Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dekoder box +

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Dekoder box +

    Witam. Mam problem mianowicie dekoder przestał działać tzn mam napisane na telewizorze brak sygnału.Dekoder nie reaguje wogóle. Próbowałem restartować wyciągać kartę nic nie pomogło, a przy restarcie zawsze ładowało się powiedzmy dłuższą chwilę a teraz pojawia się napis Witamy trwa uruchamianie dekodera. Proszę czekać po czym na ekranie pojawia się brak sygnału

  • #2
    semak ,

    napisz do nas zgodnie z moją sygnaturą.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) Monika.L_nc+ Zobacz post
      semak ,

      napisz do nas zgodnie z moją sygnaturą.

      Po co to FORUM, jak wszystko załatwiane jest "pod ladą"

      Komentarz


      • #4
        A co jeśli nie posiadam bo nie wiem gdzie jest numer umowy/Abonenta lub PESEL ?

        Komentarz


        • #5
          @semek,

          jeśli posiadasz ofertę na kartę, do weryfikacji wystarczy numer karty. Jeśli posiadasz ofertę na abonament, należy podać dwie dane do weryfikacji. Jeśli nie możesz znaleźć umowy, możesz podać numer PESEL, który znajdziesz w dowodzie osobistym.

          Dodam, że zaleciliśmy kontakt z Doradcą w celu dokładnej weryfikacji zgłoszonego problemu. Podaj, jaki komunikat widoczny jest na wyświetlaczu dekodera.
          Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
          Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


          Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

          Komentarz


          • #6
            Dekoder nie posiada wyświelacza więc nic na nim nie jest napisane.Podczas włączania dekodera(po odłączeniu zasilania) pojawia się okno Witamy trwa uruchomienie dekodera po czym pojawia się brak sygnału. Lampka świeci się w dekoderze prawidłowo reaguje na pilota ale jest tak jak bym woóle nie podłączył dekodera do telewizora wogóle brak obrazu. Probowałem podawać nr karty który jest z tyłu karty ale nie dawało to żadnego rezultatu
            Ostatni raz edytowany przez semak; 2016-07-04, 21:30.

            Komentarz


            • #7
              @semak.

              jeśli posiadasz dekoder ITI 2851S ,2850ST lub 2849ST sprawdź czy ma ustawioną prawidłową rozdzielczość.W tym celu należy ustalić jakim przewodem jest on podłączony do odbiornika telewizyjnego. Następnie proszę postępować wg poniższego schematu.
              Na pilocie proszę wybrać klawisz * (gwiazdka), a następnie cyfrę przypisaną do danego przewodu:

              Rozdzielczości dla przewodu SCART:
              -SD1 (gwiazdka + 1)
              -SD2 (gwiazdka + 2).

              Rozdzielczości dla przewodu Component:
              -720 (gwiazdka + 4) - zalecane

              Rozdzielczości dla przewodu HDMI:
              -1080 (gwiazdka + 3) - zalecane dla TV Full HD
              -720 (gwiazdka + 4) - zalecane dla TV HD READY

              Jeżeli przy podłączeniu przewodem HDMI nie ma głosu, dodatkowo należy ustawić prawidłowy tryb. W takiej sytuacji, niezbędne jest wykorzystanie kombinacji klawiszy:

              *7 (gwiazdka + 7)
              Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
              Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


              Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

              Komentarz


              • #8
                Sytuacja opanowana ! Została zmieniona rozdzielczość Zadzwoniłem do nc+ dziś i doradzili mi zmianę rozdzielczości. Niby nic trudnego ale do głowy mi nie przyszło takie coś Dziękuję za pomoc temat do zamknięcia

                Komentarz

                Pracuję...
                X
                nc+