Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak reakcji dekodera Nc+ na kartę.

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Brak reakcji dekodera Nc+ na kartę.

    Witam, otóż dziś przełączając kanały nagle straciłem obraz i fonie telewizji.
    Po odłączeniu i podłączeniu dekodera, pokazuje sie obrazek Nc+ na którym jest napisane "Trwa uruchamianie. Proszę nie wyłączać dekodera", po czym obraz zanika i w telewizorze pokazuje mi się Brak sygnału i znaczek Lg gdyż takiej marki mam telewizor. Dodam że odłączanie go na dłuższy czas i wyjmowanie karty nic nie daje. Kabel jest tez raczej sprawny bo wyświetla się łączenie.

  • #2
    Jaki kabel łączy dekoder z TV?

    Komentarz


    • #3
      Chciałbym podpiąć się pod temat.
      Czy każda karta telewizji na kartę działa z każdym dekoderem telewizji na kartę? Posiadam dekoder technisat i oryginalną kartę pod niego. Jednak posiadam też drugą, która niestety nie działa na tym dekoderze.

      Komentarz


      • #4
        Karta sprzedawana w zestawie z dekoderem nie będzie działać na innym dekoderze ponieważ jest z nim parowana jedynie karta z oferty Smart HD powinna działać na każdym dekoderze z systemem Conax do momentu aktywacji a po aktywacji chyba też jest parowana z dekoderem.

        Komentarz


        • #5
          Ok. Dziękuje za pomoc.
          Ostatni raz edytowany przez sunny88; 2013-12-11, 12:20.

          Komentarz


          • #6
            Proszę o pomoc

            Witam
            Mam dekoder Technisat digit S2-CD i mam mianowicie problem ponieważ przyjechałem na działkę po roku czasu chciałbym włączyc telewizor a tu wyskakuje mi komunikat brak dostępu i kluczyk w prawym dolnym rogu ekranu, wykupiłem pakiet sprawdziłem dzisiaj rano na necie jest juz aktywny ale kanałów poza tvp kultura i muzyczne to standardowych nie ma żadnych.
            Juz próbowałem czynności typu włącz-wyłącz, ustawienia fabryczne, nowe wyszukiwanie kanałów ale nic to nie daje.

            Prosił bym o pomoc, ponieważ pakiet wykupiłem a nic z tego nie mam

            Z góry dziękuje za szybka odpowiedz

            Pozdrawiam

            Łukasz

            Komentarz


            • #7
              Jeżeli chcesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+ to wyślij e-mail na jeden z poniższych adresów:
              adres do obsługi Abonentów n: doradca.n@info2.ncplus.com.pl
              adres do obsługi Abonentów c+: doradca.c@info2.ncplus.com.pl
              adres do obsługi Abonentów nc+: doradca@info2.ncplus.com.pl
              W treści podaj dane do weryfikacji (numer umowy oraz imię i nazwisko), opisz problem.
              W temacie maila podaj swój Nick - i krótko opisz cel kontaktu.
              Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!
              Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

              Komentarz


              • #8
                napisał(a) Gumis9243 Zobacz post
                Witam
                Mam dekoder Technisat digit S2-CD i mam mianowicie problem ponieważ przyjechałem na działkę po roku czasu chciałbym włączyc telewizor a tu wyskakuje mi komunikat brak dostępu i kluczyk w prawym dolnym rogu ekranu, wykupiłem pakiet sprawdziłem dzisiaj rano na necie jest juz aktywny ale kanałów poza tvp kultura i muzyczne to standardowych nie ma żadnych.
                Juz próbowałem czynności typu włącz-wyłącz, ustawienia fabryczne, nowe wyszukiwanie kanałów ale nic to nie daje.

                Prosił bym o pomoc, ponieważ pakiet wykupiłem a nic z tego nie mam

                Z góry dziękuje za szybka odpowiedz

                Pozdrawiam

                Łukasz
                Odpowiedź już wysłałem na Twoja skrzynkę @.

                Komentarz

                Pracuję...
                X
                nc+