Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problemy z weryfikacją karty

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Problemy z weryfikacją karty

    Problemy z weryfikacją karty zaczęły się po migracji z SD do HD+. Regularnie co miesiąc tracę uprawnienia pomimo wcześniejszej wpłaty długoterminowej.. Prośby o wysłanie sygnału nie odkodowują programów. Poziom sygnału sprawdzony przez serwisanta. Czy pakietach na abonament co jaki czas karta jest weryfikowana ? Tuner Opticum HD X 310.

  • #2
    mz615,
    konieczna jest weryfikacja konta. Skontaktuj się proszę z obsługą użytkowników telewizji na kartę którą zajmują się Konsultanci spółki Cyfrowy Dom, dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.
    Korespondencję pisemną proszę wysyłać na adres:
    Cyfrowy Dom Sp. z o.o.
    Skrytka pocztowa nr 8
    02-100 Warszawa

    Komentarz

    Pracuję...
    X
    nc+