Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak doładowania od 12h

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Brak doładowania od 12h

    Witam, do tej pory wszystko było OK . Doładowywałem już kilka razy i zawsze grało. Wczoraj doładowałem za 20zł i do dziś nic nie ma.
    Proszę o pomoc.

  • #2
    @robert888,
    kiedy i w jaki sposób doładowałeś kartę (poczta, bank, punkt)?

    Komentarz


    • #3
      Wczoraj około godziny 19 poprzez stronę Smart HD+ DOŁADOWANIE

      Płaciłem przelewem i do dziś nie miałem odblokowanego aż żona zdenerwowała się i wykupiła z Allegro to samo doładowanie tyle że za 22zł i weszło po 5min

      Zrobiłem sobie PrtSc z terminem ważności, moim nr karty sim, nr konta na które przelałem pieniądze i doładowania nie otrzymałem (już 20godzin)
      Ostatni raz edytowany przez robert888; 2014-07-11, 14:39.

      Komentarz


      • #4
        Nikt nie chce pomóc widać...

        Może zapytam inaczej...przed tymi dwoma doładowaniami miałem konto ważne do 31.05.2014 a teraz mam 11.08.2014...
        Doładowałem 2x20zł więc brakuje jednej wpłaty czy jest dobrze? Bo już sam nie wiem...

        Komentarz


        • #5
          @robert888,
          skontaktuj się z nami przez skrzynkę doradca@info2.ncplus.com.pl. W temacie maila wpisz nick z forum, a w treści opisz krótko cel kontaktu i podaj numer karty. Sprawdzę czy data ważności karty została ustawiona prawidłowo.

          Komentarz


          • #6
            brak oferty pomimo doładowania 8 dni temu..

            -witam ,mam problem ze smart+,oferta doładowana 11,08. za 20 zł,-a do tej pory brak środków na koncie,..mam pytanie,czy smart + musi być doładowane kwotą 35-40? aby konto było aktywowane? prosze o odp..

            Komentarz


            • #7
              @adb77,
              minimalna kwota doładowania zależy od tego, jakie pakiety są aktywne na karcie. Skontaktuj się z nami przez skrzynkę doradca@info2.ncplus.com.pl. W temacie maila wpisz nick z forum, a w treści krótko opisz problem i podaj numer karty. Postaram się pomóc.

              Komentarz


              • #8
                od 8 dni brak środków..

                -witam ponownie,mam pytanie czy można ponowić uprawnienia na karte ,wczoraj zgłaszałem problem do bok przez tel,wyłączenie pakietu multi i aktywacje podstawowego z wpłaty z 11.08 -20 zł,prosze o ponowienie sprawy, numer zgłoszenia -33665, na jakim kanale spływają uprawnienia w smart+, tvp1 czy tvp1 hd,dekoder hd ...proszę o pomoc

                Komentarz


                • #9
                  Dla czego nie informujecie, że wpłaty zasilające konto smart HD dokonane w placówce banku zaksięgowane praktycznie natychmiast, nie są przez Was honorowane od ręki bo płatność była dokonana w weekend? Dla czego nie informujecie klienta podczas aktywacji oferty smart HD, że jeśli nie wyłączy opcji multi+ przed zasileniem konta to wpłata nie będzie przez Was honorowana i żądacie drugiej wpłaty? Zgłaszałem problem z uprawnieniami odbioru "Po przełączeniu kanału np. na TV PULS lub TVP1 HD dekoder po 1 minucie oglądania kanału na wszystkich kanałach wyświetla informację KANAŁ KODOWANY" pomimo posiadania uprawnień. Po rozmowie z Waszym konsultantem usłyszałem informację, że mam problem z dekoderem (golden interstar 1 cr hd). Dekoder mam sprawny bo sprawdziłem go na innej karcie i przez 3 dni działał bez zastrzeżeń. Pomoc techniczna w Waszej instytucji leży totalnie. Konsultanci klientów "spuszczają na drzewo" na zasadzie to nie u nas problem radź se sam. Mimo problemu z kartą lub uprawnieniami i prośbą ich ponowienia lub informacji jak problem rozwiązać pomocy od Was 0.
                  Ostatni raz edytowany przez Sebastian82; 2014-08-23, 11:37.

                  Komentarz


                  • #10
                    Witam ja u siebie na Opticumie x403p, gdy miałem jeszcze ofertę Smart HD z włączonym pakietem Multi+ dokonywałem bezprowizyjnych wpłat bezpośrednio punkcie ncplus i od razu miałem doładowaną kartę. Uprawnienia najszybciej łapać na kanale TVP1 HD lub na MGM HD (dla TNK HD)- przechodzą w niecałe 5 minut. Co do włączania/wyłączania pakietu Multi+, napiszę jak to było u mnie: wcale nie wyłączałem pakietu Multi+. Kartę Smart HD doładowywałem zawsze na 1 miesiąc- gdy chciałem pełen pakiet (łącznie z Multi+) wpłacałem w punkcie ncplus kwotę 35zl. Natomiast gdy chciałem tylko ofertę podstawową w Smart HD - to płaciłem 20zl na miesiąc i aktywował mi się tylko pakiet bez Multi+(nie musiałem nigdzie dzwonić by go wyłączać). A, że teraz w TNK HD (której jestem też posiadaczem poprzez moduł nCam) jest promocja na kanały z pakietu Multi+ (poza Mini Mini HD oraz nsport HD), to sprzedałem kartę Smart HD, a za kwotę ze sprzedaży karty, doładowałem sobie moje TNK HD, z którego jestem zadowolony.

                    Komentarz


                    • #11
                      48h od wpłaty i brak uprawnień

                      Ludzie jak wy tam pracujecie. Środki na moim koncie abonenckim są zaksięgowane od soboty bo wpłaty dokonałem w banku, w którym jest prowadzony rachunek przypisany do karty. Jaki musicie mieć bajzel w papierach, żeby do tej pory mimo zaksięgowanej wpłaty nie wysłać uprawnień do odbioru kanałów. Po ponownym kontakcie z infolinia nawet wpłaty nie widzicie. Upłynęło już 48 godzin od zaksięgowania pieniędzy na rachunku bankowym. Ludzie ogarnijcie się za co wam się płaci.

                      Komentarz

                      Pracuję...
                      X
                      nc+