Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jak wyłączyć pakiet Multi plus w Smart HD plus

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Jak wyłączyć pakiet Multi plus w Smart HD plus

    Mam pytanie jak wyłączyć pakiet multi plus ? na stronie nc plus jest tylko jak aktywować natomiast nie ma jak dezaktywować ? a chciałbym mieć teraz tylko podstawowy pakiet. Bardzo proszę o pomoc.
    Technisat Digyboxx HD C +
    SMART HD+ MULTI+

  • #2
    W takim wypadku pozostaje kontakt z BOK Cyfrowego Domu.
    Mailowo czy też przez kontakt z nami nie ma takiej możliwości.

    Komentarz


    • #3
      Na infolinii BOK ponifromowano mnie ,że nie mogę tego pakietu wyłączyć!
      Dlaczego nie ma takiej informacji przy zgłaszaniu chęci przystąpienia do promocji "Przejdź na HD"?

      Komentarz


      • #4
        Napisz zatem na do jakiego BOK dzwoniłeś? Na jaki numer?

        Komentarz


        • #5
          703102602
          Powiedzieli ,że mogę co najwyżej złożyć reklamacje.

          Komentarz


          • #6
            Witam,
            Mam podobny problem co kolega andrewst, również nie mogę dezaktywować pakietu Multi+.
            Z oferty promocyjnej ,,Przejdź na jakość HD z dekoderem Globo XS2” skorzystałem 22.05.2014.r. W lipcu doładowałem kartę za 180,- złotych, spodziewając się że będzie ona ważna do 22.08.2015.r. Niestety okazało się że jej ważność to tylko 26.03.2015.r.
            W okolicach 18 sierpnia zadzwoniłem więc do BOK aby dezaktywować pakiet Multi+. Uprzejma konsultantka poinformowała mnie, że w tej chwili nie ma możliwości wyłączenia pakietu, ale zostanie on wyłączony w przeciągu kilku dni. Niestety nie został on dezaktywowany, więc dziś zadzwoniłem tam ponownie. Już mniej uprzejmy konsultant stwierdził że nie będzie to możliwe w ogóle, a na moje pytanie dlaczego, odpowiedział z rozbrajającą szczerością że nie wie.
            Moje pytanie brzmi zatem KTO MA WIEDZIEĆ ?
            W "Warunkach Oferty Promocyjnej Przejdź na jakość HD” czy w "Przewodniku użytkownika" nie ma oczywiście nawet słówka o braku możliwości dezaktywacji Pakietu Multi+.
            Czuję się oszukany, pytanie tylko co można z tym dalej zrobić ?
            Proszę o poradę.

            Komentarz


            • #7
              Gadają. Tu jest Przewodnik po ofercie SMART HD+.

              Interesuje nas punkt 3 "Zmiany w zakresie Dostępu do Pakietów", podpunkt 4:
              4) Dostawca Dezaktywuje Pakiet/y Dodatkowe/Ekstra:
              a)  z upływem 31 dnia od daty przyjęcia przez Dostawcę dyspozycji Dezaktywacji, jeżeli w dniu przyjęcia przez Dostawcę dyspozycji Dezaktywacji Saldo konta Abonenta umożliwiało Dostęp na co najmniej 31 dni,
              b) bez zachowania 31-dniowego terminu, o którym mowa w lit. a) niniejszego punktu, z końcem aktualnie posiadanego Dostępu, jeżeli w dniu przyjęcia przez Dostawcę dyspozycji Dezaktywacji Saldo konta Abonenta nie umożliwiało Dostępu na co najmniej 31 dni,
              c) bez zachowania 31-dniowego terminu, o którym mowa w lit. a) niniejszego punktu, w przypadku złożenia przez Abonenta polecenia Dezaktywacji w okresie, gdy Abonent posiada na koncie Pakiety, lecz ich Okres ważności wygasł.
              I tyle w temacie. Jak konsultant odmawia - zacytować. Jak odmawia dalej - grzecznie poprosić o imię i nazwisko i o przełączenie do kierownika.
              NTC, NC+ na kartę pakiet startowy, CP Darmowy HD, HD+, tivsat

              Komentarz


              • #8
                Dzięki za szybką poradę, jutro sobie do nich przedzwonię i powołam się na podany przez Ciebie punkt 3.
                Pozdrawiam

                Komentarz


                • #9
                  nie trzeba powoływać się na punkt 3
                  bez problemu deaktywują opcje dodatkową - zyskałem 3 miesiące
                  Termin ważności doładowania: 2015-02-01, wcześniej 2014-11-30

                  pani twierdzi ze deaktywację można zrobić ze strony

                  Komentarz


                  • #10
                    pani twierdzi ze deaktywację można zrobić ze strony - napisał przemek_
                    Czy ktoś coś wie na ten temat?
                    Możesz przemek_ podać numer na który dzwoniłeś aby wyłaczyć Multi+

                    Komentarz


                    • #11
                      Witam,
                      Kilka postów wyżej pisałem o moich problemach z dezaktywacją pakietu Multi+.
                      Przebywałem ostatnio dłuższy czas za granicą i dziś po powrocie stwierdziłem że pakiet Multi+ mam ciągle aktywny, pomimo że jego dezaktywację zlecałem 18 sierpnia (ważność karty 26.03.2015.r.).
                      Przygotowałem się już na dłuższą rozmowę [kłótnię] z konsultantem, tymczasem ten bez szemrania w ciągu minuty rozmowy, niechciany pakiet Multi+ wyłączył (ważność karty wydłużyła się do 7.07.2015.r.).
                      Jak widać jednak można, szkoda tylko że wszystko zależy od widzi mi się konsultanta.
                      Pozdrawiam

                      Komentarz

                      Pracuję...
                      X
                      nc+