Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Telewizja na kartę (TNK SD)

Zwiń
Ten wątek został przyklejony.
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • @Jurek_nc+

    Serdecznie dzięki. Wszystko jusz działa, tak jak w szwaizarskim zegarku

    Pozdrawiam

    Komentarz


    • Telewizja Na Karte SD do 2016, brak uprawnien

      @ doradca

      Witam,

      prosze o wyslanie uprawnien na karte TND SD (wazna do 2016) o numerze podanym w wyslanym mailu na adres:

      doradca.n@info2.ncplus.com.pl

      Dziekuje i pozdrawiam,

      boyand58

      Komentarz


      • Brak niektorych programow pakietu TNK SD

        Witam !
        Czy ktos moglby mi pomoc ? (ewentualnie podal tel. do biura obsługi klienta z zagranicy)
        Wyglada na to ze mam problem z uprawnieniami.Od mniej wiecej dwoch tygodni brakuje mi programow TVP 1+2 , TVN ,TVN 7,Polsatu,TV 4 i jeszcze bodajze paru. Reszta dziala poprawnie , karta oplacona do wrzesnia 2014.
        Reciever Ariva 200.
        Bylbym zobowiazany.
        Pozdrawiam


        Sprawa zalatwiona podziekowania dla doradcy ;)
        Ostatni raz edytowany przez Maxwell; 2014-07-18, 18:55. Powód: Problem rozwiazany

        Komentarz


        • napisał(a) Maxwell Zobacz post
          Witam !
          Czy ktos moglby mi pomoc ? (ewentualnie podal tel. do biura obsługi klienta z zagranicy)
          Wyglada na to ze mam problem z uprawnieniami.Od mniej wiecej dwoch tygodni brakuje mi programow TVP 1+2 , TVN ,TVN 7,Polsatu,TV 4 i jeszcze bodajze paru. Reszta dziala poprawnie , karta oplacona do wrzesnia 2014.
          Reciever Ariva 200.
          Bylbym zobowiazany.
          Pozdrawiam
          Napisz do doradcy (najtaniej czyli za zero):
          Jeżeli chcesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+ to wyślij e-mail na jeden z poniższych adresów:
          adres do obsługi Abonentów n: doradca.n@info2.ncplus.com.pl
          adres do obsługi Abonentów c+: doradca.c@info2.ncplus.com.pl
          adres do obsługi Abonentów nc+: doradca@info2.ncplus.com.pl
          W treści podaj dane do weryfikacji (numer umowy oraz imię i nazwisko), opisz problem.
          W temacie maila podaj swój Nick - i krótko opisz cel kontaktu.
          Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!
          Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

          Komentarz


          • Cytat z forum.satkurier.pl:
            napisał(a) pablo21
            Czy to prawda że z TnK można migrować z własnym dekoderem i kartą nieparowaną Conax do NC+? Takie info mam od konsultanta z infolinii NC+. Wg. mnie to chyba bzdura? Ktoś to może potwierdzić?
            Czyżby coś się szykowało, czy to tylko niewiedza konsula?
            PAY TV:
            • CP - Familijny Max HD+Film HD+Sport HD
            • CP - Darmowy HD
            • TNK - Smart HD+ & Multi+
            • TNK - Pakiet Bez Opłat - do 31.10.2016r. (CAID: 0B01)
            • TNK HD - Pakiet Bez Opłat

            Komentarz


            • napisał(a) SatExpert Zobacz post
              Cytat z forum.satkurier.pl:

              Czyżby coś się szykowało, czy to tylko niewiedza konsula?
              Obecnie z oferty Telewizja na kartę SD można przejść jedynie na Smart HD+

              Komentarz


              • TNK SD brak uprawnien

                witam mam problem z uprawnieniami karta tnk sd nie byla uzywana 2 miesiace

                wysłalem maila do doradcy ale narazie nie bylo odzewu

                Komentarz


                • napisał(a) tom2486 Zobacz post
                  witam mam problem z uprawnieniami karta tnk sd nie byla uzywana 2 miesiace

                  wysłalem maila do doradcy ale narazie nie bylo odzewu
                  A podałeś nick w korespondencji?

                  Komentarz


                  • @Jurek_nc+

                    serdecznie dziękuje wszystko dziala

                    pozdrawiam

                    Komentarz


                    • nie dziala mi karta TNK wazna do 2016 roku /chodzi o darmowe kanaly/, probowalem wyslac e-maila na adres doradca@..... ale jakos sa one wszystkie odrzucane. Mieszkam za granica Polski i nie moge tego zalatwic telefonicznie.
                      Zdarza mi sie to juz po raz drugi, numer karty w starej korespondencji albo wysle na emila,...ale jak?
                      Pozdrowienia

                      Komentarz


                      • Witam, mam również problem z darmową kartą TnK, nie odnowiono uprawnień. Proszę o pomoc. Przesyłam e-maila z danymi. Z góry serdecznie dziękuję.

                        Komentarz


                        • Uprawnienia na karty których dane zostały wysłane na maila zostały ponowione.

                          Komentarz


                          • Dziękuję za błyskawiczną pomoc. Wszystko wróciło do normy.

                            Komentarz


                            • Brak darmowych kanałów TNK

                              Witam.
                              Posiadam dekoder Opticum 7100 cx plus z kartą TNK ostatnio zauważyłem ciemność na kanałach darmowych pisze tylko brak dostępu proszę o pomoc w tej sprawie.

                              Komentarz


                              • @arturxp12,
                                skontaktuj się z nami przez skrzynkę doradca@info2.ncplus.com.pl. W temacie maile podaj nick z forum, a w treści krótko opisz problem i podaj numer karty. Postaramy się pomóc.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+