Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

"Automatyczne" * ksiegowanie? masakra

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • "Automatyczne" * ksiegowanie? masakra

    Chcialem opisac swoje przykre doswiadczenia z oferta NCplus na karte.
    Zrobiony przelew na indywidualne konto, wplata wyszla 4 sierpnia rano, po sesjach elixir do banku Ctfrowego domu PKO SA jest na koncie spolki 4 sierpnia kolo 10 rano.
    Mimo to dzis nastepnego dnia wciaz wplata niezaksiegowana.
    Od doradcy, po napisaniu emaila, podania numeru karty oraz numeru konta otrzymalem odpowiedz ze kwoty ksieguja sie automatycznie.
    Jak kto automatycznie kiedy minela doba a kwota niezaksiegowana?????
    Mam rozumiec ze w dobie kiedy komputer mojego dziecka robi miliardy operacji na sekunde itd itd, tzw. "automatyczne" ksiegowanie wplaconych kwot trwa kilka dni roboczych??????\
    Czy cyfrowy dom uzywa komputerow z 1987 roku>>>>>>
    Moze ktos by jasno wreszcie opisal DLACZEGO ksiegowanie wplat tyle trwa, jesli zgodnie z deklaracjami jest "automatyczne"

    Niezadowolony klient

  • #2
    dodam jeszcze ze jest nastepny dzien roboczy po dniu roboczym kiedy to kwota weszla na konto cyfrowego domu
    \a moze w tym wszystkim chodzi o to , ze tzw. "automatyczne" ksiegowanie jest celowo ustawione na kilka dni od otrzymania wplaty, a nasze pieniadze sa w tym czasie np. na lokacie, jednym slowem w obrocie, zeby przyniosly spolce dodatkowy dochod? bo inaczej tego nie umiem wytlumaczyc

    Komentarz


    • #3
      @teleman29,

      na ten temat pisaliśmy już w innym poście:

      napisał(a) Kasia_nc+ Zobacz post
      (....),

      księgowanie wpłat w TNK może potrwać kilka dni. Prosimy więc o cierpliwość.
      Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
      Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


      Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

      Komentarz


      • #4
        Szanowna Pani\\

        Mam juz dosc automatycznie powtarzanych odpowiedzi- bo sa one automatyczne, w przeciwienstwie do ksiegowania
        Powtorze- jak to mozliwe, ze tzw. "automatyczne" ksiegowanie, o czym pisala \Pani do mnie w mailu, trwa kilka dni?
        Co cyfrowy dom sp. z o. o. robi przez ten czas z moimi pieniedzmi?????

        Komentarz


        • #5
          dla mnie to jest totalna masakra i lekcewazenie. zostalem na weekend bez telewizji, mimo ze przelew dotarl do nich w czwartek kolo 10 rano
          to po co w ogole oddzielne konta do wplaty dla kazdego skoro i tak nie maja systemu ktory akutomatycznie przyporzadkowuje wplate
          i te ich klamstwa, ze jakoby odbywa sie to automatycznie i ze przy "biznesowych" kontacj trwa to dluzej. Kto lyka takie bajki? chyba tylko 70 letnie dziadki ale watpie by byli oni uzytkownikami oferty na karte
          dawno juz nie spotkalem firmy ktora w ten sposob traktuje klientow...... klientow na karte...... jako tych daleko daleko nizszego sortu.....
          zniesmaczony na maxa

          Komentarz


          • #6
            A u mnie to samo,kasa poszła nie wiem gdzie,od srody nie mam programow dzieci ryczą,kobita też,że zapłaciłem nawet więcej niż się należało dziś sobota i nic,nawet dodzwonić się nie da.WIELKI MINUS DLA FIRMY

            Komentarz


            • #7
              MACGYVER71 ,

              napisz do Doradcy, zgodnie z moją sygnaturą. Wówczas zweryfikujemy, czy wpłata została już zaksięgowana.
              Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
              Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


              Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

              Komentarz


              • #8
                z doradca koresponduje juz na mailu od dwoch dni *Pani Monika L.
                odpowiedzi jakie dostalem to ze ksiegowanie jest automatyczne i ze nie ma mozliwosci recznego sprawdzenia, oczywiscie bajeczka dla nainwnych tak jednak informujecie \Panstwo,

                Komentarz


                • #9
                  a zreszta po co mi wasza weryfikacja. czy jak to nazywacie wplata zostala *zaksiegowana* to ja sobie sam na stronie tnk hd sprawdze, widze ze nie jest *zaksiegowana* jak to nazywacie
                  rozumiem ze jakas Pani tam siedzi i recznie "ksieguje" te wplaty, bo gdyby to bylo automatyczne to chyba odbylo by sie w 5 minut?
                  moim zdaniem opoznienie zaliczenia pieniedzy jest celowe, A SPOLKA PRZEZ TEN CZAS OBRACA PIENIEDZMI NA KONTACH. innego wytlumaczenia nie ma
                  wielki, wielki brzydki PR dla firmy, w dobie gdy doladowanie telefonu kom trwa minute, wy potrzenujecie na to kilku dni roboczych, co sprawia ze jak akurat zahaczy o weekend to sprawa wydluza sie do kilki dni\
                  ja przelalem pieniadze w srode wieczor, we czwartek o 10 byly na waszym koncie bo dokladnie wiem kiedy sa sesje elixir- najpierw wychodzaca w moim banku o 6 rano a potem przychodzaca w waszym o 10 rano
                  od czwartku od 10 macie moje pieniadze, jest niedziela....\\kiedy bedzie aktywacja? poniedzialek? wtorek? a moze kazecie mi czekac caly tydzien?

                  Komentarz


                  • #10
                    teleman29 ,

                    dziękuję za przekazane uwagi. Wyjaśniam, że środki księgowane są w najszybszym możliwym terminie. Prosimy zatem o cierpliwość. Dodam, że poprzez kontakt z Doradcą nie ma możliwości przyśpieszenia księgowania.
                    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                    Komentarz


                    • #11
                      po 5 dniach, a 3 dniach roboczych, wreszcie doladowali. czy to naprawde musialo az tyle trwac
                      szkoda ze nie ma konkurencji. no coz, mam lekcje na przyszlosc
                      kiedys to dzialalo na biezaco, dzis niestety jest jak jest

                      Komentarz

                      Pracuję...
                      X
                      nc+