Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

brak kanałów w pakiecie Smart HD+

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • brak kanałów w pakiecie Smart HD+

    Witam, posiadam pakiet smart HD+, dekoder globo. Po miesiacu uzytkowania opłaciłam kolejne 12 miesiecy. Po kolejnym tygodniu przestałam odbierac tvp2, a obecnie nie mam zadnych kanałow. Po sprawdzeniu anteny jest - siła sygnału 90%, jakość sygnału 75%. Po właczeniu dekodera pojawia sie informacja : brak kanałow (brak niektorych kanałow z ofert Smart HD+, Prosze przejsc do menu >instalacja anteny >wyszukaj kanały z oferty smart hd+ lub wcisnij OK aby przejsc do skanowania automatucznie. Po skanowaniu pokazuje sie informacja, ze znaleziono kanały (tv - 115, radio - 28). skanowanie zakończono, nacisnij OK. Po naciśnięciu Ok od nowa pojawia sie informacja :brak kanałów....wyszukaj...
    Proszę o pomoc....Z gory dziękuję

  • #2
    Najprędzej pomoże wysłanie uprawnień na twoją kartę. Tak się zdarza że zanikają uprawnienia i tylko komunikat jest brak dostępu. W tym celu wyślij e-mail do przedstawiciela podaj numer karty i poproś o komplet uprawnień i czekaj na zwrotnego e-mail od razu nie będzie odpowiedzi chyba że będą mieć mało e-maili bo odpowiadają w takiej kolejności jak dostają

    Jeżeli chcesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+ to wyślij e-mail na jeden z poniższych adresów:
    adres do obsługi Abonentów n: doradca.n@info2.ncplus.com.pl
    adres do obsługi Abonentów c+: doradca.c@info2.ncplus.com.pl
    adres do obsługi Abonentów nc+: doradca@info2.ncplus.com.pl
    W treści podaj dane do weryfikacji (numer umowy oraz imię i nazwisko), opisz problem.
    W temacie maila podaj swój Nick - i krótko opisz cel kontaktu.
    Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!

    Komentarz

    Pracuję...
    X
    nc+