Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak "Pakietu bez opłat" na dwóch modułach TNK HD.

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Brak "Pakietu bez opłat" na dwóch modułach TNK HD.

    Witam wszystkich.
    Jak w tytule: na dwóch modułach TNK HD bez jakiejkolwiek przyczyny zniknął "Pakiet bez opłat". Najpierw 25.01.2017r na jednym module, a dzisiaj tj. 27.01.2017r na drugim module. Chodzą tylko programy FTA. Pisałem dwukrotnie e-maile do doradcy 25.01 oraz 27.01 i niestety zero odzewu.
    Pozdrawiam i proszę o pomoc.

  • #2
    ALI-one
    odpowiedzi na e-mail zostały wysłane. Konieczny jest Twój kontakt z obsługą użytkowników telewizji na kartę. Konsultanci spółki Cyfrowy Dom, dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.

    Komentarz


    • #3
      A czy moglibyśmy dostać informację, czemu te pakiety same z siebie znikają? Bo mam wrażenie, przeglądając kilka forów TV-SAT, że ostatnio jest to nagminny problem. Dodatkowo użytkownicy jednego z forów zauważyli zmiany w przesyłanych uprawnieniach przez NC+, które mogą świadczyć o CELOWYM wyłączaniu uprawnień na kartach prepaid.

      Poproszę o komentarz.
      NTC, NC+ na kartę pakiet startowy, CP Darmowy HD, HD+, tivsat

      Komentarz


      • #4
        Problem rozwiązany poprzez OBOWIĄZKOWY telefon do BOK i ponowne przesłanie uprawnień na obydwie karty. Jaka to jest "droga przez mękę" wie każdy, kto próbował się dodzwonić do BOK, płacąc i płacząc za DŁUGOTRWAŁE wiszenie na linii i wysłuchiwanie koszmarnych melodii, bo: "aktualnie wszyscy konsultanci są zajęci". Poprosiłem o wyjaśnienie dlaczego pojawia się taki problem, że pomimo iż karta ma nadane uprawnienia na cały miesiąc to w dowolnym momencie przestaje odbierać programy i wymaga ponownego przesyłania uprawnień do odbioru. Niestety pani z BOK nie umiała wyjaśnić dlaczego tak się dzieje. Jest to kuriozalne tym bardziej, że w moim przypadku chodziło teraz tylko o "Pakiet bez opłat". Posiadam cyfrową telewizję satelitarną od czasów "WIZJI TV" i nigdy dotychczas nie było takich problemów z odbiorem jak teraz.
        TRAGIFARSA ! ! ! Nie wiem czy śmiać się, czy płakać.

        Komentarz


        • #5
          Nawiązując do powyższej wypowiedzi kolegi tomkep również mam nieodparte wrażenie, że wszelkie tego typu działania mają zniechęcić osoby mające karty prepaid, a szczególnie TNK, bo nie jest tajemnicą, że w każdej tego typu firmie najcenniejszy jest klient abonamentowy (stały dochód, który firma może sobie zaplanować w pewnej perspektywie czasowej - czas umowy). Natomiast klient prepaid-owy jest nieobliczalny, może doładuje jakiś pakiet, a może nie. Wiadomo, że lepszy rydz niż nic, ale czemu by nie spróbować "zmusić" go do przejścia na abonament, bo ten prepaid to takie "dziadostwo".

          Komentarz


          • #6
            Uważam, że firma niestety coraz bardziej totalnie olewa swoich klientów: blokowanie czy też nieprzesyłanie bieżących uprawnień dla kart; upadające forum, z masą nieaktualnych informacji; oczekując na połączenie z BOK wysłuchujemy komunikatów z ubiegłego roku; niemożność załatwienia reklamacji poprzez forum czy też e-mail do doradcy; odpowiedzi doradców na forum czy też e-mail z kilkudniowym opóźnieniem (wynikające pewnie ze zbyt małej ich ilości); etc.
            Musiałem pisać własne posty jeden pod drugim (czego nie lubię), bo forum nie przyjmuje pojedynczego długiego postu !!!
            Ostatni raz edytowany przez ALI-one; 2017-02-01, 11:39.

            Komentarz


            • #7
              Mam podobny problem z TNK HD, brak uprawnień na pakiet bez opłat a e-maile wysyłane do doradcy pozostają niestety bez odpowiedzi co świadczy jedynie delikatnie mówiąc o braku kultury..... Zwykłe nękanie klientów poprzez zmuszanie ich co miesiąc do dzwonienia na infolinię gdzie i tak nie można się dodzwonić.
              Chyba czas zakończyć tą znajomość.
              Jest jeszcze byle jaka konkurencja no ale to zawsze coś.......
              W Ipli można mieć 22 kanały dokumentalne za 4 zł miesięcznie !!!
              Ostatni raz edytowany przez Ayzyk; 2017-02-07, 11:30.

              Komentarz


              • #8
                @Ayzyk,
                informacje dotyczące poruszonych przez Ciebie kwestii zostały udzielone w wiadomości e-mail.

                Komentarz


                • #9
                  Minął miesiąc i znowu to samo brak uprawnień na karcie ! ! ! Normalnie ŚREDNIOWIECZE ! ! ! Może Wy się zastanówcie i przestańcie brać opłaty za pakiety, bo ciągłe wydzwanianie do BOK-u, tracenie czasu i związane z tym koszty to wystarczające koszty dla klientów (nie zapominając o regularnym wqrwi.....niu klientów, ale co Was to obchodzi) ! ! ! Nie dziwne, że oprócz klientów również amerykańscy właściciele są niezadowoleni (choć oni to chyba tylko ze zbyt małej kasy).

                  Komentarz


                  • #10
                    Potwierdzam ja mam opłacony najwyższy pakiet za 59,90zł w TNK HD mam kanały dodatkowo płatne a kanałów "podstawowych" (Polsat,TVN,TVP,) BRAK za mało płace czy jaka cholera co to ma być ?? Pismo do UOKIK poszło jak nie potraficie tego naprawić wasz problem.
                    WIFIBOX+ kiedy w końcu stabilny soft ???

                    Komentarz


                    • #11
                      U mnie tak samo "zniknął" pakiet Bez Opłat normalnie czary. Co radzicie? Kiedyś ustawiło się dekoder na kanale TVP 1 HD i sam pobierał uprawnienia a teraz ****. Zadzwoniłem na infolinię a Pan do mnie mówi, że mam już stary ten moduł
                      Ostatni raz edytowany przez bogdanzieba; 2017-03-20, 18:45.

                      Komentarz


                      • #12
                        Ale ponowił uprawnienia?
                        NTC, NC+ na kartę pakiet startowy, CP Darmowy HD, HD+, tivsat

                        Komentarz


                        • #13
                          Powiedział, że tak ale pewności nie mam, póki co nadal ciemność.

                          Komentarz


                          • #14
                            Czasem to trwa... Ja kiedyś na aktywację z godzinę czekałem. Mozna jeszcze kartę wyjąć na 15 sekund i ponownie włozyć.
                            NTC, NC+ na kartę pakiet startowy, CP Darmowy HD, HD+, tivsat

                            Komentarz


                            • #15
                              No kiedyś to się ustawiło na kanale TVP 1 HD i wskoczyło do 10 minut. Teraz czekam już z godzinę i nadal ciemność "zakodowane". Celowe działanie, żeby nas zniechęcić do tej oferty. Część ludzi się odezwie i zadzwoni a część machnie ręką i wywali w kosz tą ofertę. Tak wyjmowałem kartę, restartowałem dekoder, samą kartę wkładałem w czytnik i nic.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+