Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Świąteczne otwarte okno nc+

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Świąteczne otwarte okno nc+

    Witam platforma nc+ udostępniła od 3 Grudnia do Stycznia specjalną promocję dla abonentów Otwarte Okno z około 90 kanałami. Dlaczego przygotowana promocja nie jest dla każdego, a tylko dla wybranych? Dlaczego abonenci z innymi ofertami niż Ekstra+, Start+ lub Comfort+ zostali pominięci promocją. Użytkownicy poprzednich ofert na kartę również nie posiadają dostępu do kanałów promocyjnych. Miesięczne Świąteczne udostępnienie kanałów może mieć na celu zapoznanie się z ofertą platformy i zawarcie umowy abonamentowej jak i również zmiany obecnego pakietu na wyższy, ale jak się o tym przekonać jeśli nie dla wszystkich "Otwarte Okno" zostanie tak na prawdę udostępnione. Jako, że czas promocji jeszcze trwa można rozszerzyć dostęp wszystkim. Czy każdy użytkownik nc+ będzie mógł w końcu liczyć na upominek???

  • #2
    Już o tym było pisane przy poprzednich otwartych oknach a mianowicie takie założenie ma nc+ daje tylko w abonamencie a oferty na kartę rządzą się innymi prawami. Trzeba czekać co kilka lat nc+ przypomina sobie, że posiada i takie oferty i wtedy pojawia się jakaś promocja jak była na przełomie 2016/2017 w Smart HD - promocja dawno się zakończyła ale info na stronie nc+ dalej widnieje w tej ofercie. Podobna promocja na otwarte okno była dla TNK HD/NNK w 2016 szmat czasu temu. Najwyższa pora, żeby też zrobili podobną promocję albo dodali jakiś kanał, którego nie ma jeszcze w ofercie na stałe. Najwidoczniej mało się płaci z takiego założenia wychodzą w nc+ to mało kanałów dają co do nie których ofert na kartę.
    Całkiem nie dawno nc+ dodało do jednej oferty na kartę pakiet komfort + i po krótkim czasie kolejny multi man pack to się nazywa rozmach ale o starszych ofertach to już się zapomina, że są bo nawet trudności ma nc+, żeby chociaż dodać brakujące kanały, które ma w swojej ofercie a są też w NTC i co za tym idzie ogólnodostępne, i żeby wszystkie oferty na kartę pod tym względem przynajmniej się nie różniły
    Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2018-12-14, 18:43.

    Komentarz


    • #3
      A może jeszcze jakiś przedstawiciel od nc+ udzieli nam (użytkownikom) odpowiedzi na nurtujące nas pytania odnośnie promocji i przedstawi swoją opinie jako osoba bliżej współpracująca z platformą.

      Komentarz


      • #4
        Mam dwa zestawy TNK HD z Domowym i jeden nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+ wszystkie na 2850st. Zdziwiłem się trochę kiedy 6 grudnia sprawdzając jeden z zestawów TNK HD zobaczyłem świecący Premium HD. Okazało się jednak, że tak świeci już od 10 listopada. Przeoczyłem, że miałem kiedyś włączone wyższe pakiety i mi zjadło jeden miesiąc z doładowania na 2 miesiące . Natomiast w Start+ na kartę "otwarte okno" mi działa. Czekam na hybrydę pakietu Pakiet Domowy HD+ z Pakietem Start+ z 12 miesięcznym okresem doładowania/ważności konta ; )
        Ostatni raz edytowany przez JanuszM; 2018-12-16, 22:41.

        Komentarz


        • #5
          Z przykrością stwierdzam, że wszyscy przedstawiciele nc+ są najwidoczniej bardzo zajęci przygotowaniami do świąt. A mam takie pytanie do forumowiczów posiadających moduł CI z niebieską kartą w systemie Conax czy do was również bardzo rzadko są wysyłane wiadomości z platformy nc+ odnośnie nowych ofert? Gdy wchodzę w info o module to mam tam zakładki o karcie kodowej, aktualizacji oprogramowania, doładowaniach i wiadomościach o np. ofertach lub usługach. A tam tylko "Brak nowych wiadomości". Już się zastanawiam czy mam coś w ustawieniach poprzestawiane. Czy tak ma większość z nas.

          Komentarz


          • #6
            Nie martw się rzadko żeby nie powiedzieć, że wcale nc+ wysyła reklamy na dekodery czy moduły w tych ofertach ja u siebie mam jedną wiadomość która prawie2 lata temu była wysłana od tamtej pory jakoś nic nie przychodzi

            Komentarz

            Pracuję...
            X
            nc+