil?
HAHA DEBILIZM WIELKI

No tak - bo z tysiecy klientów tylko Ty tam zadzwoniles...:diabel:

arturrro 2007-12-26 21:44

brednie piszecie ! moze specjalnie..........?

robroyy 2007-12-26 22:28

N wlacza sama wszystkie pakiety
 
witam ponownie nie brednie tylko taka jest prawda wlaczyli mi sami pakiety rok czasu placilem 35 zl a teraz 80 na fakturze jest za co place wiec zadzwonilem i pani w "n" potwierdzila ze sa wlaczone wszystkie .
Tylko kto im kazal ?? dziecko nie wlaczylo tych pakietow a dlaczego to wiecie telefon + kod abonenta + haslo cyfrowe
mysle ze maja balagan w tej "n" i jestem ciekawy jak oni udowodnia to ze ja te wszystkie pakiety zamawialem
P.S a na poczatku gdy zadzwonilem pogratulowalem im ze do nich sie dodzwonic to trzeba z komorki okolo 20-25 zl stracic powiedzialem ze to tak samo jak w plusie tylko ze w plusie trace czas a w "n" kase

pozdrawiam

robroyy 2007-12-26 22:35

N wlacza sama wszystkie pakiety
 
Cytat:

napisał(a) Zygfryd (Post 94957)
No tak - bo z tysiecy klientów tylko Ty tam zadzwoniles...:diabel:


Zykfryd chodzilo mi o to ze moze date i tresc rozmowy moglem im podac chyba troche przesadzaja
mysle ze powinni do kazdego konta osobno rejestrowac wszystkie nagrania

Jarosław K. 2007-12-29 12:58

Cytat:

napisał(a) robroyy (Post 95096)
mysle ze maja balagan w tej "n" i jestem ciekawy jak oni udowodnia to ze ja te wszystkie pakiety zamawialem

Skoro ich nie zamawiałe¶, to chyba oczywiste - nie udowodni±.

Czarny38 2007-12-29 18:05

Cytat:

napisał(a) robroyy (Post 95096)
.... rok czasu placilem 35 zl a teraz 80 na fakturze jest za co place...

jaki¶ dziwny abonament płaciłe¶ 35zł? co¶ ¶ciemniasz..........


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:20.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.