Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak kanałów

Zwiń
Temat został zamknięty
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Brak kanałów

    Witam, kilka dni temu skończyła mi się ważność telewizji (dodam, że w ostatnim miesiącu telewizja nie była opłacona i było samo dvb-t), 27.01 wieczorem dokonałem przelewu i dalej nie mam żadnego kanału. Myślę, że przelew do tej pory już dawno jest zaksięgowany. O co chodzi?

  • #2
    Odezwij się na doradcę zgodnie z moją sygnaturą. Sprawdzimy konto Twojej karty. W wiadomości podaj jej numer.

    Wątek zmykam.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz

    Pracuję...
    X
    nc+