Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z multiroom

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Problem z multiroom

    Witam zakupiłem nie dawno dekoder z karta nc mix, po aktywacji dekoder chwile działa potem go wyłączyłem, i się zaczęło po włączeniu dekodera mam komunikat o tym ze nie można się połączyć z dekoderem głównym na koncie wszystko w porządku, dzwoniłem na infolinię. Nigdzie w menu nie ma opcji multiroom a jak podłączenia do internetu konfiguracja znika po wyłączeniu można jakoś zresetować wszystkie ustawienia do stanu fabrycznego ale włącznie z konfiguracja żeby pobrana się na nowo? Dekoder to 5800s po przywróceniu ustawień fabrycznych z menu dział aż do wyłączenia po czym znów ta sama historia. Oddanie na gwarancje nie wchodzi raczej w grę z powodu zbyt długiego czasu oczekiwania na powrót sprzętu. Jakieś pomysł, sugestie?

  • #2
    Witam.

    Opisz sytuację w mailu do przedstawiciela podając numery dekodera i karty (szczegóły w stopce postu: https://forum.ncplus.pl/forum/showpo...20&postcount=5 ). Do dekodera błędnie wysyłania jest konfiguracja usługi MRS.

    Pozdrawiam.

    nOlsbit

    Komentarz


    • #3
      Witam, podłączę się do tego wątku, ponieważ mam ten sam problem. Od trzech tygodni jestem użytkownikiem dekodera ADB ITI5800s (biały), Dzwoniłem do BOK i tam najpierw próbowali mnie spławić, a potem zaproponowali wysłanie dekodera do serwisu, gdyż konsultant stwierdził, że wcześniej dekoder działał w usłudze multiroom i technik zapomniał zmienić ustawień. Z moich obserwacji wynika, że dekoder działa do momentu kiedy pobierze ustawienia grupy 102. Wtedy się blokuje i wyświetla planszę informacyjną o błędzie usługi multiroom standard. Czy jest sposób na zmianę tych ustawień zdalnie, tak aby dekoder nie pobierał grupy 102. Reset do ustawień fabrycznych nic nie daje, jedynie przywraca ustawienia na jakiś czas.

      Komentarz


      • #4
        Odezwij się na doradcę zgodnie z moją sygnaturą. Postaramy się pomóc.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          Multiroom którego nie mam

          Witam!

          Zwracam się z gorącą prośbą o pomoc. W piątek 13 listopada kupiłem dekoder w ofercie na kartę. Instalacja przebiegła bez problemu, jednak po kilku godzinach pojawił się komunikat: Błąd połączenia usługi Multiroom standard.

          Sprzedawca zalecił wykonanie resetu za pomocą 3 przycisków na dekoderze. Operacja pomogła na trzy godziny. Dziś na infolinii kazano mi odesłać dekoder do serwisu na mój koszt. Karta została już aktywowana i nie mogę dekodera oddać do sklepu.
          Zdecydowałem się na wersję prepaid w celu wypróbowania oferty i przejścia na abonament. Już straciłem prawie tydzień, naprawa ma potrwać kolejne siedem dni. Jestem trochę podirytowany całą sytuacją. Zakładam, że dekoder został przetestowany i jest sprawny a usterka jest czysto programowa.

          Komentarz


          • #6
            @ falco77 proszę wiadomość e-mail zgodnie z moją sygnaturą. Postaram się pomóc.
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz


            • #7
              Sprawa podobno została rozwiązana przez dział techniczny, ale po wczytaniu ustawień fabrycznych po 30min problem wraca. Generalnie czuję się oszukany i nabity w butelkę. Okres testowy kończy się za 2 tygodnie po których pewnie usłyszę, że muszę doładować konto aby rozwiązać problem. Widzę, po wypowiedziach na forum, że problem jest nagminny a autoryzowany sprzedawca odmawia jakiejkolwiek pomocy kierując mnie do serwisu lub infolinię na której konsultanci jedyne co potrafią to zlecić reset dekodera i wysłać uprawnienia. Przestrzegam wszystkich przed zakupem zestawu NC+ na kartę. Szkoda nerwów i pieniędzy. Sprawa powinna trafić do UKE albo rzecznika praw konsumenta.
              Czy udało się komuś rozwiązać problem bez wysyłania dekodera do serwisu?
              Pisałem do doradcy, widzę że robi co może, ale dział techniczny chyba całkowicie olewa sprawę. Jeśli ktoś ma złote lekarstwo na rozwiązanie problemu to bardzo proszę o pomoc w tej sprawie.
              Michał

              Komentarz

              Pracuję...
              X
              nc+