Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

brak dostepu

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • brak dostepu

    Witam, mam problem z brakiem dostępu do programów. Doładowanie mam ważne do 29.10.2016r, a od paru dni znikają mi kolejne programy. Proszę o pomoc, pozdrawiam.

  • #2
    @ mateusz879,

    odpowiedź została wysłana.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Podepnę się pod temat...

      Nie było mnie ponad tydzień (dekoder wyłączony z sieci) dziś go włączam a tu...obraz staje na ekranie aktywacyjnym.......
      Restart nie pomógł, doładowanie ważne do końca miesiąca....
      Od dwóch godzin nie mogę się dodzwonić na infolinie-wszyscy zajęci...

      Komentarz


      • #4
        @arturg5,

        prześlij wiadomość na doradcę zgodnie z moją sygnaturą poniżej.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          zakodowany tvn, proszę o pomoc

          Komentarz


          • #6
            @piter11010,

            napisz na skrzynkę doradcy zgodnie z moją sygnaturą.
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz


            • #7
              Witam, mam podobny problem.
              wysłałam emaila z numerem karty i opisem problemu.
              Proszę o pomoc

              Komentarz


              • #8
                czas zmienić na abonament

                Komentarz

                Pracuję...
                X
                nc+