Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Blad karty (kod bledu 67)

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Blad karty (kod bledu 67)

    Witam.
    Ten sam problem co reszta znerwicowanych klientów.ZestawNC+ na kartę bez umowy zakupiony kilka dni temu stoi bezużyteczny.Dwa kanały ok a na reszcie "nieobsługiwany system kodowania lub błąd karty.dekoder pace hds 7241 box+.Jak pózniej z Wami umowy podpisywać jak sami sobie takie reklamy robicie.Tych klientów z takimi problemami technicznymi jest po prostu za dużo!Proszę o pomoc

  • #2
    gary73
    informuję, że w związku z tym problemem konieczny jest Twój kontakt z informunią TNK.
    Obsługą użytkowników telewizji na kartę zajmują się Konsultanci dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.
    Korespondencję pisemną proszę wysyłać na adres:
    ITI Neovision S.A.
    Skrytka pocztowa nr 8
    02-100 Warszawa.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Kupiłem dekoder Pace na święta niestety po aktywacji i szukaniu przyczyny braku odbioru niestety okazało się że zakupiłem uszkodzony dekoder .
      Teraz mam problem bo miałem mieć 1 miesiąc pakietu Extra+ ale niestety jeśli sklep nie wymieni dekodera to czy po wymianie dekodera będę miał pakiet Extra+ jeśli wymiana potrwa 30 dni ?

      Komentarz


      • #4
        Jak znam życie, to odpowiedź brzmi NIE.
        NTC, NC+ na kartę pakiet startowy, CP Darmowy HD, HD+, tivsat

        Komentarz


        • #5
          Kupiłem dekoder Pace aby oglądać pakiet Ekstra+ Canal+ Filmbox za ponad 100 zł tylko że kupiłem dekoder uszkodzony a po 2 dniach dzwonienia dowiedziałem się od konsultanta że nie uruchomią mi się kanały bo kupiłem uszkodzony dekoder a więc nawet TVP1 nie odebrałem . ze względu że dekoder wysłałem do serwisu to prosiłbym o wstrzymanie uprawnień na 30 dni bo serwis ma 30 dni na naprawę lub wymianę . mogę podać nr karty .

          Komentarz


          • #6
            @apk,
            w tej sytuacji skontaktuj się z nami zgodnie z moją sygnaturą. Konieczna jest weryfikacja konta abonenckiego.
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz


            • #7
              W żaden sposób nie da się wysłać wiadomości i nie da się zarejestrować moje NC+ podać nr karty i dekodera
              Ostatni raz edytowany przez apk; 2017-12-28, 14:51.

              Komentarz


              • #8
                Kupiłem Dekoder Pace HDS &@$! z pakietem startowym z Canal + przez 30 dni . Podłączyłem dekoder sprawdziłem jakość sygnału Włączyłem TVP1 wysłałem SMS po 2 godzinach przeszły uprawnienia a obrazu brak na drugi dzień dzwoniłem do BOK TNK wysłali ponownie uprawnienia w kolejny dzień zadzwoniłem do BOK kazał wejść do informacji o dekoderze MAX INDEX - czyli jeśli jest - dekoder do wymiany . dekoder sklep odebrał do reklamacji 22 grudnia . Ze względu że zakupiłem dekoder ze względu na promocyjny pakiet Extra + Canal + to chciałbym wstrzymać uprawnienia na okres naprawy lub wymiany dekodera czyli 30 dni ( od 22 stycznia wznowić uprawnienia ) wtedy będę miał pewność że nie stracę pakietu Startowego zanim naprawią dekoder .
                ze względu że nie da się wysłać wiadomości i zalogować do moje nc+ tp podaję Nr. karty [ciach]
                Ostatni raz edytowany przez Aleksandra_nc+; 2017-12-29, 08:20.

                Komentarz


                • #9
                  apk
                  konieczna jest weryfikacja sprawy. Sugeruje abyś zgłoszenie wysłał do TNK wówczas uzyskasz odpowiedź dotyczącą ewentualnego rabatu. Korespondencję pisemną proszę wysyłać na adres:
                  Cyfrowy Dom Sp. z o.o.
                  Skrytka pocztowa nr 8
                  02-100 Warszawa
                  Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                  Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                  Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                  Komentarz


                  • #10
                    Witam, od trzech dni czekam na uruchomienie mojego dekodera i karty (kod statusu 67). Dzwoniłam rano na infolinię po 15 minutach łaskawie ktoś odebrał i powiedział że ponowi sygnał minęło ponad 11h i dalej nic. Co teraz mam zrobić? I dlaczego mam płacić za te dni w których nie mogę korzystać z telewizji i to z waszej winy?

                    Komentarz


                    • #11
                      @Hanula,
                      w związku z brakiem dostępu do oferty możesz ubiegać się o rekompensatę. Skontaktuj się proszę z obsługo TNK.
                      Reklamację należy skierować do:
                      Cyfrowy Dom Sp. z o.o.
                      Skrytka pocztowa nr 8
                      02-100 Warszawa
                      Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                      Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                      Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                      Komentarz


                      • #12
                        Przecież Cyfrowy Dom już nie istnieje - został połączony z NC+ (http://ncplus.pl/~/media/ncplus/d/og...m_Sp_z_o_o.pdf), więc poprosimy o PRAWIDŁOWY adres.
                        NTC, NC+ na kartę pakiet startowy, CP Darmowy HD, HD+, tivsat

                        Komentarz


                        • #13
                          Próbowałeś resetować?

                          Komentarz


                          • #14
                            tomkep przepraszam. podje prawidłowe dane. Korespondencję pisemną proszę wysyłać na adres:
                            ITI Neovision S.A.
                            Skrytka pocztowa nr 8
                            02-100 Warszawa.
                            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                            Komentarz

                            Pracuję...
                            X
                            nc+