Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

EKRAN AKTYWACYJNY

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • EKRAN AKTYWACYJNY

    Dzień dobry,
    mam telewizje na kartę hd, po włączeniu dekodera pojawią się ekran aktywacyjny, i jest napisane żeby czekać, nic to nie daje, czekam już 2 tydzień.
    jak wejdę żółtym przyciskiem na pilocie w "doładowania" mam informacje że mam ważne doładowanie do 25.02.2017....
    dodatkowo wyczytałem an forum, żeby wyłączyć dekoder, wyjąć kartę, włączyć dekoder a kartę włożyć dopiero jak pojawi się napis "brak karty" i tak zrobiłem, ale to nic nie pomogło, po włożeniu karty dalej pojawia się napis "brak karty, dekoder zablokowany"....
    dodam, że przed ok 2 tygodnie, dekoder był w stanie "ekranu aktywacyjnego" bo zepsułem pilota, myślałem, że po naciśnięciu "info" przejdzie do kanałów, po kupnie nowego pilota, okazało się że po wejściu w "info" mogę jedynie podglądnąć stan doładowania....
    Dekoder jest biały, z ofert telewizja na kartye HD
    https://dvbsklep.pl/telewizja-na-karte-adb-5800s
    tylko z logiem N . . .


    proszę o pomoc!

    z poważaniem,

    Mikołaj
    Ostatni raz edytowany przez Kasia.G_nc+; 2016-12-13, 07:26.

  • #2
    Mam ten sam problem tylko z NC+ na abonament już ponad 24h nic się nie zmienia wciąż ekran aktywacyjny . Proszę o pomoc . Dziekuje

    Komentarz


    • #3
      @mixEEr,
      konieczna będzie ponowna aktywacja konta w tym celu skontaktuj się z obsługą użytkowników telewizji na kartę. Konsultanci spółki Cyfrowy Dom, dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.

      Komentarz


      • #4
        Azarel40,
        skontaktuj się z nami zgodnie z moją sygnaturą. Będziemy interweniować najszybciej jak to możliwe.

        Komentarz


        • #5
          Od niedawna mam telewizję na kartę NC+. Otrzymałem dekoder 5800S, sygnał siła/jakość 88/72. Karta była aktywowana, był odbiór. Po kilku dniach przy ponownym włączeniu dekodera, system zatrzymał się na Ekranie Aktywacyjnym. Próby interwencji w Cyfrowym Domu (tel. 22 430 7777) nie przyniosły rezultatów. Proszę o pomoc.

          Komentarz


          • #6
            MIBUR,
            jakie są wskazania siła i jakości? Jeśli jakość wykazuje powyżej 60% a kanały się nie pojawiały, proszę o kontakt z Infolinią TNK, konieczne jest wysłanie ponownej aktywacji usługi.

            Komentarz


            • #7

              Mam problem bo wczoraj odłączyłem dekoder od prądu na 30 minut i po podłączeniu mam cały czas EKRAN AKTYWACYJNY . siła sygnału jest na 90 procent i jakość na 60 procent. Posiadam nc na karte
              Numer karty 017201329178 ktoś mi może pomoc

              Komentarz


              • #8
                szaber
                skontaktuj się z obsługą użytkowników telewizji na kartę którą zajmują się Konsultanci spółki Cyfrowy Dom, dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.
                Korespondencję pisemną proszę wysyłać na adres:
                Cyfrowy Dom Sp. z o.o.
                Skrytka pocztowa nr 8
                02-100 Warszawa

                Komentarz


                • #9
                  Witam
                  Mam pytanie kupiłem dekoder STB model: iTi-5800S satelitę mam ustawioną na Hot Bird. Siła 82% Jakość skacze od 72 do 78% mam zamiar korzystać z oferty na kartę po wysłaniu SMS-a w dniu 6-10-2017r. dalej mam ekran aktywacyjny dodam jeszcze że dekoder jest ciągle włączony a po wykonaniu kilku telefonów na num.224307777 usłyszałem że mam źle skręconą antenę po czym wskoczyłem na dach i ją dokręciłem bez sensu bo i tak była dokręcona na maximum tak jak myślałem nic to nie pomogło jakość skacze tak samo a ja mam dalej ekran aktywacyjny i tu pytanie co mogę jeszcze zrobić ? Aby w końcu to działało !

                  Komentarz


                  • #10
                    Kuczmarr,
                    w tej sytuacji koniczny jest kontakt z obsługą użytkowników telewizji na kartę, którą zajmują się Konsultanci, dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.
                    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                    Komentarz


                    • #11
                      Witam,jestem posiadaczem nc+ na kartę,od kilku dni nie mam dostępu do programów.
                      Karta była już aktywowana,jest opłacona.Siła 100%,moc sygnału 60%.
                      Nie mogę opuścić ekranu aktywacyjnego.

                      Komentarz


                      • #12
                        Baranina
                        skontaktuj się proszę w tej sprawie pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.
                        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                        Komentarz


                        • #13
                          Witam. Od trzech dni nie znika mi ekran aktywacyjny na głównym dekoderze w usłudze multiroom. Dzwoniłem do punktu sprzedaży w swoim mieście i postąpiłem zgodnie ze wskazówkami. Odpinałem kable wpinałem wyciągałem kartę i wkładałem i nic. Bardzo proszę o pomoc bo już tracę do tego cierpliwość.

                          Komentarz


                          • #14
                            scouserlsm,
                            jakie są wskazania siły i jakości ustawień anteny?
                            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                            Komentarz

                            Pracuję...
                            X
                            nc+