Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

BRAK DOSTĘPU do wszystkich kanałów

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • BRAK DOSTĘPU do wszystkich kanałów

    Witam. Od paru dni nie mam w ogóle telewizji, na każdym kanale wyskakuje mi komunikat "brak dostępu" . Przeczytałam gdzieś, że powinnam w takiej sytuacji wejść w ustawienia-->ustawienia fabryczne i zaktualizować oprogramowanie, ale niestety to NIC nie daje !!!! Proszę o pomoc i wskazówki

  • #2
    Ustaw kanał 11, Setup -> diagnostyka - jakie są wartości siła =? , jakość =?

    Komentarz


    • #3
      brak większości kanałów

      Witam mam problem z odbiorem kanałów mianowicie odbieraja mi tylko TVP info i FOKUS tv konsultantka kazała mi zrestartować modem ale to nic nie pomogło zrestartowali mi dekoder przez satelite kazali miec włączony tv na TVP1 przez 24 godziny ale dekoder sam sie wyłącza i nie mam pojecia co dalej mam robic a na telefon zeby do mich sie dodzwonic wydałem co najmiej 50 zł i słyszec to samo to nie mam ochoty (telewizja nie działa okolo 2 tygodnie). Prosze o pomoc i szybkie odpisanie

      Komentarz


      • #4
        napisał(a) damianka Zobacz post
        ... dekoder sam sie wyłącza...
        Dekoder pod pachę i z dokumentami do APS-u.
        Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

        Komentarz


        • #5
          wyłącza sie ale po paru godzinach a nie odrazu a na BOK karzą 24h miec na TVP1

          Komentarz


          • #6
            brak kanałów

            witam ja mam taki problem ze doładowałem konto za 240 zł ale mam tylko podstawowe kanały

            Komentarz


            • #7
              @ szymoniasty456 napisz proszę wiadomość e-mail zgodnie z moją sygnaturą. Postaramy się pomóc.
              Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
              Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


              Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

              Komentarz


              • #8
                Brak kilku kanalow

                Proszę o przesłanie aktywacji karty , ponieważ długo nie była używana i nie mam paru kanałów.
                [ciach]
                Ostatni raz edytowany przez Paweł_nc+; 2016-01-18, 20:11. Powód: nr karty

                Komentarz


                • #9
                  aktywacja

                  Proszę o przeslanie aktywacji karty , poniewaz nie mam paru kanalów.
                  [ciach]
                  Ostatni raz edytowany przez Paweł_nc+; 2016-01-18, 20:12. Powód: nr karty

                  Komentarz


                  • #10
                    Proszę o kontakt przez skrzynkę doradca.

                    Komentarz


                    • #11
                      witam problem z tnk

                      Witam mam problem z tnk to znaczy nie używałem długi czas a kilka tygodni temu doładowałem za 54 zł i nic nie działa oprócz polo tv i mango co mam zrobic

                      Komentarz


                      • #12
                        @ szpulik ,

                        napisał(a) Paweł_nc+ Zobacz post
                        Proszę o kontakt przez skrzynkę doradca.
                        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                        Komentarz


                        • #13
                          Brak odpowiedzi

                          Nikt nie odpowiada z podanego adresu doractwa

                          Komentarz


                          • #14
                            @ mateofcb,

                            sprawdź pocztę. 3 minuty temu poszła odpowiedź.

                            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                            Komentarz


                            • #15
                              brak dostepu tnk sd

                              Witam, posiadam od kilku lat telewizje na karte SD. przez ostatnie pół roku nie korzystałem z Państwa oferty. Wpłaciłem 96 zł za płatne kanały na 6miesięcy. Czy ktoś mógłby przyspieszyć aktywację usługi? Zgapiłem się z aktywacją usługi i jak zawsze zrobiłem to na ostatnią chwilę. Mój numer karty to



                              Z góry dziękuje za pomoc, pozdrawiam.
                              Ostatni raz edytowany przez Damian_nc+; 2016-04-08, 14:53.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+