Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Szósty dekoder nie działa...

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Szósty dekoder nie działa...

    Informuję NC+ iż w Warszawie w EuroAGD przy Fieldorfa (w C.H.) chyba wszystkie Pace są uszkodzone.

    To co znajduje się tam w pudełkach to jakiś żart.
    Po pierwsze: dekodery są usyfione na maksa. Tony kurzu i śmieci.
    Po drugi: są porysowane! i nie wygląają jak odnowione.
    Po trzecie: pracownicy nie chcą już wymieniać sprzętu na inny tylko odesłać za powitowaniem do NC+.

    Pytanie brzmi: kto mi odda za abonament w chwili w której anonimowy dekdoerek będzie w seriwisie?
    Mój szósty dekoder z w/wnumerem właśnie kończy żywot. Pierwsze pięć dekoderów szlag trafiło w czasie od 1 do 3 tygodnii po zakupie.
    Szósty wytrzymał najdłużej i jest to trzeci miesiąc.

    Objawy (w poprzednich wszystkich sztukach):
    - samoczynny reset podczas oglądania TV, czarny ekran, ponowne bootowanie (1>2min), ponowny start; częstotliwość = 2,3 razy w czasie 3,4h
    - zamulenie polegające na brak reakcji na sygnały z pilota (dioda led reaguje lecz dekoder nic nie robi przez 1min a potem odmula się i robi wszystko to co zostało wciśnięte); częstotliwość - nagminnie. Minimum 2,3 razy w czasie 3,4h.
    - nagrzewanie się do granic możliwośći (pułka pod dekoderem dosłownie gorąca!)
    - dysk pracuje 24/24 i nie wyłącza się gdy niczego nie nagrywa! Non stop pracuje 24/24 i mieli nawet jeśli nie ma nic do nagrania przez cały tydzień.
    - dysk nie mający nic do nagrania w nocy cały czas "hrobocze" i coś mieli, bez końca
    - nagminne pokazywanie SŁABY STGNAŁ Z SATELITY (ja mam Triaxa TD115 z Inverto Black Ultra ustawionego RoveremSTB więc nic z satelity słabo nie jest)...
    - brak reakcji dekoderów po załączeniu zasilania, brak reakcji zależny od dekodera i waha się od 2 do nawet 10minut.
    - od czasu do czasu nie nagrywają audycji zaprogramowanych z EPG. Są na liście np. teraz, nagranie ustawione na godz. 20, wyłączam dekoder, włączam o 23 i nie ma ani nagrania na liście oczekujących i samej audycji na dysku!!!!!!! Jest to nagminne i szlag mnie trafia!

    No i teraz szósty dekoder:
    - wszystkie powyższe usterki powtarzają się
    - dodatkowo dekoder w którym nagrane i obejrzane audycje zostały skasowane, przywraca je z automatu dnia następnego.
    Nagrałem KORONĘ KRÓLÓW (cały tydzień), obejrzałem w weekend i skasowałem. Po weekendzie nagrania ponownie wróciły!
    Skasowałem je zatem raz jeszcze, włączam dekoder dziś rano a nagrania są nazad.
    - dekoder nie nagrywa zgodnie z EPG które w stosungu do EPG z NBOXA BZZB jest rozjechane!
    Prawie wszystkie audycje trzeba ręcznie ustawić by zaczął nagrywanie 15min przed i skończył 15min po, bo ucina wszystko!!!

    Wcześniej miałem NBOXA BZZB i żałuję że się go pozbyłem a pozbyłem bo był za duży. Dziś już nie można odkupić NBOX bo nie ma ich w sklepach.
    Bardzo zależy mi na dekoderze który ma 2 głowice i wbudowany wewnątrz dysk.
    Z życia wiem że dekodery innych producentów z PVR i dyskami załączanymi przez USB mają masę problemów z wybudzaniem dysku. Na dodatek są one jednogłowicowe bez możliwości nagrywania w tym samym czasie i oglądania czegoś innego.
    Ostatni raz edytowany przez boosmanik; 2018-09-19, 18:13.

  • #2
    boosmanik dziękuję za przekazane uwagi.

    Wyjaśniam także, że serwisem dekodera własnościowego zajmuje się firma SKYMAX. W przypadku gdy dekoder jest na gwarancji, naprawa lub wymiana będzie bezpłatna. Przed wysyłką dekodera konieczna będzie rejestracja na stronie www.skymax.pl . Natomiast dekoder należy zwrócić na adres:
    SKYMAX Polska Sp. z o.o.
    ul. Rogowska 117
    54-440 Wrocław
    z dopiskiem: SERWIS
    Podaję także numer telefonu do kontaktu z firmą: 71 341 02 49 (w godz. 9:00 – 16:00).

    W przypadku posiadania telewizji na kartę wszelką korespondencję należy kierować na adres:
    ITI Neovision S.A.
    Skrytka pocztowa nr 8
    02-100 Warszawa.

    Jeśli nie jesteś zadowolony z oferty sprzętowej telewizji na kartę zachęcam do zapoznania się z dekoderami, które udostępniamy w ofercie abonamentowej. Są one dostępne pod adresem: https://ncplus.pl/oferta/dekodery . Być może odnajdziesz dekoder, który spełni Twoje wymagania.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz

    Pracuję...
    X
    nc+