Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

EKRAN AKTYWACYJNY

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • MixEEr
    założył(a) wątek EKRAN AKTYWACYJNY

    EKRAN AKTYWACYJNY

    Dzień dobry,
    mam telewizje na kartę hd, po włączeniu dekodera pojawią się ekran aktywacyjny, i jest napisane żeby czekać, nic to nie daje, czekam już 2 tydzień.
    jak wejdę żółtym przyciskiem na pilocie w "doładowania" mam informacje że mam ważne doładowanie do 25.02.2017....
    dodatkowo wyczytałem an forum, żeby wyłączyć dekoder, wyjąć kartę, włączyć dekoder a kartę włożyć dopiero jak pojawi się napis "brak karty" i tak zrobiłem, ale to nic nie pomogło, po włożeniu karty dalej pojawia się napis "brak karty, dekoder zablokowany"....
    dodam, że przed ok 2 tygodnie, dekoder był w stanie "ekranu aktywacyjnego" bo zepsułem pilota, myślałem, że po naciśnięciu "info" przejdzie do kanałów, po kupnie nowego pilota, okazało się że po wejściu w "info" mogę jedynie podglądnąć stan doładowania....
    Dekoder jest biały, z ofert telewizja na kartye HD
    https://dvbsklep.pl/telewizja-na-karte-adb-5800s
    tylko z logiem N . . .


    proszę o pomoc!

    z poważaniem,

    Mikołaj
    Ostatni raz edytowany przez Kasia.G_nc+; 2016-12-13, 07:26.

  • Aleksandra_nc+
    replied
    scouserlsm,
    jakie są wskazania siły i jakości ustawień anteny?

    Leave a comment:


  • scouserlsm
    replied
    Witam. Od trzech dni nie znika mi ekran aktywacyjny na głównym dekoderze w usłudze multiroom. Dzwoniłem do punktu sprzedaży w swoim mieście i postąpiłem zgodnie ze wskazówkami. Odpinałem kable wpinałem wyciągałem kartę i wkładałem i nic. Bardzo proszę o pomoc bo już tracę do tego cierpliwość.

    Leave a comment:


  • Monika.W_nc+
    replied
    Baranina
    skontaktuj się proszę w tej sprawie pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.

    Leave a comment:


  • Baranina
    replied
    Witam,jestem posiadaczem nc+ na kartę,od kilku dni nie mam dostępu do programów.
    Karta była już aktywowana,jest opłacona.Siła 100%,moc sygnału 60%.
    Nie mogę opuścić ekranu aktywacyjnego.

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    Kuczmarr,
    w tej sytuacji koniczny jest kontakt z obsługą użytkowników telewizji na kartę, którą zajmują się Konsultanci, dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.

    Leave a comment:


  • Kuczmarr
    replied
    Witam
    Mam pytanie kupiłem dekoder STB model: iTi-5800S satelitę mam ustawioną na Hot Bird. Siła 82% Jakość skacze od 72 do 78% mam zamiar korzystać z oferty na kartę po wysłaniu SMS-a w dniu 6-10-2017r. dalej mam ekran aktywacyjny dodam jeszcze że dekoder jest ciągle włączony a po wykonaniu kilku telefonów na num.224307777 usłyszałem że mam źle skręconą antenę po czym wskoczyłem na dach i ją dokręciłem bez sensu bo i tak była dokręcona na maximum tak jak myślałem nic to nie pomogło jakość skacze tak samo a ja mam dalej ekran aktywacyjny i tu pytanie co mogę jeszcze zrobić ? Aby w końcu to działało !

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    szaber
    skontaktuj się z obsługą użytkowników telewizji na kartę którą zajmują się Konsultanci spółki Cyfrowy Dom, dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.
    Korespondencję pisemną proszę wysyłać na adres:
    Cyfrowy Dom Sp. z o.o.
    Skrytka pocztowa nr 8
    02-100 Warszawa

    Leave a comment:


  • szaber
    replied

    Mam problem bo wczoraj odłączyłem dekoder od prądu na 30 minut i po podłączeniu mam cały czas EKRAN AKTYWACYJNY . siła sygnału jest na 90 procent i jakość na 60 procent. Posiadam nc na karte
    Numer karty 017201329178 ktoś mi może pomoc

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    MIBUR,
    jakie są wskazania siła i jakości? Jeśli jakość wykazuje powyżej 60% a kanały się nie pojawiały, proszę o kontakt z Infolinią TNK, konieczne jest wysłanie ponownej aktywacji usługi.

    Leave a comment:


  • MIBUR
    replied
    Od niedawna mam telewizję na kartę NC+. Otrzymałem dekoder 5800S, sygnał siła/jakość 88/72. Karta była aktywowana, był odbiór. Po kilku dniach przy ponownym włączeniu dekodera, system zatrzymał się na Ekranie Aktywacyjnym. Próby interwencji w Cyfrowym Domu (tel. 22 430 7777) nie przyniosły rezultatów. Proszę o pomoc.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Azarel40,
    skontaktuj się z nami zgodnie z moją sygnaturą. Będziemy interweniować najszybciej jak to możliwe.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    @mixEEr,
    konieczna będzie ponowna aktywacja konta w tym celu skontaktuj się z obsługą użytkowników telewizji na kartę. Konsultanci spółki Cyfrowy Dom, dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.

    Leave a comment:


  • Azarel40
    replied
    Mam ten sam problem tylko z NC+ na abonament już ponad 24h nic się nie zmienia wciąż ekran aktywacyjny . Proszę o pomoc . Dziekuje

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+