Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

NC+ na kartę opłacony pakiet brak kanałów

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • NC+ na kartę opłacony pakiet brak kanałów

    Witam dokładnie tydzień temu opłaciłem pakiet domowy HD za 24,90 zł

    Niestety nie mam na stronie www aktywowanego pakietu ani kanałów domowego HD na dekoderze ,posiadam tylko kanały z darmowego pakietu .

    Dziękuje za pomoc oraz pozdrawiam .

  • #2
    @florekmaster,
    napisz do nas wysyłając wiadomość na adres doradca@info2.ncplus.com.pl. W temacie wpisz nick z forum, a w treści krótko opisz problem i podaj numer karty. Postaramy się pomóc.

    Komentarz


    • #3
      @Paweł_nc+ Dziękuję bardzo za pomoc email wysłany czekam na odpowiedz.

      Komentarz


      • #4
        doładowanie a brak kanałów w tv na kartę

        Dzień dobry, we wtorek po pół tygodniu zaksięgowali Państwo wreszcie moją wpłatę za tv na kartę, niestety zapłaciłam 19,90 zamiast 24,90. Tego samego dnia dopłaciłam kolejne 39,80 więc powinnam mieć dostęp do tv przez kolejne trzy miesiące, ale Państwo nadal nie zaksięgowali mojej wpłaty. Na infolinię nie można się oczywiście dodzwonić a już na takie głupie dzwonienie straciłam kilkadziesiąt złotych. Proszę o natychmiastowe włączenie mi usług za które zapłaciłam.

        Komentarz


        • #5
          @ J.Z.,

          księgowanie środków może potrwać kilka dni. Usługa zostanie automatycznie aktywowana po zaksięgowaniu wpłaty. Możesz napisać do Doradcy, zgodnie z moją sygnaturą, wówczas będziemy mogli zweryfikować, czy wpłata już jest zaksięgowana.
          Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
          Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


          Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

          Komentarz


          • #6
            Witam,
            Dnia 04.10.2016 dokonałam doładowania karty i do tej pory nie zostały aktywowane kanały. Proszę o pomoc

            Komentarz


            • #7
              sylwia86, środki powinny być już zaksięgowane. Sugeruję kontakt z infolinią, gdyż konieczne może być ponownie wysyłki uprawnień. Konsultanci spółki Cyfrowy Dom, dostępni są pod numerem 22 430 77 77 (opłata według stawki operatora). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.

              Komentarz


              • #8
                Kontaktowałam się z Biurem Obsługi Klienta, niestety nie uzyskałam z tej strony żadnej pomocy. Bardzo "miła" pani z obsługi kazała czekać. Tylko że ja już czekam dość długo.

                Komentarz


                • #9
                  Najwyraźniej wpłata nie jest jeszcze zaksięgowana. W tej sytuacji proszę o uzbrojenie się w cierpliwość. System nada uprawnienia automatycznie po zarejestrowaniu płatności.

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X
                  nc+