Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

TNK na starych zasadach nie dziala

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #76
    Witam od kilku dni nie odbierają żadne kanały w TNK sd pakiet bez opłat ważny do końca pazdziernika. Czy można przesłać uprawnienia? [ciach]
    Ostatni raz edytowany przez Michał_nc+; 2016-08-25, 14:07.

    Komentarz


    • #77
      @kondzik82,

      przesłałem uprawnienia, jak i wiadomość do Ciebie.
      Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
      Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


      Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

      Komentarz


      • #78
        kjames82,
        przesłałem uprawnienia, jak i wiadomość do Ciebie.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #79
          napisał(a) Michał_nc+ Zobacz post
          @kondzik82,

          przesłałem uprawnienia, jak i wiadomość do Ciebie.
          Wielkie dzięki!

          Komentarz


          • #80
            Przypomnę się, bo 3 dni temu wysłałem do Państwa e-mail i do tej pory TVN z transpondera 11393 V na mojej karcie nie działa. Proszę o przesłanie wszystkich uprawnień. Z góry dziękuję.

            Komentarz


            • #81
              @Okun,

              przesłałem wiadomość w tej sprawie na Twoją skrzynkę.
              Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
              Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


              Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

              Komentarz


              • #82
                Brak kanałów gwarantowanych w tnk sd, e-mail wysłany. proszę o nadanie uprawnień.

                Komentarz


                • #83
                  Brak kanałów czekam juz drugi dzień i nic żadnej odpowiedzi e mail wysłany na doradca@info2ncplus.com.pl

                  Komentarz


                  • #84
                    dzięki wszystko świeci

                    Komentarz


                    • #85
                      To ja też posłałem maila w tej samej sprawie. Z góry dziękuję....

                      Komentarz


                      • #86
                        Problem usunięty. Dziękuję.

                        Komentarz


                        • #87
                          Bardzo proszę o przesłanie na moją kartę kompletu uprawnień. W e-mailu zobrazowałem Państwu, że nie mam na mojej karcie nadanych wszystkich uprawnień. Dla porównania pokazałem jak to wygląda na innej karcie, na której odbiorca cały czas ma dostęp do TVN-u z oryginalnej częstotliwości 11393 V.
                          Prośbę o wysłanie wszystkich uprawnień kieruję do Państwa po raz trzeci. Dziękuję i pozdrawiam.
                          Ostatni raz edytowany przez Okun; 2016-09-02, 10:59.

                          Komentarz


                          • #88
                            Witam,
                            Mam podobny problem. Od kilku tygodni nie działa mi Telewizja na Karte mam zablokowane programy w pakiecie "bez opłat". Bardzo proszę o pomoc!! Maila na Doradca już wysłałam. Pozdrawiam I dziękuję za pomoc!

                            Komentarz


                            • #89
                              Dziękuje za pomoc w rozwiązaniu problemu
                              Ostatni raz edytowany przez loker9347; 2016-09-05, 20:29. Powód: problem rozwiązany :)

                              Komentarz


                              • #90
                                napisał(a) Atbasz Zobacz post
                                Witam,
                                Mam podobny problem. Od kilku tygodni nie działa mi Telewizja na Karte mam zablokowane programy w pakiecie "bez opłat". Bardzo proszę o pomoc!! Maila na Doradca już wysłałam. Pozdrawiam I dziękuję za pomoc!
                                Problem został usunięty, dziekuje za interwencje I pomoc!

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+