Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

BŁĄD POŁĄCZENIA MULTIROOM STANDARD HD - problem

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • BŁĄD POŁĄCZENIA MULTIROOM STANDARD HD - problem

    Witam,
    kilka dni temu dokonałem zakupu Telewizji na kartę poprzez strone internetową. Wczoraj (19.11.2015) kurier doręczył mi paczkę. Otworzyłem, zainstalowałem, wszystko działało.

    Przy okazji, nr karty:
    [ciach]

    Wyłączyłem dekoder. Kiedy wieczorem go włączyłem na ekranie zobaczyłem komunikat:

    BŁĄD POŁĄCZENIA MULTIROOM STANDARD HD
    Wystąpił błąd połączenia usługi Multiroom Standard HD.
    Sprawdź możliwe przyczyny:
    - poprawność konfiguracji sieci na tym dekoderze oraz na dekoderze głównym - wszystkie dekodery muszą znajdować się w tej samej podsieci
    - czy numer karty oraz numer Conax tego dekodera w menu "Diagnostyka" -> "Informacje o Systemie" znajduje się na liście dekoderów w menu dekodera głównego "Multiroom Standard HD"->"Lista dekoderów"

    Jeśli powyższe jest poprawne, a błąd nadal występuje skontaktuj się z Telefonicznym Centyrum Abonenta.


    Zadzwoniłem na infolinię, gdzie się dowiedziałem, że mam spróbować wpisać kod:
    dwa razy guzik czerwony, potem: 73738. Wszystko z pilota.

    Niestety, nie działa.

    Po tym pracownik infolinii stwierdził, że trzeba dekoder odesłać. Oczywiście na MÓJ koszt.

    Co ciekawe, odkryłem, że mimo tego komunikatu da się wejść w ustawienia i kiedy tam doprowadzę do ustawień fabrycznych (muszę przejść całą procedurę), to dekoder działa prawidłowo. Aż do ponownego wyłączenia. Wtedy wszystko od nowa.

    Nie ukrywam, że takie działanie nie wchodzi w grę - codziennie, albo nawet kilka razy dziennie traciłbym swoje zapisane listy, ustawienia, itd.

    Aha, dodam tylko, że oczywiście dekoder ma ustawione brak połączenia z internetem, więc o żadnych próbach łączenia z wi-fi nie powinno być mowy.

    Proszę o pomoc, bo nie ukrywam, że jestem mocno zirytowany faktem, że najprawdopodobniej nikt nie sprawdził działania dekodera przed wysyłką. Przecież dekoder nie uszkodził się w trakcie podróży.

    Czekam, z góry dziękuję.
    Ostatni raz edytowany przez Damian_nc+; 2015-11-21, 15:42.

  • #2
    @ Marek,

    napisz wiadomość do Doradcy z dokładnym opisem całego problemu. W zgłoszeniu podaj oprócz numeru karty również numer seryjny dekodera. Wówczas zweryfikujemy zgłoszony problem. Informacje o kontakcie znajdziesz w mojej sygnaturze.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Dziękuję, wysłałem właśnie maila.

      Komentarz


      • #4
        Witam.

        Mam dokładnie ten sam wspomniany błąd.

        napisał(a) Marek Bobakowski Zobacz post
        BŁĄD POŁĄCZENIA MULTIROOM STANDARD HD
        Wystąpił błąd połączenia usługi Multiroom Standard HD.
        Sprawdź możliwe przyczyny:
        - poprawność konfiguracji sieci na tym dekoderze oraz na dekoderze głównym - wszystkie dekodery muszą znajdować się w tej samej podsieci
        - czy numer karty oraz numer Conax tego dekodera w menu "Diagnostyka" -> "Informacje o Systemie" znajduje się na liście dekoderów w menu dekodera głównego "Multiroom Standard HD"->"Lista dekoderów"

        Jeśli powyższe jest poprawne, a błąd nadal występuje skontaktuj się z Telefonicznym Centrum Abonenta.

        .
        Zgodnie z powyższą odpowiedzią również napiszę @ do doradcy.

        Znalazłem wątki z podobnymi przypadkami na kilku forach. Wyczytałem w jednym miejscu, że problem pojawia się, ponieważ dekoder należy do grupy 102 (można to sprawdzić w diagnostyce), co powoduje, że jest uznawany, za dekoder dodatkowy i szuka co 20 minut połączenia z dekoderem podstawowym w celu potwierdzenia uprawnień do odbioru.

        Komentarz

        Pracuję...
        X
        nc+