Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Aktualizacja strony TNK HD

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Aktualizacja strony TNK HD

    Może w końcu z aktualizujecie stronę internetową TNK HD

  • #2
    Już od dawna piszemy tu żeby się tym zajęli z nc+ ale doprosić się nie można, żeby strona TNK HD wyglądała tak jak powinna z aktualnymi logotypami i bez tej oferty TNK SD której i tak już nie ma a na stronie nadal widnieje

    Komentarz


    • #3
      Dziękuję za zgłoszenie, przekaże tę sprawę do weryfikacji.

      Komentarz


      • #4
        Miejmy tylko nadzieję, że w końcu ktoś się tym zajmie i strona będzie wyglądać tak jak powinna przedstawiając aktualny stan oferty i usuwając nie potrzebne rzeczy jak info o TNK SD
        Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2017-01-13, 13:27.

        Komentarz


        • #5
          Może przy okazji byście dodali takie kanały jak Nova,Metro,Zebra,WP które są w DVB-T

          Komentarz


          • #6
            Znając ich zapał do pracy to można się spodziewać gdzieś po wakacjach

            Komentarz


            • #7
              napisał(a) ikcyzor Zobacz post
              Znając ich zapał do pracy to można się spodziewać gdzieś po wakacjach
              Czy to będzie teraz czy za ileś czasu powinni zrobić porządek z tą stroną bo to świadczy o firmie a nie o klientach którzy piszą i dają sugestie co powinno się zrobić, powinni być za to wdzięczni, że pokazujemy im tu na forum co jest do zrobienia bo pewnie sami by na to nie wpadli patrząc m.in. na stronę z TNK HD, która nie była poprawiana od dłuższego czasu

              Komentarz


              • #8
                Czekamy na jakąś decyzję ....

                Komentarz


                • #9
                  mariuszb50,
                  proszę jeszcze o cierpliwość.

                  Komentarz


                  • #10
                    Aleksandra_nc+ Proszę nas nie zbywać takim tandetnymi regułkami o cierpliwość czy o decyzjach na najwyższym szczeblu bo pachnie to słabo. Po co jest to forum? Po to żeby ładnie wyglądało w portfolio działalności firmy? Dlaczego większość pytań lub postulatów pozostaje bez echa? Czy aktualizacja strony, aktualizacja listy programów, dołączenie kilku darmowych programów z oferty naziemnej wymaga aż tak dużo czasu i podjęcia decyzji "na najwyższym szczeblu"?
                    Proszę wybaczyć ale nie widzę jak na razie żadnej minimalnej choćby woli z Państwa strony do poprawy tej sytuacji i swojego wizerunku!

                    Komentarz


                    • #11
                      Jak Aleksandra_nc+ przedstawi wam dowód że przekazała takie info tym co decydują o tym jak strona z ofertą ma wyglądać, i czy pojawią się kanały pozostałe z naziemnej tv, których nie ma w TNK HD to przestaniecie takie wypowiedzi pisać, że ktoś niby stosuje tandetne regułki żeby się nas pozbyć. Bo to już podchodzi pod kierowanie pretensji nie do tej osoby co trzeba. Przecież logiczne jest, że przedstawiciel, który się z nami kontaktuje tu na forum nie ma wpływu co dzieje się dalej jak przekaże jakiś postulat klientów do odpowiedniego działu. Jest jedyna możliwość żeby przyśpieszyć ten temat to zalać tych na wysokim szczeblu zapytaniami o tym to może wtedy szybciej podejmą decyzje o stronie internetowej oferty czy o dodaniu kanałów
                      Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2017-01-24, 07:39.

                      Komentarz


                      • #12
                        Tak się zastawiam nad ostatnimi postami i odpowiedziami moderatora na pytania i sugestie.Są kraje gdzie takie podejscie przez usługodawce względem klientów nie przeszłoby. jestem uzytkownikiem TNK przez ostatnie 6 lat i ostatnio nabyłem we włocławku nowy zestaw z dekoderem 5800sx.
                        Przyznaje ze OBECNA strona TNK woła o pomstę do nieba ..........może ktoś ruszy w końcu DOOPE i zacznie ta strona działać jak przystoi na XXI wiek

                        Komentarz


                        • #13
                          nie ruszy... jeżeli Francji nie bedzie sie chcialo wypier^^ tych ludzi a przede wszystkim technikow i kierownikow ktorzy nie maja wogole wiedzy o tym co mowia i robia (bo przez nich ta platforma lezy)... to juz tylko balansowanie na granicy mininalnej liczby abonentow ich przekona

                          wg Francuzow mamy najwieksza liczbe abonentow i najwyzsze pakiety na najblizsze 2 lata! to po co maja cos poprawiac

                          Komentarz


                          • #14
                            Nieaktualne forum; kosmiczny czas potrzebny na PŁATNE dodzwonienie się do BOK, a tam nieaktualne komunikaty; ciągłe problemy ze "znikaniem"/niedosyłaniem uprawnień do odbioru; brak możliwości nadania/ponowienia uprawnień przez doradców; długie oczekiwanie na odpowiedź doradcy i wiele innych problemów, oto aktualny obraz TNK.
                            Zamiast być coraz lepiej jest coraz gorzej i to za naszą kasę !!!

                            Komentarz


                            • #15
                              Czekamy i liczymy na jakąś odpowiedz ....

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+