Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak uprawnień

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Brak uprawnień

    Witam
    od rana pojawia się komunikat brak uprawnień do odbioru.
    Opłata została uregulowana 14 stycznia, ale na wszelki wypadek dziś (mimo, że płatnośc jest do 8 każdego miesiąca) zostałą zapłacana dzisiaj. Z platformy nc plus zostałą aktualizowana dziś karta i pól godziny na kanale 11 odczekane. Było dzwoniione też do konsultanta miał wysłać wskazówki na maila- bez rezultatu, tak samo zostało napisane przez zakłądkę skonatktuj się z Nami. problem nadal jest nie rozwiązany. Prosze o pomoc w tej sprawie

  • #2
    spróbuj odłączyć kable antenowe a naj lepiej odkręć kable anteny i zasilanie i jaki masz dekoder
    Odchodzę przez dizmar

    Komentarz


    • #3
      @ knorrek napisz proszę wiadomość e-mail zgodnie z moją sygnaturą. Postaramy się pomóc. Istnieje także możliwość odświeżenia uprawnień z poziomu internetowego Centrum Abonenta. Funkcja ta jest dostępna w zakładce Szczegóły mojej oferty/Mój Sprzęt/Aktualizacja uprawnień.
      Ostatni raz edytowany przez Monika.W_nc+; 2016-02-02, 21:16.
      Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
      Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


      Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

      Komentarz

      Pracuję...
      X
      nc+