Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

NC+ na kartę. Błąd multiroom ???

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • NC+ na kartę. Błąd multiroom ???

    Witam serdecznie.
    Bardzo proszę o pomoc. Być może ktoś spotkał się już z takim problemem.
    "NC+ telewizja na kartę" uruchomione i aktywowane w sobotę.

    W sobotę działało
    Od niedzieli jazdy:
    Co 30 minut (max. co 1 godzina) na ekranie pojawia się komunikat błędu:
    WYSTĄPIŁ BŁĄD POŁĄCZENIA USŁUGI MULTIROOM STANDARD HD

    wtf?
    Przecież nie mam żadnego multiroomu!
    Na tym ekranie błędu pilot przestaje reagować.
    Młodzian z infolinii poradził: wcisnąć 2x czerwony a nastpnie 73738 ;)
    Dobry żart... ) Oczywiście nie działa.

    Jedyne co w tym momencie można to sprzętowy klawisz menu na urządzeniu
    (wtedy pilot zaczyna reagować)
    i reset do ustawień fabrycznych.
    Pomaga na 30-60 minut i znowu to samo.

    POMOCY !!!!!!
    [Wysyłam dobre piwko za pomoc]

  • #2
    @scalia,
    proszę o podanie pierwszych 4 liter numeru seryjnego odbiornika. Znajdziesz go na spodzie dekodera.

    Komentarz


    • #3
      Dziękuję za zainteresowanie problemem.

      Pierwsze cztery znaki numeru seryjnego to:
      BXZB

      Komentarz


      • #4
        Proszę o kontakt e-mailowy w tej sprawie. Wytyczne znajdziesz w mojej sygnaturze.

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) scalia Zobacz post
          Witam serdecznie.
          Bardzo proszę o pomoc. Być może ktoś spotkał się już z takim problemem.
          "NC+ telewizja na kartę" uruchomione i aktywowane w sobotę.

          W sobotę działało
          Od niedzieli jazdy:
          Co 30 minut (max. co 1 godzina) na ekranie pojawia się komunikat błędu:
          WYSTĄPIŁ BŁĄD POŁĄCZENIA USŁUGI MULTIROOM STANDARD HD

          wtf?
          Przecież nie mam żadnego multiroomu!
          Na tym ekranie błędu pilot przestaje reagować.
          Młodzian z infolinii poradził: wcisnąć 2x czerwony a nastpnie 73738 ;)
          Dobry żart... ) Oczywiście nie działa.

          Jedyne co w tym momencie można to sprzętowy klawisz menu na urządzeniu
          (wtedy pilot zaczyna reagować)
          i reset do ustawień fabrycznych.
          Pomaga na 30-60 minut i znowu to samo.

          POMOCY !!!!!!
          [Wysyłam dobre piwko za pomoc]




          Mam ten sam problem - wczoraj zgłosiłem mailowo problem do konsultanta na tym forum

          Jestem ciekawy czy da się coś z tym zrobić. Na infolinii przekazali, że należy oddać dekoder do naprawy. Tylko jak wtedy korzystać z TV???

          Wyczytałem też, że tu chodzi o jakiś tajemniczy parametr 102 - jeżeli mają to zdiagnozowane - to czemu dalej sprzedają dekodery źle ustawione. Zależy im na niezadowoleniu Klienta czy co????

          pozdr

          Komentarz

          Pracuję...
          X
          nc+