Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nie działa interfejs SMSowy

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • tomkep
    założył(a) wątek Nie działa interfejs SMSowy

    Nie działa interfejs SMSowy

    Próbowałem dostać ostatnio (8-go i dzisiaj po północy) numer konta do swojego zestawu wysyłając numer karty na numer podany na stronie (725727272). Do dzisiaj nie dostałem odpowiedzi do kiedy jest ważny pakiet i jaki jest numer konta. Może to ktoś sprawdzić?

  • Luki555
    replied
    Działa już przychodzi odpowiedź, ale lepiej nie zamykać tego tematu, bo jak powtórzy się sytuacja to by było bezsensu zakładać temat o tym samym.

    Leave a comment:


  • dlenetworj
    replied
    Potwierdzam system już działa poprawnie.

    Leave a comment:


  • honeyowsky
    replied
    Potwierdzam wszystko działa jak należy, dziękujemy ☺️

    Leave a comment:


  • mm_psl
    replied
    Sprawdźcie sobie teraz. System sms przynajmniej u mnie działa.

    Leave a comment:


  • Luki555
    replied
    I jak stoi ta sprawa sprawdzili technicy co się dzieje z tą usługą sms pani Aleksandro?

    Leave a comment:


  • wigru
    replied
    Dzisiaj dalej nie działa.

    Leave a comment:


  • dlenetworj
    replied
    Czy już wiadomo kiedy zacznie działać interfejs sms ?

    Leave a comment:


  • Luki555
    replied
    Dobrze by było jeśli sprawdzicie to dokładnie bo wyświetlać może, że działa niby poprawnie ale jakiś powód jest, że nie przychodzi do nas potwierdzenie w smsie o tym odświeżeniu.

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    Luki555, weryfikuje ta sprawę ponownie. Dziękuję za zgłoszenie.

    Leave a comment:


  • Luki555
    replied
    Czy na tym forum jest jakiś przedstawiciel ? Od dawna czekamy na jakąś informację co z tą usługą sms i doczekać nie można żadnej informacji

    Leave a comment:


  • dlenetworj
    replied
    Dokładnie tak co telefon do BOK to za każdym razem konsultant mówi co innego. To dzwonienie w celu odświeżenia sygnału i sprawdzenia ważności pakietu jest bardzo uciążliwe ( tłumaczenie konsultantowi za każdym razem że nie interesuje mnie oferta abonamentowa ale może to nowa strategia marketingowa NC+ utrudnić dostęp do informacji klientów oferty na kartę to w akcie desperacji przejdą na abonament ;) w każdym razie ja tak to odbieram) , narazie pozostaje czekać aż ktoś w NC+ dopatrzy się awarii o której mowa.

    Leave a comment:


  • Luki555
    replied
    mm_psl: Ta kwestia jest do wyjaśnienia a nie żeby zamknąć temat. Bo wiele razy już tak było, że przez telefon konsultanci mówili co innego niż strona z ofertą pokazywała. Jakby tak chcieli to zlikwidować to by ze strony usunęli info jak można sprawdzać i odświeżać uprawnienia przez sms bo stronę co chwila aktualizują widać to nawet po logotypach, jak się jakiś wizualnie zmieni. A poza tym jeśli już by chcieli zlikwidować ten sposób odświeżania uprawnień to nie uważasz, że powinni oficjalny komunikat zamieścić o tym, żeby ludzie bez sensu nie wysyłali sms-ów. Więc skoro nie ma nic z tych rzeczy, które podałem to ta usługa powinna działać bez żadnych problemów. Z tego co kojarzę to już był ten sam problem tylko krótko trwał i jakoś szybko zniknął.
    Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2018-05-05, 07:08.

    Leave a comment:


  • mm_psl
    replied
    Witam.

    Zadzwoniłem na infolinię i pewna miła Pani z obsługi klienta powiedziała mi, że ten numer nie będzie już aktywny.

    Temat do zamknięcia.

    Leave a comment:


  • honeyowsky
    replied
    Dopiszę jeszcze jedną rzecz. Według mnie forum powinno służyć do rozwiązywania problemów itp. A nie dostawać odpowiedź od administratorów, żeby dzwonić na infolinię...
    Może po prostu zamknijcie to forum i w powodzie (żeby każdy widział) napiszcie, żeby dzwonić na infolinię, bo i tak nie pomożemy Wam na forum.
    Rozumiem święta, świętami, ale ktoś powinień być, aby odpisać czy coś zostanie naprawione.

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+