Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Opłacone i niedziałające karty

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Opłacone i niedziałające karty

    W grudniu opłaciłem dwie karty i do dziś (pomimo telefonów praktycznie co 2 -3 dni)nic nie działa( jedna karta działała przez 2 dni)!!!

  • #2
    drjanusz
    jaki komunikat pojawia się po uruchomieniu dekoderów?
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Na jednym pojawia się : Kanał niedostępny. Aby wykupić ten kanał lub w przypadku braku uprawnień ....itd

      Komentarz


      • #4
        drjanusz,
        konieczny jest Twój kontakt z Infolinią TNK i ponowienie uprawnień na cały zestaw. Obsługą użytkowników telewizji na kartę zajmują się Konsultanci dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.
        Korespondencję pisemną proszę wysyłać na adres:
        ITI Neovision S.A.
        Skrytka pocztowa nr 8
        02-100 Warszawa.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          Aleksandro_nc+ a czytałeś mój pierwszy wpis?? Chyba nie uważnie !!! Dzwonić na ten numer to prawie regularnie co 2-3 dni dzwoniłem i tylko raz zaskoczyło na na 2dni i znów to samo ! To co , mam codziennie dzwonić po 15 razy??? To chyba taniej by było mieć na umowe! Po co oferujecie coś takiego skoro Was technika przerasta !!!

          Komentarz


          • #6
            @drjanusz,
            rozumiem Twoje niezadowolenie. Jednak aby rozwiązać problem konieczne jest sprawdzenie konta, ważności doładowania, zakresu uprawnień. Nie mam dostępu do tych informacji więc nie mogę Ci pomóc. Konieczne jest twój kontakt z Infolinią.
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz


            • #7
              Czyli w kółko to samo. Zadzwonie konsultant potwierdza że wszystko ok. ponawia uprawnienia i wygłasza regułkę żeby zostawić dekoder włączony na kanale 11 (pierwszy program TVP) i w ciągu 48 godzin uprawnienia się aktywują . Jak sądzisz Aleksandro ile razy można tego słuchać z wiadomym już skutkiem ?? A może chodzi o nabijanie kasy operatorom telefonu ???

              Komentarz


              • #8
                drjanusz
                jeśli czyności wykonywane przez Konsultanta nie rozwiązały problemu, przekaz sprawę do rozpatrzenia w trybie reklamacyjnym. Korespondencję pisemną proszę wysyłać na adres:
                ITI Neovision S.A.
                Skrytka pocztowa nr 8
                02-100 Warszawa.
                Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                Komentarz

                Pracuję...
                X
                nc+