Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Obsługa użytkowników pre- paid.

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • SAT 17
    założył(a) wątek Obsługa użytkowników pre- paid.

    Obsługa użytkowników pre- paid.

    Witam wszystkich. Przydało by się poprawić obsługę klientów pre- paid bo od jakiegoś czasu jest na bardzo złym poziomie. Kiedyś było ok. Szybka reakcja i sprawa załatwiona.nie wiem jak to wygląda teraz w nc+, ale będąc kiedyś w C+ było dobrze.Zainstalowałem kiedyś trochę TNK, którą polecałem i podobała się klientom. Obecnie Smart HD na którą zamierzałem przenieść poprzednich użytkowników, tylko co ja im mam później powiedzieć jak nie mogą się dodzwonić?

  • Guest's Avatar
    Guest replied
    abi777,

    napisz do nas na skrzynkę doradca@info2.ncplus.com.pl, zgodnie z wytycznymi z mojej sygnatury. Postaramy się szybko pomóc.

    Leave a comment:


  • abi777
    replied
    Witam.Mam problem z brakiem kanałów TNK(Brak dostępu) . Nie bardzo wiem gdzie poruszyć ten temat. Proszę więc o pomoc lub pokierowanie jak i do kogo się z tym zwrócić.Od ok 2 dni wyłączyły mi się kanały TNK. Moje konto jest ważne do 2.09.2016. Chciałem też dodatkowo doładować konto, aby mieć TV do końca roku, ale podobno już nie ma takiej możliwości. Czy to oznacza, że z dn.2.09 wyłączą mi wszysko, pomimo ,że nie mam możliwości przedłużenia tego do końca TNK SD? Mój dekoder to Techni Sat Digit CD e Black FL, Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na pomoc.

    Leave a comment:


  • Kasia_nc+
    replied
    teleman29

    księgowanie wpłat w ofertach na kartę może potrwać kilka dni. Prosimy o wyrozumiałość.

    Leave a comment:


  • teleman29
    replied
    dodzwonic sie nie mozna to raz/ ale to maly pikus.
    \gorsze jest to ze po wyslaniu przelewu na konto, czeka sie KILKA DNI na jak to oni mowia "zaksiegowanie wplaty", dodajac przy tym bajke ze odbywa sie to "automatycznie"////// swietnie..... w 21 wieku "automatyczne" ksiegowanie trwa kilka dni\\\\

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+