Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

TechniSat SmartBox CE HD/TechniSat ComboBox CE HD

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • manivani54
    replied
    A moze kolega na mail mi podeslac to oprogramowanie bardzo bede wdzieczny

    Leave a comment:


  • Czarny38
    replied
    napisał(a) kotbury Zobacz post
    U mnie jest wersja oprogramowania 1.01. W instrukcji dekodera str.15 pokazana jest aktualizacja z wersji 1.11 do 1.14 .
    Skąd wziąć jakiekolwiek nowsze oprogramowanie?
    Pozdr.
    Nowe oprogramowanie otrzymałem od Serwisu Technisata, posiadam soft 1.03 do smartboxa jak coś mogę się podzielić i na email wysłać. Z tym że do comboboxa jest zapewne inne, ze względu na tuner naziemny. Polecam kontakt telefoniczny z doradcą Technisata (71) 3104143, wyśle Wam na email aktualne oprogramowanie.

    poniżej fotka mojej listy
    Ostatni raz edytowany przez Czarny38; 2014-03-04, 06:56.

    Leave a comment:


  • kotbury
    replied
    Aktualizacja oprogramowania

    napisał(a) Czarny38 Zobacz post
    W nowej wersji oprogramowania 1.3 ...[/B]
    U mnie jest wersja oprogramowania 1.01. W instrukcji dekodera str.15 pokazana jest aktualizacja z wersji 1.11 do 1.14 .
    Skąd wziąć jakiekolwiek nowsze oprogramowanie?
    Pozdr.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    napisał(a) Paweł_nc+ Zobacz post
    Firma TechniSat wprowadziła do sprzedaży dekodery HD, dedykowane do obsługi oferty SMART HD+. Decydując się na ich zakup, Klienci mają gwarancję pełnej kompatybilności sprzętu z ofertą SMART HD+. Dekodery automatycznie układają oraz aktualizują listę kanałów SMART HD+, tym samym zapewniając wygodę użytkowania. Ponadto każdy Użytkownik ma możliwość stworzenia własnej listy kanałów.

    Więcej informacji o dekoderach TechniSat SmartBox CE HD i TechniSat ComboBox CE HD odnajdziecie tutaj.
    pokazuje fotki:
    Dekoder SmartBox CE HD

    pełny opis tu
    oraz
    Dekoder TechniSat ComboBox CE HD

    więcej tu opisano
    Ostatni raz edytowany przez wlodek.z.; 2014-02-16, 18:40.

    Leave a comment:


  • kotbury
    replied
    Czy koś jeszcze może to potwierdzić? Jak pobrać to oprogramowanie - nie widzę softu na stronie WWW producenta. Wreszcie czy można w Ulubionych mieszać kanały satelitarne i naziemne? Pozdr.
    Ostatni raz edytowany przez kotbury; 2014-02-16, 18:31.

    Leave a comment:


  • Czarny38
    replied
    W nowej wersji oprogramowania 1.03 można już dowolnie układać własne listy kanałów wraz ze zmianą numeru kanału.
    Ostatni raz edytowany przez Czarny38; 2014-03-04, 06:50.

    Leave a comment:


  • remussport
    replied
    dziekuje wam za pomoc. juz kanaly swieca

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Przewodnik po ofercie mówi o aktywacji w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych. Z reguły trwa to jednak zdecydowanie szybciej. Napisz do mnie na skrzynkę doradca@info2.ncplus.com.pl. W temacie maila wpisz nick z forum, a w treści krótko opisz problem, podaj numer karty i napisz co dokładnie (słowo w słowo) wyświetla się obecnie na ekranie TV.

    Leave a comment:


  • remussport
    replied
    problem tkwi nadal nie odbieram kanalow do tej pory. dzwonilem do obslugi klijeta i powiedzieli mi ze karta zostala aktywowana o 9 rano i powiedzieli ze mam wlonczyc na kanal TVN w (SD) i zostawic tak to Do 48 godz. ale chyba do przesady zeby czekac te 48 godz zeby wlonczyly sie kanaly.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Info z instrukcji obsługi:

    "W tym kroku należy włożyć kartę SmartHD+ (w zestawie) do gniazda CA znajdującego się w bocznej części odbiornika. Jeżeli karta SmartHD+ została poprawnie włożona, na ekranie wyświetli się animacja oznaczająca oczekiwanie na aktywacje (może to potrwać od kilku minut do kilku godzin), wówczas nie należy wyłączać odbiornika. Gdy po włożeniu karty, na ekranie wciąż wyświetla się napis „włóż kartę SmartHD+” należy poprawnie włożyć do odbiornika kartę SmartHD+ (w tym momencie odbiornik czeka na aktywacje karty tylko w platformie nc+). Jeśli chcesz wykorzystywać kartę systemu dostępu warunkowego CONAX innej platformy, należy wyjść z ekranu aktywacji klawiszem „EXIT” a następnie włożyć kartę i dokonać aktywacji według zaleceń dostawcy karty."
    Jeśli zatem na ekranie brak jest informacji „włóż kartę SmartHD+” to jest ona umieszczona prawidłowo. Wówczas należy już tylko oczekiwać na sygnał aktywacyjny. Jeśli od aktywacji karty minęło więcej niż 3h, napisz do mnie na skrzynkę doradca@info2.ncplus.com.pl. W temacie maila wpisz nick z forum a w treści podaj numer karty i krótko opisz problem.

    Leave a comment:


  • remussport
    replied
    przed chwila wyskoczylo mi ze nie mozna zdedykowac karty czy cos takiego

    Leave a comment:


  • remussport
    replied
    antene mam ustawiona na hot-birda i na astre i sygnal jest dobry. narazie szuka jeszcze raz kanałow a po tym zostawie go na ta godzinke nic nie ruszajac a karte mam wlozana czipem do gory jak tak nie zaswieci a ja obroce pozdro

    Leave a comment:


  • sonikus
    replied
    Czip ma być zawsze od strony dekodera w każdym razie. Potrzymaj godzinkę z czipem do dołu a jak nie zaświeci to drugą godzinkę z czipem do góry

    PS oczywiście antena podłączona i ustawiona poprawnie na HB (i odbiera sygnał !! - bo teraz przy tym śniegu to różnie)

    Leave a comment:


  • remussport
    replied
    w tym problem ze mi to pokazywalo jak włonczyłem ten dekoder a jak aktywowalem karte w internecie to wyskoczylo potem takie cos
    https://ncplus.pl/sklep/promocje/akt...mow/dziekujemy i robilem tak ale nadal nic

    Leave a comment:


  • sonikus
    replied
    Trochę dziwna ta instrukcja skoro nie ma w niej tak podstawowej rzeczy... Zobacz w menu dane o karcie, jak źle włożysz to się nie pokażą.

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+