Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

kanały zakodowane mimo ważnego kąta

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #16
    Akurat w modułem TNK HD (czyli sprzętowo to samo co NC+HD) w Arivie 250 Combo nigdy problemów nie miałem...
    NTC, NC+ na kartę pakiet startowy, CP Darmowy HD, HD+, tivsat

    Komentarz


    • #17
      Szkoda ze żaden z konsultantów nie raczy odpisac na maila. Po pierwszym kontakcie cisza.
      Ostatni raz edytowany przez pemeq; 2014-10-29, 14:01.

      Komentarz


      • #18
        problem z kanałami

        Witam.
        Mam wazny pakiet domowy HD do 29 grudnia a dzis zablokowali mi dostep do kanalow prosze o pomoc
        Ostatni raz edytowany przez karolrichi; 2014-12-03, 20:25.

        Komentarz


        • #19
          @karolrichi Odezwij się na doradcę zgodnie z moją sygnaturą. Podaj numer karty w wiadomości. Jak coś prześlę nowe uprawnienia.
          Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
          Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


          Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

          Komentarz


          • #20
            Hi ! Właśnie upływa już 18 ta godzina od wysłania na mój dekodr uprawnień do odbioru programów z ofert Smart HD +.Opłata ważna jest do 08 sierpnia br.Przypomnę tylko, że sytuacja tzw"kanał kodowany" trwa już 4 -ty dzień.Charakterystycznym jest, że gdy zresetuję dekoder wyłączając go z sieci , bądż wyjmę i włożę z powrotem kartę , na ekranie po czasie pokazuje się info "bąd inicjacji karty"po czym " inicjacja poprawna karty" - chwila narmalnego odbioru programów ze Smart HD+ i po paru minutach znowu "kanał kodowany" i zero odbioru.Nie wiem co o tym myśleć.Mój dekoder od roku to Golden 1 CR HD.Przez rok nie stwarzał żadnych problemów.Być może to jakiś defekt sprzętu. Poczekam jeszcze zanim oddam sprzedawcy.Nadmienię,że programy tzw. "bez opłat -TVP 1, 2 TVN , ..... także nie istnieją. Istnieją natomiast w doskonałej klasie odbioru wszystkie inne z HotBird. Sygnał z sat jest ok. 90 % siła, 80 % jakość.
            Pozdrawiam zainteresowanych:

            Komentarz


            • #21
              Hi Damian ! Wczoraj po południu wysłałeś mi uprawnienia do odbioru programów Smart HD+.Sytuacja jak dotąd nie oległa zmianie. Sygnał mam doskonały . Inne programy HotBird doskonałe.Gdy zresetuję dekoder oraz gdy wyjmę i włożę ponownie kartę pojawia się info" błąd inicjacji karty" po czym "kanał kodowany" potem "inicjacja karty poprawna" - chwila normalnego programu ze Smart po czym znowu godzinami "kanał kodowany " Pakiet bez opłat także nie istnieje.Z info .o opłatach wynika, że są urególowane do 08 sierpnia 2015 . Nie nudzę dalej - Pozdrawiam Krystian

              Komentarz


              • #22
                @krystian-zaboklicki@wp.pl,
                jak rozumiem kontaktowałeś się w tej sprawie wczoraj z Damianem przez skrzynkę doradca. Skoro problem nie ustąpił, proszę o przesłanie takiej informacji w odpowiedzi na nasz e-mail.

                Komentarz


                • #23
                  Chętnie bym autora wątku postawił do kąta, ale że nie mam takiej mocy, to niech chociaż ktoś z przedstawicieli poprawi tytuł wątku, żeby nie było wątpliwości, o czym jest tu mowa.
                  TurboBox+/PVR ADB 5720SX (CLRA)

                  W nc+ od 6.11.2013r.

                  Do 31.01.2020: pakiet START+

                  Komentarz


                  • #24
                    napisał(a) Pawrym Zobacz post
                    Chętnie bym autora wątku postawił do kąta...
                    On chodzi z kąta w kąt i nie wie w którym kącie zostawić pieniądze.
                    Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

                    Komentarz


                    • #25
                      nieodblokowane kanały

                      Witam,
                      Opłaciłem konto 5 dni temu i jak do tej pory kanały nie zostały odblokowane a na BOK nikt nie odbiera telefonów.
                      Co mam zrobić Z góry dziękuję za pomoc.
                      Pozdrawiam

                      Komentarz


                      • #26
                        Zrób to podaj nr karty i wyślą ci komplet uprawnień tylko czekaj na odpowiedź do 2 godz max się czeka czasami krócej to zależy ile wiadomości mają w danej chwili
                        Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
                        Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!

                        Komentarz


                        • #27
                          Witam, mam ten sam problem, po doładowanie karty, wszystkie kanały zostały zablokowane

                          Komentarz


                          • #28
                            Wyślij smsa z nr karty na nr podany na stronie z ofertą na kartę i odświeżysz uprawnienia ewentualnie możesz zadzwonić. Na stronie z daną ofertą na kartę są nr podane

                            Komentarz

                            Pracuję...
                            X
                            nc+