Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

brak kanałów po doladowaniu

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

• brak kanałów po doladowaniu

Witam, bardzo proszę pomoc, karta została doładowana w niedziele a dalej nie mam kanałów nawet tych podstawowych. Wczoraj kontaktowałam się z Biurem Obsługi, jednak minęło już prawie 24h, a dalej nic nie działa.

napisał(a) kinia2516 Zobacz post
    Witam, bardzo proszę pomoc, karta została doładowana w niedziele a dalej nie mam kanałów nawet tych podstawowych. Wczoraj kontaktowałam się z Biurem Obsługi, jednak minęło już prawie 24h, a dalej nic nie działa.
    Jaka karta została doładowana. Miałem podobną sytuację ale włączyłem na TVP1 HD i po chwili były programy.
    Pozdrawiam
    Pozdrawiam jan

Komentarz

niestety nie znam się na tym dobrze, karta i dekoder byly juz dawno kupione.

Komentarz

Raczej nie ma co dzwonić. W sytuacjach gdy jest brak dostępu do kanałów to lepiej jest wysłać meila do przedstawiciela opisać problem i ewentualnie poprosić o komplet uprawnień, czekać na odpowiedz meilowa i wtedy ponownie uruchomić dekoder i zostawić na kanale na którym się uruchamia. W większości takie problemy po takim kontakcie ustępują jak dostanie się uprawnienia
        Jeżeli chcesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+ to wyślij e-mail na jeden z poniższych adresów:
        adres do obsługi Abonentów n: doradca.n@info2.ncplus.com.pl
        adres do obsługi Abonentów c+: doradca.c@info2.ncplus.com.pl
        adres do obsługi Abonentów nc+: doradca@info2.ncplus.com.pl
        W treści podaj dane do weryfikacji (numer umowy oraz imię i nazwisko), opisz problem.
        W temacie maila podaj swój Nick - i krótko opisz cel kontaktu.
        Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!

Komentarz

brak kanałów bez opłat