Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak kanałów dodatkowych po opłaceniu

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Brak kanałów dodatkowych po opłaceniu

    Witam

    14.01 (czwartek) wykonałem przelew za jeden miesiąc (20zł) na nr konta zgodny z kartą TNK, do dziś tj 18.01 nie mam aktywnych kanałów dodatkowych. Proszę o pomoc

  • #2
    Może jeszcze nie zaksięgowano wpłaty, w sumie to tylko 2 dni robocze, a wiem po sobie że trwa to zazwyczaj dłużej.

    Możesz skontaktować się z doradcą, poprzez e mail.

    Komentarz


    • #3
      ok dzięki za odp.
      W moim banku po dokonaniu przelewu było info, że zaksięgowano.

      Komentarz


      • #4
        Sprawdź na stronie telewizji na karte ważność doładowania. Jak tam będzie nowa data to wtedy możesz łapać uprawnienia.

        Komentarz


        • #5
          brak kanałów dodatkowych

          Witam , jest niemożliwy kontakt telefoniczny ani nie działa strona aby sprawdzić ważność karty ,zwracam się o pomoc ponieważ od wczoraj znikneły mi wszystkie dodatkowe kanały Style, Turbo,24, Seriale itp. karta opłacona na cztery miesiące z góry powinna działać co najmniej do luty marzec.
          Ostatni raz edytowany przez androlek; 2016-01-18, 22:49.

          Komentarz


          • #6
            @ androlek,

            napisz do nas zgodnie z moją sygnaturą.
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz


            • #7
              Od wczoraj (16.02) zablokowane mam kanaly z pakietu smart hd+ pomimo, ze oplacony jest do grudnia 2016. Do ogladania mam tylko kanaly z pakietu darmowego. Prosze o wskazowki, rade (tylko nie telefoniczny kontakt z BOK), pomoc.

              Komentarz


              • #8
                @ Aga1234 ,

                napisz do nas, zgodnie z moją sygnatura.
                Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                Komentarz

                Pracuję...
                X
                nc+