Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak kanałów TNK SD

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Brak kanałów TNK SD

    Proszę o wysłanie uprawnień , dane wysłałem na mail . Dziękuję

  • #2
    witam serdecznie oplacilam abonament w styczniu 2016 roku w umowie byl dostep do bezplatnych kanalow na 12 miesiecy dnia 6.09.2016 roku zostal zablokowany dostep do wszystkich kanalow bez uprzedniego poinformowania. wyslalam kilkanascie e-maili bez odzewu prosze o wyjasnienie tej sytuacji malgorzata

    Komentarz


    • #3
      @ margerita 09 odpowiedź na Twoje zgłoszenia została wysłana. Sprawdź proszę skrzynkę odbiorczą.
      Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
      Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


      Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

      Komentarz


      • #4
        Drogi Doradco proszę o ponowienie uprawnień na kartę TNK, wysłałem maila. POzdro.

        Komentarz


        • #5
          U mnie na dwoch kartach znikniely rowniez wszystkie kanaly. TVN nie dzialal na obydwu kartach juz od jakiegos miesiaca. A dzisiaj wszystko zgaslo. Przeciez oferta TNK SD miala byc aktywna az do 16.10.2016.

          Komentarz


          • #6
            @ marek441973 uprawnienia zostały wysłane.
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz


            • #7
              @ GrzegorzZ napisz proszę wiadomość e-mail zgodnie z moją sygnaturą. Postaramy się pomóc. Jednocześni wyjaśniam, że w ofercie TNK SD kanał TVN zmienił parametry nadawania na parametry nadawania na 10892 H. W związku z występującym problemem zalecam pobranie na nowo listy.
              Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
              Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


              Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

              Komentarz


              • #8
                Proszę o ponowne przesłanie uprawnień na TNK SD. E-mail wysłany.
                TNK HD - ADB 2850ST
                LG 42LH4000

                Komentarz


                • #9
                  Drogi Przedstawicielu proszę o wysłanie uprawnień na kartę, e-mail został wysłany. Dziękuję

                  Komentarz


                  • #10
                    Uprawnienia otrzymałem serdeczne dzięki.Pozdrawiam raflik 1

                    Komentarz


                    • #11
                      Proszę o wysłanie uprawnień , dane wysłałem na mail . Dziękuję

                      Komentarz


                      • #12
                        @yanek,

                        przesłałem uprawnienia, jak i wiadomość do Ciebie.
                        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                        Komentarz


                        • #13
                          Mail wysłany. Chwilę temu też miałem ten sam problem a tu znów to samo.

                          Komentarz


                          • #14
                            @piotrek811,

                            przesłałem uprawnienia oraz wiadomość na Twoją skrzynkę.
                            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                            Komentarz


                            • #15
                              Dzięki za uprawnienia, wszystko świeci .

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+