Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kto wpłacał 29 lub 30 października, ten nie ogląda.

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Kto wpłacał 29 lub 30 października, ten nie ogląda.

    Czy wiadomo coś więcej o awarii systemu wpłat? Dzwoniłem przed chwilą do BOK i powiedzieli mi, że 29 i 30 października była awaria systemu. Ja dokonałem doładowania przelewem 2 kart 29 października i do dzisiaj pakietu domowego nie oglądam, ani na jednej ani na drugiej. Najpierw myślałem, że problem z uprawnieniami, ale po wysłaniu sms-ów, dostałem zwrotne z datą aktywnych kont tak jakby wpłata nie wpłynęła. Zwrotu na konto tez nie dostałem.

  • #2
    Trzeba było się zapytać co w takiej sytuacji zrobić czy wysłać kopię druku tam do nich, że zapłaciłeś ewentualnie wyciąg z konta jeżeli pieniądze były przelewane żeby mieli dowód na to że wpłacałeś i żeby ci zaksięgowali taką kwotę jaką płaciłeś. Czy w inny sposób to rozwiązać. Trzeba było to wyjaśnić co robić dalej. Zostaje jeszcze kontakt z przedstawicielem nc+ oni sprawdzą w systemie dlaczego nie ma

    Komentarz


    • #3
      JanuszM, w związku z awarią, wpłaty będą rejestrowane z opóźnieniem. Skontaktuj się raz jeszcze z Infolinią TNK i sprawdź czy środki wpłynęły lub wyślij potwierdzenie dokonanej wpłaty.
      Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
      Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


      Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

      Komentarz


      • #4
        Ja mam taką sugestię, że jak będzie w przyszłości taka awaria i osoby zajmujące się księgowaniem pieniędzy czy w ogóle tymi ofertami na kartę jak zauważą, że jest jakaś awaria w systemie to, żeby zamieszczać info na stronie nc+ tam gdzie są oferty na kartę, że jest awaria i żeby nie dokonywać wpłat do odwołania informacji. Wtedy się uniknie takich sytuacji, że ktoś wpłacił i nie ma tych pieniędzy tego brakuje a to pomoże w unikaniu takich sytuacji.

        Komentarz


        • #5
          Zrobiłem inaczej. Z natury jestem cierpliwy, ale... Ponieważ pan z BOK powiedział, abym uzbroił się w cierpliwość i czekał, ewentualnie wysłał reklamację, oferując na koniec przejście na umowę ... w obawie przed nadchodzącym świętem, dokonałem doładowania kart za pośrednictwem sklepu internetowego z miasta na literę K., dopłacając 10zł. Zgodnie z założeniem, owocem takiej taktyki, było rychłe pojawienie się pakietu domowego, oraz oczekiwanie na zaległe doładowanie od NC+ w bliżej nie określonym czasie. Godzina 1 am 10 października - cud, stałem się posiadaczem podwójnego doładowania.

          Komentarz


          • #6
            ps do NC+ Ustawienie powtórnego komunikatu o RODO po wybraniu 4, w automatycznym systemie BOK - przegięcie. Rozumiem, że chcecie zwiększyć liczbą abonentów swojej telefonii.

            Komentarz

            Pracuję...
            X
            nc+