Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

paliet multi -jak aktywować ?

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • paliet multi -jak aktywować ?

    Jak aktywować pakiet tzw. multi+
    Wpłaciłem stosowną kwotę, karta jest owszem 'czynna', ale nie zgadzają się terminy końca odbioru i brak w/w pakietu
    [ciach]
    Ostatni raz edytowany przez Paweł_nc+; 2013-10-16, 18:47.

  • #2
    Formularz aktywacyjny znajdziesz tutaj: https://ncplus.pl/sklep/promocje/wlaczmultiplus/zamow

    Komentarz


    • #3
      a w jaki sposób dezaktywować pakiet Multi+?

      Komentarz


      • #4
        Witam,
        to samo pytanie co kolega wyżej, chcę aktywować multi+ na 3 m-ce, jak to potem dezaktywować ? Telefon do BOK?

        Komentarz


        • #5
          Wyłączenie pakietu możliwe jest tylko podczas połączenia z Infolinią.

          Komentarz


          • #6
            Ja mam podobne pytanie - jak aktywować pakiet "Multi+". Opiszę swój przypadek:
            Dokonałem doładowania 35zł na miesiąc za "Smart HD+" i "Multi+". Pomimo tego nie miałem dostępu do "Multi+" za to termin doładowania "Smart HD+" nie był miesiąc ale ok. 1 i 3/4 miesiąca. Rozumiem że wpłacone przeze mnie pieniądze na konto zostały zaksięgowane w całości na "Smart HD+". Zadzwoniłem na infolinię, opisując sprawę. Pan na infolinii informuje mnie, że muszę aktywować pakiet "Multi+". Proszę więc o aktywację. Pan stwierdził, że aktywacja "Multi+" nie jest możliwa bo nie ma środków na koncie (zostały wcześniej przypisane do "Smart HD+" zamiast do "Multi+"). Dokonałem więc wpłaty 15zł zaznaczając w przelewie że jest to doładowanie na pakiet "Mullti+" (doładowanie na miesiąc). Próba aktywacji pakietu "Multi+" skończyła się informacją od Pana z infolinii że aktywacja pakietu "Multi+" nie jest możliwa bo minimalne doładowanie dla Smart HD+ wynosi 20zł (chociaż w przewodniku po ofercie "Smart HD+" zapisane jest jak byk, że minimalna wpłata za pakiet Multi+ wynosi 15zł). Zarówno ja jak i Pan z infolinii straciliśmy cierpliwość bo nie mogliśmy się zrozumieć, on stał przy swoim, a ja nie rozumiałem podstaw jego twierdzenia o niemożliwości aktywacji. Odpuściłem sobie i postanowiłem aktywować pakiet "Muli+" po następnym doładowaniu. Kilka dni temu doładowałem konto za 35zł zaznaczając w opisie przelewu, że jest to wpłata za doładowanie na miesiąc za "Smart HD+" i pakiet "Multi+". Dziś sprawdziłem doładowanie a tam znów termin ważności "Smart HD+" nie na miesiąc ale na dłużej. Rozumiem, że jak będę próbował aktywować "Multi+" przez infolinię Pan z infolinii odmówi z powodu braku środków na koncie. Prawdziwe "perpetuum mobile" niemożności aktywacji. Czy ktoś mi może wyjaśnić ten paradoks?

            Komentarz

            Pracuję...
            X
            nc+