Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

problem z aktywacja karty smart hd +

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Uprawnienia są przesyłane na TVP 1 HD i tam czekasz na aktywację po jej zleceniu przez telefon lub Internet.
    NTC, NC+ na kartę pakiet startowy, CP Darmowy HD, HD+, tivsat

    Komentarz


    • Wczoraj od pracownika infolinii dowiedziałem się, że jeśli w autoryzowanym sklepie NC+ nie przekazano mi numeru konta do nowo zakupionego startera (posiadam obecnie tylko kartę, numer konta jest zapewne na wysypisku), to niestety ale nie mogę aktywować zakupionej karty i mam złożyć reklamację w punkcie sprzedaży. Tam oczywiście umywają ręce i wygląda na to, że sobie wydałem prawie 70 złotych na towar, którego nie użyję. Niemniej, zapytam jeszcze raz, czy rzeczywiście nie ma sposobu na aktywację takiej karty i zdobycie numery konta na doładowania?

      Komentarz


      • W tym wypadku proponuję wysłać kartę wraz z reklamacją na adres:

        Cyfrowy Dom
        Skrytka pocztowa 8
        02-100 Warszawa

        Powinni Ci odesłać już aktywowaną.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • Czyli jakieś rozwiązanie jest... A co z numerem konta do doładowań, mam się gdzieś ewentualnie później zgłaszać (o ile reklamacja zostanie uznana)?

          Komentarz


          • Zapewne zostanie podane w piśmie zwrotnym wraz z kartą.
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz


            • Dziękuję za informcje.

              Komentarz


              • witam zlecilem aktywacje przez internet w zeszly czwartek (01.09.2016) dzisiaj dzwonilem do biura obslugi (pani powiedziala ze po ich stronie jest wszystko jest w porzadku) nadal nie odblokowane sa kanaly.Moj dekoder to icecrypt s4000hdpvr piszecie ze uprawnienia sa przesylane na tvp1 hd ,ale ja takiego kanalu nie moge znalezc mam tvp1,tvp hd. Moze cos z ustawieniami? prosze o pomoc

                Komentarz


                • siudym1985 napisz proszę wiadomość e-mail zgodnie z moją sygnaturą. Sprawdzimy z jakiej oferty korzystasz i postaramy się pomóc.
                  Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                  Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                  Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                  Komentarz


                  • Elrichie Przecież numer konta masz przy sprawdzeniu doładowania:
                    https://ssl.telewizjanakarte.pl/spra...oladowania.php
                    Ostatni raz edytowany przez mguc; 2016-09-16, 00:14.

                    Komentarz


                    • Niecaly miesiac temu nie doladowalam konta na karte hd i mialam tylko polonie i inne niekodowane programy,doladowalam za 20zl ale po 2 tygodniach nic.Kupilam nowa karte starter za 100zl dzwonilam aktywowalam i znowu nic .Jestem wykonczona,czytalam rozne posty resetowalam dekoder i mam polonie .Mam dekoder nbox HDTV recorder.Moj nowy numer karty to[ciach].Jak chce sprawdzic waznosc karty to pisze niepoprawne dane.
                      Ostatni raz edytowany przez Damian_nc+; 2016-10-04, 14:35.

                      Komentarz


                      • Jeżeli do dekodera zakupiłaś nową kartę to ona w nim nie pójdzie. Dekoder, który posiadasz jest parowany z kartą. Musi działać tylko ze swoją oryginalną. Odezwij się na doradcę. Podaj oba numery kart. Sprawdzę co i jak.
                        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                        Komentarz


                        • Witam,

                          U mnie na dekoderze tym pojawił się napis "noCH". Skąd się wziął i jak się go pozbyć?

                          Proszę o pomoc.

                          Pozdrawiam - Marta.

                          Komentarz


                          • przez stronę internetową nigdy nie aktywujesz karty ? trzeba dzwonić do nich, a po drugie nie możesz nieć TVN ponieważ wszystkie programy jakie ma Smart HD są teraz w technologi HD

                            Komentarz

                            Pracuję...
                            X
                            nc+