Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

dekoder iti-5800s i rozdrabniacze ziemi

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • dekoder iti-5800s i rozdrabniacze ziemi

    Witam,

    Dekoder ITI-5800S kupiłem w sklepie internetowym jednej z sieci sklepów elektronicznych i miał to być dekoder na kartę. Aktywował się trochę nie normalnie. Miałem przez miesiąc dostęp do pakietów Extra+, Canal+ i HBO(?). Działał też kanał VH1, który nie powinien działać w przypadku zestawu Domowy HD+. Taka dokumentacja była dołączona. Nie pobrał konfiguracji na kartę oraz nie przyszła informacja o ofercie i kwocie doładowania. Karta jest z serii 020. To też jest dziwne, bo w tych powinna być 017. Pudełko było otwierane i zestaw był już podłączany. Po miesiącu kanały oczywiście zgasły. Wysłanie nru karty pod numer do aktywacji nie powoduje przesłania danych konta do wpłat. Nie ma żadnej wiadomości zwrotnej. Na infolinii powiedziano mi, że na dekoder mogę podpisać umowę, i że nie działa on w pre-paid. Powiedziano mi także, że żeby działał na kartę, to muszę skontaktować się z firmą Mantis pod adresem http://mantis.com/producent/mz-02-venus. Tam jest jakaś firma amerykańska sprzedająca rozdrabniacze ziemi. Połączenie z konsultantką zostało rozłączone. Proszę o udzielenie informacji, co mam zrobić, żeby dekoder był w ofercie na kartę. Może powinienem złożyć reklamację do sklepu internetowego firmy, od której go nabyłem, czy bezpośrednio do NC+?

    Pozdrawiam
    Ostatni raz edytowany przez przemo_one; 2018-09-02, 07:27.

  • #2
    Zawsze można napisać taką reklamację do sklepu, w którym kupiłeś i zobaczysz co ci odpiszą, może zaproponują wymianę na inny zestaw nie otwierany przez nikogo. Klient zawsze ma prawo zreklamować niezgodny towar z opisem i domagać się zwrotu pieniędzy albo wymiany towaru na inny.Z tego co mi się wydaję to aktywacja następuje z innego numeru telefonu a sprawdzenie nr konta do wpłat czy odświeżenie uprawnień z innego sprawdź na stronie nc+ tam masz podany nr na jaki trzeba wyslać nr karty żeby otrzymać zwrotny sms pełny nr karty się podaje razem z tą kreską przed ostatnią liczbą, która tam jest
    Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2018-08-31, 07:43.

    Komentarz


    • #3
      Ten sam nr tel jest do aktywacji i sprawdzenia nru konta do wpłat. 725727272
      Ostatni raz edytowany przez przemo_one; 2018-08-31, 20:14.

      Komentarz


      • #4
        Ok ja już swoją ofertę mam kilka lat dlatego nie byłem pewny a co do reszty to w sklepie powinni ci wymienić bez problemu. Tylko co jeszcze może być to taki myk, że sprzedawcy sprzedają też używane dekodery więc musisz sprawdzić co było na stronie podane bo jeśli było zaznaczone że używany model dekodera sprzedaje sklep to ci nie uwzględnią reklamacji a jeśli wyraźnie było zaznaczone, że to jest nowy to ok sprzedawca nie powinien robić problemów

        Komentarz


        • #5
          To jest dekoder używany i odnowiony. W tych ofertach nie ma nowych dekoderów.
          Ostatni raz edytowany przez przemo_one; 2018-09-02, 03:18.

          Komentarz


          • #6
            Chodziło mi bardziej o to, że komuś się ta oferta znudziła i sklep czy inna osoba to odkupiła i pudełko od dekodera nie jest fabrycznie zamknięte tylko już było otwierane i sklep zaznacza to w opisie, że "używany" albo "nowy odnowiony". To co napisałeś to wiem, że dekodery w tych ofertach były odnawiane, ale chodzi o to żeby nikt przed tobą nie aktywował tej oferty bo później mogą wychodzić takie numery jak zauważyłeś. Mógłbyś skontaktować się z konsultantem w nc+ podać nr karty i by sprawdził do jakiej oferty jest przypisana ta karta taką rzecz chyba mogą sprawdzić jeszcze w nc+
            Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2018-09-02, 07:53.

            Komentarz


            • #7
              Dzwoniłem na infolinię i powiedziano mi, że na dekoderze jest tylko pakiet FTA. Powiedziano mi, że nie mogę doładować, tylko podpisać umowę mogę. Ja aktywowałem kartę i miałem przez miesiąc dostęp. Po miesiącu wszystko zgasło i nie wiem jak doładować.

              Komentarz


              • #8
                Jakaś była oferta na kartę co przez miesiąc miałeś na kartę a później trzeba było się decydować czy zostajesz w tej ofercie czy przejście na umowę. Musisz poczekać na administratora który się udziela tu na forum i zobaczyć co doradzi i napisze bo ja tu już nie wiem. Myślałem, że konsultant przez telefon ci powie po sprawdzeniu nr karty do jakiej oferty na kartę jest czy była przypisana, żeby wiedzieć czy rzeczywiście to była oferta z pakietem Domowy + czy to był pakiet Start+ czy MIX bo też taka była oferta.
                Trochę też dziwne, że od twojego pierwszego postu administrator tutaj się nie udzielił i czegoś nie doradził.
                Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2018-09-03, 07:52.

                Komentarz


                • #9
                  przemo_one, oferty w TNK są różne i trudno udzielić precyzyjnej informacji.
                  W tej sytuacji koniczny jest kontakt z obsługą użytkowników telewizji na kartę, którą zajmują się Konsultanci spółki Cyfrowy Dom, dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.
                  Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                  Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.

                  Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X
                  nc+