Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

ultraBOX+ 5800SX Zawiesza sie, jest wolny.

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • ultraBOX+ 5800SX Zawiesza sie, jest wolny.

    Witam.
    Mam problem z dekoderem ultraBOX+ 5800SX BZZB soft ver. 32
    czarny z dyskiem twardym.
    Dekoder po paru dniach używania, zacina się i staje się bardzo powolny.
    Czas reakcji do 15 sec. Odłączenie zasilania pomaga na jakiś czas.
    Czy można jakoś temu zaradzić ??

  • #2
    @Arkady007,
    sugeruję następujący reset. Na przednim panelu dekodera naciśnij i przytrzymaj klawisz EPG, następnie dociśnij przycisk RES oraz strzałkę w prawo. Należy trzymać wszystkie trzy do czasu, aż wyświetli się napis TEST na dekoderze.

    Reset przywraca niektóre ustawienia fabryczne:
    - znikają faktury/informacje o doładowaniach
    - znikają listy użytkowników
    - jeżeli dekoder jest podłączony jednym kablem antenowym, to należy odpowiednio skonfigurować ustawienie anteny dla jednego kabla

    Komentarz


    • #3
      A nagrań na dysku przy okazji też nie czyści? Bo któryś reset swego czasu tak się właśnie zachowywał .
      NTC, NC+ na kartę pakiet startowy, CP Darmowy HD, HD+, tivsat

      Komentarz


      • #4
        @ tomkep reset fabryczny, według instrukcji podanej przez Pawła, nie usuwa nagrań.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          1,5 miesiąca po resecie

          Witam Ponownie.

          Po resecie dekoder działał poprawnie ale tylko przez około 1,5 miesiąca.
          Po tym czasie ponownie zwalnia , zawiesza się i teraz dodatkowo dekoder sam się resetuje . Czy maja państwo jeszcze jakieś pomysły??

          Komentarz


          • #6
            @ Arkady007 w przypadku awarii dekodera własnościowego należy odesłać zestaw do serwisu na adres:

            SKYMAX Polska Sp. Z o.o.
            ul. Rogowska 117
            54-440Wrocław

            z dopiskiem: SERWIS ITI 5800SX

            Przed wysyłką dekodera konieczna będzie rejestracja na stronie www.skymax.pl/serwis2.php. Szczegóły dostępne są na stronie skymax.pl. Podaję także numer telefonu do kontaktu z firmą: 71 341 02 49 (w godz. 9:00 – 16:00) .
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz

            Pracuję...
            X
            nc+