Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak uprawnień na lipiec 2016 już - 0B01

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Brak uprawnień na lipiec 2016 już - 0B01

    Nie mogę zapisać uprawnień na karcie w na bieżący miesiąc. Tuner ten sam ,oscam ten sam, ustawienia te same i nic. Łapie na TVP1 HD uprawnienia spadają lecz nic na karcie się nie zapisuje. Ostatni taki problem miałem gdy przechodzili z 0B00 na 0B01.

  • #2
    @ Antek 23 napisz proszę wiadomość e-mail zgodnie z moją sygnaturą. Postaramy się pomóc.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Witam. Nie przeszly mi uprawnienia na tnk sd prosze o pomoc. Na podany adres nie moge wyslac danych karty wiec jak inaczej skontaktowac sie z Pania badz innym przedstawicielem?

      Komentarz


      • #4
        @ Taqilia,

        dlaczego nie możesz wysłać wiadomości na nasz adres doradca@info2.ncplus.com.pl? Dodam, że tylko w ten sposób możesz podać dane niezbędne do weryfikacji problemu. Na forum nie wolno podawać takich informacji.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          Mam również kłopoty ze swoimi kartami, nie działaja programy podstawowe [ciach]bardzo prosze o pomoc.
          Ostatni raz edytowany przez Monika.W_nc+; 2016-07-10, 11:33. Powód: Dane

          Komentarz


          • #6
            @ mm50 uprawnienia zostały wysłane. Kanały powinny się pojawić do 24 godzin.
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz


            • #7
              Proszę o reaktywacje TNK SD. Wysłałem e-mail.

              Diękuje.
              Ostatni raz edytowany przez ivo98; 2016-07-12, 19:47.

              Komentarz


              • #8
                ivo98 uprawnienia zostały wysłane.
                Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                Komentarz


                • #9
                  Witam.
                  Proszę o reaktywację.
                  Pozdrawiam.

                  Komentarz


                  • #10
                    @Kwicol,
                    napisz na skrzynkę doradcy zgodnie z moją sygnaturą, podając przy okazji numer karty, bo bez tego będzie ciężko.
                    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                    Komentarz


                    • #11
                      Proszę o reaktywacje tnk sd.
                      Z góry dziękuje.
                      Pozdrawiam.

                      Komentarz


                      • #12
                        @reifil,

                        uprawnienia wysłane, jaki i wiadomość na Twojego maila.
                        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                        Komentarz


                        • #13
                          Wszystko działa jak należny. Dzięki.

                          Komentarz


                          • #14
                            Witam, włączyłem wczoraj dekoder TNK SD, zostawiłem włączony na kanale TVP1 i do dzisiaj brak darmowych kanałów.

                            Wysłałem e-mail, proszę o przesłanie uprawnień, dziękuję.

                            Komentarz


                            • #15
                              Dziękuję, już OK.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+