Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

NC+ na kartę. Błąd multiroom ???

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • scalia
    założył(a) wątek NC+ na kartę. Błąd multiroom ???

    NC+ na kartę. Błąd multiroom ???

    Witam serdecznie.
    Bardzo proszę o pomoc. Być może ktoś spotkał się już z takim problemem.
    "NC+ telewizja na kartę" uruchomione i aktywowane w sobotę.

    W sobotę działało
    Od niedzieli jazdy:
    Co 30 minut (max. co 1 godzina) na ekranie pojawia się komunikat błędu:
    WYSTĄPIŁ BŁĄD POŁĄCZENIA USŁUGI MULTIROOM STANDARD HD

    wtf?
    Przecież nie mam żadnego multiroomu!
    Na tym ekranie błędu pilot przestaje reagować.
    Młodzian z infolinii poradził: wcisnąć 2x czerwony a nastpnie 73738 ;)
    Dobry żart... ) Oczywiście nie działa.

    Jedyne co w tym momencie można to sprzętowy klawisz menu na urządzeniu
    (wtedy pilot zaczyna reagować)
    i reset do ustawień fabrycznych.
    Pomaga na 30-60 minut i znowu to samo.

    POMOCY !!!!!!
    [Wysyłam dobre piwko za pomoc]

  • freon
    replied
    napisał(a) scalia Zobacz post
    Witam serdecznie.
    Bardzo proszę o pomoc. Być może ktoś spotkał się już z takim problemem.
    "NC+ telewizja na kartę" uruchomione i aktywowane w sobotę.

    W sobotę działało
    Od niedzieli jazdy:
    Co 30 minut (max. co 1 godzina) na ekranie pojawia się komunikat błędu:
    WYSTĄPIŁ BŁĄD POŁĄCZENIA USŁUGI MULTIROOM STANDARD HD

    wtf?
    Przecież nie mam żadnego multiroomu!
    Na tym ekranie błędu pilot przestaje reagować.
    Młodzian z infolinii poradził: wcisnąć 2x czerwony a nastpnie 73738 ;)
    Dobry żart... ) Oczywiście nie działa.

    Jedyne co w tym momencie można to sprzętowy klawisz menu na urządzeniu
    (wtedy pilot zaczyna reagować)
    i reset do ustawień fabrycznych.
    Pomaga na 30-60 minut i znowu to samo.

    POMOCY !!!!!!
    [Wysyłam dobre piwko za pomoc]




    Mam ten sam problem - wczoraj zgłosiłem mailowo problem do konsultanta na tym forum

    Jestem ciekawy czy da się coś z tym zrobić. Na infolinii przekazali, że należy oddać dekoder do naprawy. Tylko jak wtedy korzystać z TV???

    Wyczytałem też, że tu chodzi o jakiś tajemniczy parametr 102 - jeżeli mają to zdiagnozowane - to czemu dalej sprzedają dekodery źle ustawione. Zależy im na niezadowoleniu Klienta czy co????

    pozdr

    Leave a comment:


  • Dawid_nc+
    replied
    Proszę o kontakt e-mailowy w tej sprawie. Wytyczne znajdziesz w mojej sygnaturze.

    Leave a comment:


  • scalia
    replied
    Dziękuję za zainteresowanie problemem.

    Pierwsze cztery znaki numeru seryjnego to:
    BXZB

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    @scalia,
    proszę o podanie pierwszych 4 liter numeru seryjnego odbiornika. Znajdziesz go na spodzie dekodera.

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+