Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak dostępu i możliwości oglądania

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Brak dostępu i możliwości oglądania

    Witam i podrawiam otoz mam problem z telewizja na karte wyskakuje mi komunikat brak dostepu na wszystkich kanalach robilem ustawienia fabryczne wyciagalem karte odlanczalem z proadu cala noc na tvn mialem ustawienie i nic prosze o pomoc owyslanie sygnalu aktulizacij czy uprawnien itp.zeby dzialalo podaje numer karty .............. prosze o szybka odpowiedz z gory dziekuje
    Ostatni raz edytowany przez Dawid_nc+; 2014-10-16, 15:23. Powód: dane

  • #2
    napisał(a) radzio2929 Zobacz post
    Witam i podrawiam otoz mam problem z telewizja na karte wyskakuje mi komunikat brak dostepu na wszystkich kanalach robilem ustawienia fabryczne wyciagalem karte odlanczalem z proadu cala noc na tvn mialem ustawienie i nic prosze o pomoc owyslanie sygnalu aktulizacij czy uprawnien itp.zeby dzialalo podaje numer karty ............ prosze o szybka odpowiedz z gory dziekuje
    Tu nie podawaj nr karty tylko wyślij swoją prośbę do doradcy. wyślij na jeden z tych adresów Jeżeli chcesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+ to wyślij e-mail na jeden z poniższych adresów:
    adres do obsługi Abonentów n: doradca.n@info2.ncplus.com.pl
    adres do obsługi Abonentów c+: doradca.c@info2.ncplus.com.pl
    adres do obsługi Abonentów nc+: doradca@info2.ncplus.com.pl
    W treści podaj dane do weryfikacji (numer umowy oraz imię i nazwisko), opisz problem.
    W temacie maila podaj swój Nick - i krótko opisz cel kontaktu.
    Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!
    Ostatni raz edytowany przez Dawid_nc+; 2014-10-16, 15:23.

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) radzio2929 Zobacz post
      Witam i podrawiam otoz mam problem z telewizja na karte wyskakuje mi komunikat brak dostepu na wszystkich kanalach...
      Przecież Termin ważności doładowania Twojej karty to: 2014-08-27.
      Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

      Komentarz


      • #4
        brak dostępu

        Zapomniałem dodać że nie mogę oglądać podstawowchprogramow np.Polsat TVP 1 TVP 2 brak dostępu wszystko próbowałem resetu ustawin fabrycznych cala noc dekoder byl włączony na tvn i druga noc na tvn 1 i nic mam tylko mango focus tv i kilka muzyczne
        Ostatni raz edytowany przez radzio2929; 2014-10-16, 12:03.

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) radzio2929 Zobacz post
          Zapomniałem dodać że nie mogę oglądać podstawowchprogramow np.Polsat TVP 1 TVP 2 brak dostępu wszystko próbowałem resetuj ustawić fabrycznych cala noc dekoder byl włączony na tvn i druga noc na tvn 1 i nic mam tylko mango focus tv i kilka muzyczne
          To może być karta ,która nie łączy w gnieżdzie.

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) radzio2929 Zobacz post
            ... cala noc dekoder byl włączony na tvn i druga noc na tvn 1 i nic mam tylko mango focus tv i kilka muzyczne
            Co to za program tvn 1? Nie słyszałem o takim.
            Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

            Komentarz


            • #7
              napisał(a) radzio2929 Zobacz post
              Witam i podrawiam otoz mam problem z telewizja na karte wyskakuje mi komunikat brak dostepu na wszystkich kanalach robilem ustawienia fabryczne wyciagalem karte odlanczalem z proadu cala noc na tvn mialem ustawienie i nic prosze o pomoc owyslanie sygnalu aktulizacij czy uprawnien itp.zeby dzialalo podaje numer karty ............. prosze o szybka odpowiedz z gory dziekuje
              Napisz do nas e-mail w tej sprawie.

              Komentarz


              • #8
                Brak dostępu

                Witam. Mam telewizje na karte, dekoder oplacony do sierpnia a od 2 tygodni brak dostępu do podstawowych kanałów. Co mogę zrobić?

                Komentarz


                • #9
                  Post wyżej masz podany e-mail do przedstawiciela wyślij podaj nr karty i czekaj na odpowiedź oraz na wysłanie uprawnień na twoją kartę

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X
                  nc+